Greičiausias sportinis dviratis, kurio registruoti varžyboms niekada neleis

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 24 d. ketvirtadienis

Sportinių dviračių dizaino parametrus griežtai kontroliuoja Tarptautinė dviračių sporto sąjunga – pasaulinė dviračių sporto organizacija. Jei ne tos taisyklės, sportiniai dviračiai galėtų atrodyti kitaip.

Tačiau yra tikslios techninių parametrų taisyklė. Pavyzdžiui, abu dviračio ratai turi būti tokio pat skersmens. Egzistuoja ir aerodinaminiai bei rėmo formos apribojimai. Jie priimti ne tik dėl sportininkų saugumo, bet ir dėl to, kad dviračių lenktynėse galynėtųsi žmonės, o ne inžinieriai ar jų sukurti mechanizmai.

Tad sportinių dviračių technologijų inžinerinis progresas gana smarkiai ribojamas. Vis dėlto kompanijos „Specialized“ inžinierius Richardas Eggeris nusprendė numoti ranka į techninius reikalavimus ir suprojektavo bei sukonstravo koncepcinį sportinį dviratį „fUCI“ (kur UCI reiškia Tarptautinės dviračių sporto sąjungos santrumpą – „Union Cycliste Internationale“).

Jo sukurtas dviratis turi gerokai didesnį 33,3 colio skersmens galinį ratą, nedidelį elektros motorą sukimosi paspartinimui, aerodinaminius aptakus, priešinį stiklą. Verta atkreipti dėmesį ir į naują rėmo geometriją bei aerodinaminę bagažinę.

Dalyvauti daugiadienėse dviračių lenktynėse (pvz., Tour de France) tokiu dviračiu būtų griežtai draudžiama. Tačiau niekas negali sutrukdyti dviračių sporto entuziastams įsigyti tokią transporto priemonę ir minti jos pedalus savo malonumui. Tiesa, „Specialised“ dviračio „fUCI“ serijinės gamybos neplanuoja.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Neatrasta ekonominė nauda: geologai ieško meteoritinių kraterių

Lietuvos geologijos tarnyba (LGT), bendradarbiaudama su Vilniaus universitetu, vykdo projektą „Lietuvos impaktiniai krateriai“. skaityti »

LG prisijungė prie Atvirojo automobilių aljanso ir kurs išmaniųjų automobilių įrangą

„LG Electronics“ (LG) tapo Atvirojo automobilių aljanso (ang. Open Automotive Alliance) nare. skaityti »

Procesorių gamintojos „Intel“ sukurta kamera atpažins jūsų nuotaiką

Procesorių gamintoja „Intel“ kitais metais planuoja į planšetinių kompiuterių modelius montuoti erdvinį pasaulio vaizdą galinčias filmuoti „RealSense 3D“ kameras. skaityti »

LG pristato „LG G Watch“ su „Android Wear“ operacine sistema

„LG Electronics“ (LG) pristato „LG G Watch“ laikrodį, vieną iš pirmųjų įrenginių su „Google“ operacine sistema „Android Wear“, pritaikyta dėvimiems įrenginiams. skaityti »

Brazilijos futbolo stadionas iš saulės pagamina daugiau energijos nei 11 čempionato dalyvių

Vienuolika iš 32 pasaulio futbolo čempionate dalyvaujančių valstybių sugeneruoja mažiau saulės energijos, nei Brazilijos nacionalinis stadionas. skaityti »

Žinutėmis perduodami kvapai – jau realybė!

Amerikos gamtos istorijos muziejus (angl. Museum of Natural History) Manhetene, bendradarbiaudamas su išradėjais profesoriumi David Edwards ir Rachel Field, pademonstravo savo naują kvapų-pranešimų platformą. skaityti »

Radijo bangomis valdomų laivelių komanda – tarp laimėtojų

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) komanda Lietuvos motorlaivių federacijos taurės varžybose varžėsi dviejose laivų modelių klasėse. skaityti »

Eksperimentas patvirtino: žmonių teleportacija įmanoma

Žmonių persikėlimas erdvėje gali tapti realybe, kadangi jokie fizikos dėsniai iš esmės neprieštarauja didelių objektų, įskaitant žmones teleportacijai, teigia mokslininkai. skaityti »

NASA kosminiame „sode“ astronautai sėja pirmąsias daržoves

Tarptautinėje kosminėje stotyje (TKS) dabar dėmesio centre raudonosios salotos. Praėjusią savaitę NASA pranešė apie aktyvuotą augalų auginimo sistemą skriejančioje laboratorijoje. skaityti »

Jau greitai skrydžiai lėktuvu bus valdomi mintimis

Profesorius Florian Holzapfel su mokslininkų komanda vykdydami ES finansuojamą projektą „Brainflight“, tiria būdus, kaip smegenys galėtų kontroliuoti skrydį lėktuvu. skaityti »