Gandas: „Xbox 3“ žaidimų kompiuteris reikalaus nuolatinio interneto ryšio

Publikuota: 2013 m. balandžio 7 d. sekmadienis

Jau antrą kartą šiais metais į viešumą iškyla informacija, jog vis dar neanonsuotas naujos kartos žaidimų kompiuteris iš programinės įrangos giganto „Microsoft“ galimu vardu „Xbox 3” reikalaus nuolatinio interneto ryšio, todėl daugelis žaidėjų jau pradėjo rimtai nerimauti.

Šią nerimą keliančią informaciją paskelbė žaidimų portalas „Kotaku“, kuris cituoja dviejų savo šaltinių informaciją. Praėjusį kartą apie tai paskelbė „VGLeaks“, pastarieji garsėja įvairiais gandais, kurie kartais pasitvirtina, o kartais ir ne.

Šiuo metu teigiama, jog „Xbox 3” žaidimų kompiuteryje niekas neveiks, net ir programos, jei nebus interneto ryšio. Interneto ryšio dingimas neva bus galimas trims minutėms, tačiau neilgiau. Ir nors piratavimas žaidimų kompiuterių rinkoje nėra didelis, „Microsoft“ turi pripažinti, kad būtent jos „Xbox 360” žaidimų kompiuteris yra ypač pažeidžiamas.

Kodėl nuolatinio interneto ryšio reikalavimas gali kelti bėdų? Ogi dėl didesnio, nei tikėtasi, apkrovimo. Taip nutiko su žaidimu „SimCity“, kurio startas buvo tragiškas. Nusipirkę žaidimą žaidėjai jo tiesiog negalėjo žaisti, tad „Microsoft“ turės darbo, kad viskas veiktų sklandžiai.

Žinoma, toks principas „visad prisijungęs, visad atnaujintas“ turi savo privalumų, nes „Microsoft“ galės iš karto pasiūlyti atnaujinimus bei, sakykime, turinį, kaip kad serialus ar filmus. Visgi „Xbox360” įrodė, jog tai galima atlikti puikiai ir be nuolatinio interneto ryšio, kuris kai kam gali maišyti.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Naudojant „Zamzee“ padidėja vaikų fizinis aktyvumas

Perspektyvus prietaisas fizinio aktyvumo didinimui „Nike Fuelband“ turi rimtą konkurentą – „Zamzee“. Tai sistema smagiam fiziniam aktyvumui ir motyvacijai palaikyti. skaityti »

„eBay“ parduota žaidimų kolekcija už 1,2 mln. JAV dolerių

Kolekcionierių susidomėjimas tuo, ką jie renka, dažnai prasideda ir baigiasi naujo dalyko kolekcijai gavimu. Kolekcionavimas tikrai neskirtas kiekvienam, bet tiems, kas juo užsiima, šis hobis kartais gali atnešti nemažą pelną. Taip atsitiko prancūzui, kuris pardavė didelę dalį savo vaizdo žaidimų kolekcijos per „eBay“ už 1,2 milijono JAV dolerių. skaityti »

Vaisto rūšiai atpažinti – speciali programa

Mokslininkai rado išeitį, kaip paprastai ir greitai atpažinti vaisto rūšį. skaityti »

„Ford“ sukūrė anglies pluošto technologiją, kurią bus galima taikyti masiškai

„Ford Motor Company“ pristatė iš naujos technologijos anglies pluošto pagamintą „Ford Focus“ variklio dangtį, kuris juntamai prisidės mažinant automobilio degalų sąnaudas. skaityti »

„Disney“ patentuoja išplėstinės realybės pyragus

Jau žinoma nemažai kūrybingų išplėstinės realybės (angl. augmented reality) panaudojimo atvejų įvairiose gyvenimo srityse. Panašu, jog netrukus matysime išplėstinės realybės įgyvendinimą net ir mūsų maiste. skaityti »

„Re–Misija™“ – vaizdo žaidimas vėžiui gydyti

„Re–Misija™“ (liet. Re–Misija) yra vaizdo žaidimas, sukurtas specialiai paaugliams, jauniems ir suaugusiems žmonėms, sergantiems vėžiu. Žaidime žaidėjai valdo nano robotą Roxxi, kuris keliauja per vėžiu sergančio paciento kūną, naikindamas vėžines ląsteles, kovoja su bakterinėms infekcijoms ir valdo šalutinius poveikius, susijusius su vėžiu ir ligos gydymu. skaityti »

Nuo laukinių vakarų į „crowdfunding“ modelį

Rugsėjo 25–ąją „Gambitious“ paleido unikalią hibridinę platformą vaizdo žaidimams. „Gambitious“ sukūrė struktūrizuotą interneto platformą, kurioje suteikia galimybę žaidėjams, nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, leidėjams ir potencialiems investuotojams saugiai investuoti lėšas naujo arba esamo žaidimo projekto plėtrai su galimybe atgauti finansus. skaityti »

„True office“ – sužaidybinta finansinių paslaugų mokymų programa

Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis. skaityti »

Barakas ir Mišelė Obamos sveikina vienas kitą su vestuvių metinėmis per „Twitter“

JAV prezidentas Barakas Obama per savo „Twitter“ paskyrą pasveikino savo žmoną Mišelę Obamą vedybų 20-mečio proga. skaityti »

„MultiTouch“ ir „Engage Production“ sukūrė milžinišką jutiklinį monitorių

Kompanija „MultiTaction“ pristatė milžinišką jutiklinį 9.9 x 2.1 ekraną, pavadintą „MultiTaction Wall“, surinktą iš 24-ių 55 colių 1920 x 1080 raiškos „Full HD“ monitorių. skaityti »