Nors šiemet JAV tikimasi mažesnės plokščiaekranių televizorių pasiūlos, jų funkcionalumas vis didinamas. Pirmąjį šių metų ketvirtį žymiai didės ir jų kainos.
Nors šiemet JAV tikimasi mažesnės plokščiaekranių televizorių pasiūlos, jų funkcionalumas vis didinamas. Pirmąjį šių metų ketvirtį žymiai didės ir jų kainos, praneša „Digitimes“.
Tokios funkcijos kaip prisijungimas prie interneto, LED apšvietimas lemia JAV rinkoje plokščiaekranių televizorių kainų augimą 11,4 proc. nuo 2011-ųjų gruodžio. Balandį vidutinė jų kaina, įtraukiant skystųjų kristalų ir plazminius modelius, pasiekė 1248 dolerius.
„iSuppli“ TV technologijų padalinio vadovas Tomas Моrodas pareiškė, kad TV pardavėjai ir mažmenininkai didina kainą už panašias funkcijas. Ir pridūrė, kad tai liudija gamintojų ir pardavėjų strategijos pokyčius išlaikant kainų lygį ir pratinant pirkėjus prie brangesnių įrenginių.
Palyginti su vidutine maždaug 1119 dolerių kaina gruodį – pirmąjį mėnesį, kai kainos vėl pradėjo augti, – balandžio pabaigoje JAV rinkoje plokščiaekraniai televizoriai pabrango 78 doleriais. Tai didžiausias šuolis, palyginti su bet kuriuo praėjusių metų ketvirčiu. 2011 metais nuoseklus kainų didėjimas taip pat užfiksuotas nuo balandžio iki liepos, tačiau televizoriai brango tik 33 doleriais.
Vidutinė kaina balandį pasirodė tik truputį didesnė nei kovą, kai siekė 1232 dolerius. Prieš metus – 2011-ųjų kovą – plokščiaekranių televizorių kaina JAV rinkoje nukrito iki 1087 dolerių.
Tuo metu televizoriai, kurie yra žemesnio atsinaujinimo laipsnio ir neturi prisijungimo prie interneto, pigo. Pavyzdžiui, balandį didžiausių gamintojų 40 ir 42 colių įstrižainės, skystųjų kristalų 60 Hz televizoriai, negalintys prisijungti prie interneto, pigo 6 proc.
Šiuolaikiškesnių funkcijų, nuo 30 iki 39 colių įstrižainės ekrano televizoriai brango 1 proc., o 40, 49 ir 50 colių įstrižainės ekrano televizoriai – 2 proc.