Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 19 d. pirmadienis

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. Naudodamiesi kompiuteriniu žaidimu jie sukurs savo miestus ir taps jų valdytojais, ieškos sprendimų iššūkiams, su kuriais susiduria šiuolaikiniai dviejų kaimyninių šalių didmiesčiai ir maži miesteliai.

„Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo remiamo projekto metu pasitelksime kelis dalykus – kompiuterinį žaidimą „SimCity“ ir neformalaus švietimo galimybes. Žaidimas leis mokymąsi padaryti lengvesnį, patrauklesnį, o diskusijos atskleis, kaip miestų augimą lemia miesto planavimas, infrastruktūros bei kultūros plėtra, mokesčių sistemos pokyčiai bei verslo sąlygų gerinimas“, - sako Lietuvos jaunimo centro savanoris Šarūnas Šalkauskas.

Projekto „Mano miestas – mano pasaulis“ metu bus siekiama, suburiant abiejų valstybių jaunimą, skatinti diskutuoti, kelti klausimus ir taip suvokti kaip veikia savivalda. Dalyviai žaidime kurs savo idealų miestą, tačiau kaip ir kiekviena simuliacija – tai padaryti nebus lengva, reikės suvokti, kokie sprendimai lemia miestų pažangą, o kurie ne.

„Tikimasi, jog jaunimas sugebės įdėmiau pažvelgti ne tik į savo gyvenamąją erdvę, bet ir atras kasdienių problemų priežastis. Akivaizdu, kad jie neras universalių sprendimų, tačiau turės galimybę suvokti pagrindinius principus“, - teigia Lietuvos jaunimo centro direktorius Martynas Norbutas.

Projekto dalyviai taip pat apsilankys Vilniaus miesto savivaldybėje, keliose nevyriausybinėse organizacijose, ieškos Lietuvos ir Lenkijos istoriją vienijančių ženklų Vilniaus senamiestyje. Tuo tarpu kompiuteriniai žaidimai, miestų kūrimo tematika, taps puikia priemone Lietuvos ir Lenkijos jaunimui geriau pažinti vienas kitą, paskatins imtis aktyvių iniciatyvų, padėsiančių spręsti problemas, su kuriomis susiduria kiekvieno didelio ar mažo miesto gyventojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų kl... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Robotas chameleonas geba keisti spalvą

Amerikos ir Kinijos inžinieriai sukūrė robotą chameleoną, kuris keičia spalvą, atsižvelgdamas į aplinkos foną. skaityti »

Pristatytas telefono dėklas, spausdinantis nuotraukas

Prancūzijos bendrovė „Prynt“ pristatė dėklą išmaniajam telefonui, į kurį įtaisytas spausdintuvas, spausdinantis „Polaroid“ nuotraukas. skaityti »

Ateities drabužiai išduos žmogaus savijautą

Bendrovė „Intel“ siekia sukurti išmaniuosius ateities drabužius. Išmanioji suknelė išskleidžia „sparnus“, pajutusi moters jaudulį. skaityti »

Dirbtinis intelektas pirmą kartą nugalėjo Go čempioną

Nauja „Google“ sukurta dirbtinio intelekto sistema „AlphaGo“ nugalėjo Europos Go žaidimo čempioną 5:0. skaityti »

6 klaidos, kurių verčiau nedaryti savo interneto svetainėje

Dėl geresnio puslapio matomumo, didesnio lankytojų skaičiaus ir paieškų sistemos „Google“ reitingo interneto svetaines tobulina tūkstančiai jų kūrėjų ir savininkų. Vis dėlto neretai daugelis neišvengia keleto pagrindinių klaidų. skaityti »

Pristatyta nauja skraidyklė, valdoma virtualios realybės akiniais

Kinijos bendrovė „Ehang“ naudotojams pristatė skraidyklės „Ghost Drone“ patobulintą versiją. „Ghost Drone 2.0“ bus pradavinėjamas kartu su specialiu virtualios realybės akiniais. skaityti »

Kuriama planšetė akliesiems

Mičigano universiteto inžinierių komanda, vadovaujama profesorės Sile O'Modhrain , nusprendė sukurti planšetinį kompiuterį akliesiems. skaityti »

Sušalo kojos – sušildys batai!

Bendrovės „Digitsole“ sukurti išmanieji batai „Smartshoe“ primena batus, rodytus filme „Atgal į ateitį“. skaityti »

Grožio konkurso nugalėtojus išrinks dirbtinis intelektas

Visi pasaulio gyventojai, besinaudojantys išmaniaisiais telefonais, kviečiami dalyvauti grožio konkurse, kurį vertins dirbtinio intelekto robotai. skaityti »

Sukurta pirštinė, juntanti daiktus per nuotolį

Japonijos Cukubos universiteto mokslininkai sukūrė pirštinę, kuri padeda justi daiktus per atstumą. Tokios pirštinės praverstų esant prasto matomumo sąlygoms po vandeniu. skaityti »