Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 19 d. pirmadienis

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. Naudodamiesi kompiuteriniu žaidimu jie sukurs savo miestus ir taps jų valdytojais, ieškos sprendimų iššūkiams, su kuriais susiduria šiuolaikiniai dviejų kaimyninių šalių didmiesčiai ir maži miesteliai.

„Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo remiamo projekto metu pasitelksime kelis dalykus – kompiuterinį žaidimą „SimCity“ ir neformalaus švietimo galimybes. Žaidimas leis mokymąsi padaryti lengvesnį, patrauklesnį, o diskusijos atskleis, kaip miestų augimą lemia miesto planavimas, infrastruktūros bei kultūros plėtra, mokesčių sistemos pokyčiai bei verslo sąlygų gerinimas“, - sako Lietuvos jaunimo centro savanoris Šarūnas Šalkauskas.

Projekto „Mano miestas – mano pasaulis“ metu bus siekiama, suburiant abiejų valstybių jaunimą, skatinti diskutuoti, kelti klausimus ir taip suvokti kaip veikia savivalda. Dalyviai žaidime kurs savo idealų miestą, tačiau kaip ir kiekviena simuliacija – tai padaryti nebus lengva, reikės suvokti, kokie sprendimai lemia miestų pažangą, o kurie ne.

„Tikimasi, jog jaunimas sugebės įdėmiau pažvelgti ne tik į savo gyvenamąją erdvę, bet ir atras kasdienių problemų priežastis. Akivaizdu, kad jie neras universalių sprendimų, tačiau turės galimybę suvokti pagrindinius principus“, - teigia Lietuvos jaunimo centro direktorius Martynas Norbutas.

Projekto dalyviai taip pat apsilankys Vilniaus miesto savivaldybėje, keliose nevyriausybinėse organizacijose, ieškos Lietuvos ir Lenkijos istoriją vienijančių ženklų Vilniaus senamiestyje. Tuo tarpu kompiuteriniai žaidimai, miestų kūrimo tematika, taps puikia priemone Lietuvos ir Lenkijos jaunimui geriau pažinti vienas kitą, paskatins imtis aktyvių iniciatyvų, padėsiančių spręsti problemas, su kuriomis susiduria kiekvieno didelio ar mažo miesto gyventojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų kl... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »