Gandas: „Xbox 3“ žaidimų kompiuteris reikalaus nuolatinio interneto ryšio

Publikuota: 2013 m. balandžio 7 d. sekmadienis

Jau antrą kartą šiais metais į viešumą iškyla informacija, jog vis dar neanonsuotas naujos kartos žaidimų kompiuteris iš programinės įrangos giganto „Microsoft“ galimu vardu „Xbox 3” reikalaus nuolatinio interneto ryšio, todėl daugelis žaidėjų jau pradėjo rimtai nerimauti.

Šią nerimą keliančią informaciją paskelbė žaidimų portalas „Kotaku“, kuris cituoja dviejų savo šaltinių informaciją. Praėjusį kartą apie tai paskelbė „VGLeaks“, pastarieji garsėja įvairiais gandais, kurie kartais pasitvirtina, o kartais ir ne.

Šiuo metu teigiama, jog „Xbox 3” žaidimų kompiuteryje niekas neveiks, net ir programos, jei nebus interneto ryšio. Interneto ryšio dingimas neva bus galimas trims minutėms, tačiau neilgiau. Ir nors piratavimas žaidimų kompiuterių rinkoje nėra didelis, „Microsoft“ turi pripažinti, kad būtent jos „Xbox 360” žaidimų kompiuteris yra ypač pažeidžiamas.

Kodėl nuolatinio interneto ryšio reikalavimas gali kelti bėdų? Ogi dėl didesnio, nei tikėtasi, apkrovimo. Taip nutiko su žaidimu „SimCity“, kurio startas buvo tragiškas. Nusipirkę žaidimą žaidėjai jo tiesiog negalėjo žaisti, tad „Microsoft“ turės darbo, kad viskas veiktų sklandžiai.

Žinoma, toks principas „visad prisijungęs, visad atnaujintas“ turi savo privalumų, nes „Microsoft“ galės iš karto pasiūlyti atnaujinimus bei, sakykime, turinį, kaip kad serialus ar filmus. Visgi „Xbox360” įrodė, jog tai galima atlikti puikiai ir be nuolatinio interneto ryšio, kuris kai kam gali maišyti.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Italijoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus

Visai netrukus Romoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus (angl. VideoGameMuseum, ViGaMus). skaityti »

Robotai varžosi savo „olimpinėse“ žaidynėse

Nors Londonas ir šeimininkavo šių metų vasaros olimpinėse žaidynėse, Bristolis yra ta vieta, kurioje turėtum dabar būti, jei esi sportiškas robotukas. skaityti »

Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey”. Televizijos kompanija „Magnafox” sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. skaityti »

Buvusi „Motorola“ darbuotoja nuteista už informacijos nutekinimą

Buvusi „Motorola“ programuotoja Hanjuan Jin, perdavusi konfidencialią informaciją kinų bendrovei, JAV nuteista ketverių metų laisvės atėmimo bausme. skaityti »

Medicinos ateitis – genomika

Genomika padeda išspręsti daugybę medicinos problemų, kurios iki šiol buvo laikomos neišsprendžiamomis ar mažų mažiausiai sudėtingomis. skaityti »

„Google“ užpatentavo „išmaniąsias" pirštines

„Google“ įregistravo specialią pirštinę, turinčią gausybę integruotos elektronikos, įskaitant vaizdo kameras ties pirštų galiukais, kompasą, giroskopus, akselerometrus ir kitokius judesio detektorius. skaityti »

Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble” tendencija. „Gramble” nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojai įtraukiami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose. skaityti »

Sukurta nanomagnetų technologija vėžio ląstelėms kraujyje tirti

Tarptautinės technologijų ir inovacijų bendrovės „Siemens“ mokslininkams pavyko atlikti kraujo ląstelių tyrimą pasitelktus magnetinio skaitymo technologiją, naudojamą kompiuterių kietuosiuose diskuose. Tam jie sukūrė magnetinį kraujo tėkmės citometrijos prototipą, kuris gali aptikti vėžio ląsteles kraujyje. Ši technologija buvo sukurta remiantis GMR (angl. giant magnetoresistance) efektu, kurio atradėjas 2007 m. buvo apdovanotas Nobelio premija fizikos srityje. skaityti »

Oksfordo universiteto spaustuvė žaidimais pavertė klasikines noveles

Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders”, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši partnerystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje”, „Makbetas” į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu. skaityti »

Lingvistai: lietuvių kalba kilusi iš Turkijos

Naujosios Zelandijos mokslininkai paskelbė, kad indoeuropiečių kalbų šeima (įskaitant anglų, prancūzų, vokiečių, indų, taip pat ir lietuvių kalbą) susiformavo prieš maždaug 9,5 tūkst. metų Vakarų Azijoje – teritorijose, kurios dabar priklauso Turkijai. skaityti »