Japonijoje populiarėja socialinis tinklas, skirtas geriantiems vienumoje

Publikuota: 2010 m. kovo 10 d. trečiadienis

Alus

Šaltinis: www.itbaze.lt

Japonijos kompanija „Suntory“, gaminanti 3 proc. stiprumo kokteilius, jau ne pirmus metus internetu bando sujungti tuos, kas vartoja alkoholį ne baruose ar draugų kompanijose, bet namie vienumoje.

Praėjusiais metais kompanija sukūrė specialų tinklalapį, skirtą būtent tokiems žmonėms. Registruojantis „Horo-yoi“ interneto svetainėje nereikalaujama tikslių asmeninių duomenų ar nuotraukos. Tinklas veikia flash žaidimo režimu.

Vartotojai sukuria virtualius personažus, kurie, begerdami kokteilį, persikelia iš vienos vietos į kitą ir bendrauja su kitais personažais.

Kovo 9 dieną „Suntory“ paleido naują socialinio tinklapio versiją. Dabar vartotojai gali ne tik bendrauti ir sakyti virtualius tostus, bet ir transliuoti įvykių eigą į „Twitter“

Iš viso interneto svetainėje užsiregistravo apie 70 tūkstančių vartotojų, daugumai iš kurių 20–30 metų – būtent šio amžiaus Japonijos gyventojų vartojamo alkoholio kiekis auga greičiausiai.

Vis dėlto, daugumai japonų, geriančių alkoholį prie kompiuterio ekranų, nereikalingas joks socialinis tinklas. Jie įsijungia interneto kamerą, užsideda ausines ir ieško virtualių sugėrovų per „Skype“.

 

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »