Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 19 d. pirmadienis

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. Naudodamiesi kompiuteriniu žaidimu jie sukurs savo miestus ir taps jų valdytojais, ieškos sprendimų iššūkiams, su kuriais susiduria šiuolaikiniai dviejų kaimyninių šalių didmiesčiai ir maži miesteliai.

„Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo remiamo projekto metu pasitelksime kelis dalykus – kompiuterinį žaidimą „SimCity“ ir neformalaus švietimo galimybes. Žaidimas leis mokymąsi padaryti lengvesnį, patrauklesnį, o diskusijos atskleis, kaip miestų augimą lemia miesto planavimas, infrastruktūros bei kultūros plėtra, mokesčių sistemos pokyčiai bei verslo sąlygų gerinimas“, - sako Lietuvos jaunimo centro savanoris Šarūnas Šalkauskas.

Projekto „Mano miestas – mano pasaulis“ metu bus siekiama, suburiant abiejų valstybių jaunimą, skatinti diskutuoti, kelti klausimus ir taip suvokti kaip veikia savivalda. Dalyviai žaidime kurs savo idealų miestą, tačiau kaip ir kiekviena simuliacija – tai padaryti nebus lengva, reikės suvokti, kokie sprendimai lemia miestų pažangą, o kurie ne.

„Tikimasi, jog jaunimas sugebės įdėmiau pažvelgti ne tik į savo gyvenamąją erdvę, bet ir atras kasdienių problemų priežastis. Akivaizdu, kad jie neras universalių sprendimų, tačiau turės galimybę suvokti pagrindinius principus“, - teigia Lietuvos jaunimo centro direktorius Martynas Norbutas.

Projekto dalyviai taip pat apsilankys Vilniaus miesto savivaldybėje, keliose nevyriausybinėse organizacijose, ieškos Lietuvos ir Lenkijos istoriją vienijančių ženklų Vilniaus senamiestyje. Tuo tarpu kompiuteriniai žaidimai, miestų kūrimo tematika, taps puikia priemone Lietuvos ir Lenkijos jaunimui geriau pažinti vienas kitą, paskatins imtis aktyvių iniciatyvų, padėsiančių spręsti problemas, su kuriomis susiduria kiekvieno didelio ar mažo miesto gyventojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų kl... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Microsoft“ mokys pažinti gėles

Kompanija „Microsoft“, bendradarbiaudama su kinų botanikais, kuria programą, kuri atpažintų augalus iš jų nuotraukų. skaityti »

Olimpiados dalyviams dovanų – olimpinės monetos

Į olimpines žaidynes Brazilijoje išvykstantiems mūsų šalies plaukikams Lietuvos bankas padovanojo pirmąsias olimpinės serijos monetas. skaityti »

Kuriama programa, piešinius paverčianti nuotraukomis

Olandijos Neimegeno universiteto neurobiologai šiuo metu kuria neuroninį tinklą, kuris gebėtų nupieštus eskizus paversti nuotraukomis. skaityti »

Pristatytas išmaniausias pasaulyje dviratis

Bendrovė „Volata Cycles“ išleido patį išmaniausią pasaulyje dviratį. Jo pagrindą sudaro palengvintas aliuminio rėmas ir platesnė nei įprastiniuose modeliuose anglies pluošto šakė. Tai leidžia įdėti platesnius ratus ir padidinti pravažumą. skaityti »

Patarimai „Pokemon Go“ gerbėjams: kaip taupyti telefono bateriją

Pasaulis kraustosi iš proto dėl naujojo žaidimo „Pokemon Go“, mušančio populiarumo rekordus. Jeigu savo išmaniajame telefone jau bandėte pagauti pokemoną ir jūs, turėjote pastebėti, kad ši pramoga įrenginio bateriją iškrauna labai greitai. skaityti »

Susimokėti už viešojo transporto bilietą galima ir nagais

Londono dizainerė Liusi Devis sukūrė unikalų manikiūrą, leidžiantį atsiskaityti už paslaugas. skaityti »

Mokslininkai išmokė robotą vaikščioti žmogiškai

Džordžijos technologijos instituto mokslininkai sukūrė robotą DURUS, kuris geba eiti tiksliai taip, kaip žmogus. skaityti »

Telefoną įkraus užrašų knygelė

Amerikiečių bendrovė „Solar Shtick“ pristatė bloknotą „Powerbook“ su Saulės elementais. skaityti »

Eksperimentas parodė, kad vyrai nepaleidžia savo telefonų iš rankų

Moterys gali dvigubai ilgiau išsiversti be telefono, tačiau nei vieni, nei kiti neišlaukia nė minutės. skaityti »

Žmogaus oda taps monitoriumi?

Japonijos mokslininkų grupė, vadovaujama profesoriaus Takao Somea, sukūrė itin ploną ir lankstų ekraną, tvirtinamą prie žmogaus odos. skaityti »