Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 19 d. pirmadienis

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. Naudodamiesi kompiuteriniu žaidimu jie sukurs savo miestus ir taps jų valdytojais, ieškos sprendimų iššūkiams, su kuriais susiduria šiuolaikiniai dviejų kaimyninių šalių didmiesčiai ir maži miesteliai.

„Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo remiamo projekto metu pasitelksime kelis dalykus – kompiuterinį žaidimą „SimCity“ ir neformalaus švietimo galimybes. Žaidimas leis mokymąsi padaryti lengvesnį, patrauklesnį, o diskusijos atskleis, kaip miestų augimą lemia miesto planavimas, infrastruktūros bei kultūros plėtra, mokesčių sistemos pokyčiai bei verslo sąlygų gerinimas“, - sako Lietuvos jaunimo centro savanoris Šarūnas Šalkauskas.

Projekto „Mano miestas – mano pasaulis“ metu bus siekiama, suburiant abiejų valstybių jaunimą, skatinti diskutuoti, kelti klausimus ir taip suvokti kaip veikia savivalda. Dalyviai žaidime kurs savo idealų miestą, tačiau kaip ir kiekviena simuliacija – tai padaryti nebus lengva, reikės suvokti, kokie sprendimai lemia miestų pažangą, o kurie ne.

„Tikimasi, jog jaunimas sugebės įdėmiau pažvelgti ne tik į savo gyvenamąją erdvę, bet ir atras kasdienių problemų priežastis. Akivaizdu, kad jie neras universalių sprendimų, tačiau turės galimybę suvokti pagrindinius principus“, - teigia Lietuvos jaunimo centro direktorius Martynas Norbutas.

Projekto dalyviai taip pat apsilankys Vilniaus miesto savivaldybėje, keliose nevyriausybinėse organizacijose, ieškos Lietuvos ir Lenkijos istoriją vienijančių ženklų Vilniaus senamiestyje. Tuo tarpu kompiuteriniai žaidimai, miestų kūrimo tematika, taps puikia priemone Lietuvos ir Lenkijos jaunimui geriau pažinti vienas kitą, paskatins imtis aktyvių iniciatyvų, padėsiančių spręsti problemas, su kuriomis susiduria kiekvieno didelio ar mažo miesto gyventojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų kl... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanioji apyrankė iš el. popieriaus

Sukurta išmanioji apyrankė „Eyecatcher“, kuri, pasak gamintojų, gali neįkrauta veikti metus. Apyrankė pagaminta iš elektroninio popieriaus, kuris ekonomiškai eikvoja energiją. skaityti »

„Nissan“ sukūrė automobilį socialinių tinklų gerbėjams

Naujojo „Nissan“ automobilio „Teatro for Dayz“ viduje įtaisyti jutikliniai ekranai – ne tik automobilio priekyje, bet ir prie kiekvienos sėdynės. skaityti »

Sukurta akimis valdoma dirbtinė ranka

Aldo Faizal, dirbantis Imperatoriškame koledže Londone, sukūrė robotą-dailininką, kurį žmogus gali valdyti akimis. Robotas tėra mechaninė ranka, į kurią įdiegta žvilgsnio sekimo sistema. skaityti »

„Apple“ sukūrė žiedą, palaikantį NFC technologiją

Kompanija „Apple“ sukūrė NFC (angl. Near field communication) žiedo koncepciją, kuri leis naudotojams atlikti mokėjimus naudojantis šiuo įrenginiu. skaityti »

„Amazon“ kurjeriais galės tapti vairuotojai ir pėstieji

Elektroninė parduotuvė „Amazon“ nusprendė, kad prekių pristatymas gali būti spartesnis, jei tam bus panaudotas įvairus transportas ir paprasti žmonės, pakeliui užnešantys prekes. skaityti »

6 britai iš 10 nežino, kas pavaizduotas ant nacionalinės valiutos

Portalas Quidco apklausė 2 tūkst. Didžiosios Britanijos gyventojų bandydamas išsiaiškinti, ar jie žino, kas pavaizduota ant 5, 10, 20 ir 50 svarų sterlingų banknotų. skaityti »

Trakai – tarp 10 įspūdingiausių senovinių pasaulio vietovių

Puiki žinia – keliautojų bendruomenė „Places to See in Your Lifetime“ senąją Lietuvos sostinę Trakus įtraukė tarp 10 pačių įspūdingiausių pasaulio senovinių miestų ir miestelių. skaityti »

Keletas faktų apie istorines asmenukes

Asmenukės atrodo kaip modernus reiškinys ne veltui — tai tiesioginis nuolat tobulėjančių technologijų produktas. Mobiliųjų telefonų kameromis dabar lengviau, nei bet kada, padaryti savo nuotrauką. skaityti »

Virtualiosios realybės įspūdį sustiprins išmanioji apyrankė

Japonijoje, Tokijo universitete, sukurta apyrankė, imituojanti prisilietimą prie virtualiosios realybės daiktų. Ant rankos tvirtinama „UnlimitedHand“ apyrankė gali išjudinti raumenis panaudojant elektrostimuliaciją. skaityti »

„AmazFit“ – sveiką gyvenseną matuojantis papuošalas

Kinijos išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ sukūrė žmogaus veiklos sekimo prietaisą „AmazFit“. skaityti »