Japonijoje vykstančioje turizmo parodoje lankytojus vilioja lietuviškas gintaras ir baletas

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 27 d. šeštadienis

Šį savaitgalį, rugsėjo 25-28 d., Tokijuje vyksta pasaulyje viena didžiausių  turizmo parodų „JATA Tourism EXPO Japan“. Tarp dalyvių iš 150 regionų bei šalių – ir Lietuva. Japonijos žurnalistams, turizmo verslo atstovams bei individualiems lankytojams Lietuva pristatoma kaip patraukli, savo unikalumą išsaugojusi ir daugeliui dar neatrasta kelionių kryptis. Parodoje dalyvaujanti kelionių organizatoriaus „Baltic Tours“ atstovė Rasa Levickaitė sako, kad Lietuvos stende iš apčiuopiamų eksponatų japonus labiausiai domina gintaras, iš paragaujamų – šaltibarščiai, o iš žadamų pramogų Lietuvoje – netradicinės veiklos ir kultūriniai renginiai.  

Parodoje dalyvauja Lietuvos valstybinio turizmo departamento atstovai, į Lietuvos pristatymo renginį atvyko šiuo metu į Japoniją oficialaus vizito atvykęs ūkio ministras Evaldas Gustas, viceministrė Rasa Noreikienė, taip pat Lietuvos ambasadorius Japonijoje Egidijus Meilūnas. Šiai valstybei kaip tikslinei rinkai rodomas ypatingas dėmesys, mat pagal iš Azijos šalių į Lietuvą atvykstančių turistų skaičių pirmauja būtent Japonija.

JATA parodoje Lietuva pristatoma bendrame trijų Baltijos šalių stende. „Parodos specifika – nors pagal dalyvių bei lankytojų kiekį tai viena didžiausių turizmo parodų pasaulyje, tačiau pagal ekspozicijų plotą ji ypač maža, suspausta, kas, matyt, apskritai labai būdinga erdvių stokojantiems ir į Lietuvą jomis pasimėgauti vykstantiems japonams“, – pasakojo R. Levickaitė. Pasak jos, sumanymas pristatyti kiekvieną Baltijos šalį ne atskirai, o viename stende, yra ypač naudingas ir pritaikytas būtent Japonijos rinkai, mat Lietuva japonams, kaip ir kitos Baltijos šalys, yra toli, net už 9 tūkst. kilometrų, todėl galimybė vienos kelionės metu aplankyti visą Baltijos regioną japonams yra ypač patrauklu.

Parodoje vyksta patys įvairiausi renginiai. Rugsėjo 26 d., vyko Lietuvos pristatymo renginys-degustacija, skirta Japonijos kelionių organizatoriams bei žiniasklaidai. Susirinko apie 50 kelionių organizatorių atstovų bei žurnalistų, besidominčių turizmo plėtros galimybėmis Baltijos šalyse. Jiems papasakoti įdomūs faktai apie Lietuvą, buvo gaminami šaltibarščiai, besidomintieji mūsų šalimi vaišinti arbata ir šakočiu. „Maisto degustacija sulaukė didžiulio susidomėjimo. Ypač įdomi japonams pasirodė rožinė mūsų tradicinio patiekalo sriuba“, - pasakojo R. Levickaitė.

Šaltinis: bns.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Lenkijoje išleista kvadratinė moneta

Nacionalinis Lenkijos bankas išleido 35 tūkst. kolekcinių 5 zlotų monetų. Ypatingos jos savo kvadratine forma. Ši moneta sukurta minint Varšuvos monetų rūmų 250 metų jubiliejų. skaityti »

Žmones stebės milžiniška akis

Šveicarai sukūrė skraidyklę „Skye“, primenančią milžinišką akį. Ji sugeba skraidyti minioje tarp žmonių ir jų neužkabinti. skaityti »

Britams bankas svarbesnis už parduotuvę

Trys iš keturių britų norėtų, kad jų rajone būtų banko skyrius. Tai rodo Britanijos banko TSB tyrimas. Taip pat arti namų turėtų būti ir pašto skyrius. skaityti »

Amerikoje sukurta moters išvaizdos robotė

Amerikos bendrovės „Hanson Robotics“ įkūrėjas Davidas Hansonas sukūrė robotą Sofiją, savo išvaizda stulbinančiai panašią į moterį. Robotė netgi gali atkartoti žmogaus mimiką – iki 60 veido išraiškų. skaityti »

Kodėl „Google“ parduoda baisiausių pasaulyje robotų gamintoją?

Susižavėjimą ir pagarbią baimę keliančių robotų gamintojas „Boston Dynamics“ parduodamas. Kodėl „Google“ nebenori ganyti plieninių avių? skaityti »

„Huawei“ ambasadoriumi tapo futbolininkas Lionelis Messis

Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių. skaityti »

„Nike“ sukūrė išmaniuosius batus

„Nike“ paskelbė sukūrusi batus, kurie savaime užsiriša juos užmovus ant kojų. skaityti »

Daugiausia milijardierių gyvena JAV

Leidinio „Forbes“ naujausias reitingas rodo, kad daugiausia milijardierių gyvena Niujorke. Šiame mieste gyvena 79 žmonės, kurių turtas siekia apie 364,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Italų studentai sukūrė origami išvaizdos elektromobilį

Anot projekto autorių, automobilis ne tik važiuos pats automatiškai, bet ir reaguos į vairuotojo nuotaiką – pagal tai kurs atitinkamą atmosferą. skaityti »

Japonijos banke dirbs robotas Pepperis

Japonijos bankas „Mizuho Bank“ planuoja panaudoti kompanijos IBM technologijas ir įdarbinti savo poskyriuose robotus. skaityti »