Kaip veikia savivalda, jaunimas pažins žaidimu

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 19 d. pirmadienis

Dažnai girdime nusiskundimus valdžia, per dideliais mokesčiais, prastu viešuoju transportu, tačiau nuo šiandien, šešias dienas dirbdami kartu, dvylika jaunuolių iš Lietuvos ir Lenkijos turės galimybę į šias problemas pažvelgti iš kitos pusės. Naudodamiesi kompiuteriniu žaidimu jie sukurs savo miestus ir taps jų valdytojais, ieškos sprendimų iššūkiams, su kuriais susiduria šiuolaikiniai dviejų kaimyninių šalių didmiesčiai ir maži miesteliai.

„Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo remiamo projekto metu pasitelksime kelis dalykus – kompiuterinį žaidimą „SimCity“ ir neformalaus švietimo galimybes. Žaidimas leis mokymąsi padaryti lengvesnį, patrauklesnį, o diskusijos atskleis, kaip miestų augimą lemia miesto planavimas, infrastruktūros bei kultūros plėtra, mokesčių sistemos pokyčiai bei verslo sąlygų gerinimas“, - sako Lietuvos jaunimo centro savanoris Šarūnas Šalkauskas.

Projekto „Mano miestas – mano pasaulis“ metu bus siekiama, suburiant abiejų valstybių jaunimą, skatinti diskutuoti, kelti klausimus ir taip suvokti kaip veikia savivalda. Dalyviai žaidime kurs savo idealų miestą, tačiau kaip ir kiekviena simuliacija – tai padaryti nebus lengva, reikės suvokti, kokie sprendimai lemia miestų pažangą, o kurie ne.

„Tikimasi, jog jaunimas sugebės įdėmiau pažvelgti ne tik į savo gyvenamąją erdvę, bet ir atras kasdienių problemų priežastis. Akivaizdu, kad jie neras universalių sprendimų, tačiau turės galimybę suvokti pagrindinius principus“, - teigia Lietuvos jaunimo centro direktorius Martynas Norbutas.

Projekto dalyviai taip pat apsilankys Vilniaus miesto savivaldybėje, keliose nevyriausybinėse organizacijose, ieškos Lietuvos ir Lenkijos istoriją vienijančių ženklų Vilniaus senamiestyje. Tuo tarpu kompiuteriniai žaidimai, miestų kūrimo tematika, taps puikia priemone Lietuvos ir Lenkijos jaunimui geriau pažinti vienas kitą, paskatins imtis aktyvių iniciatyvų, padėsiančių spręsti problemas, su kuriomis susiduria kiekvieno didelio ar mažo miesto gyventojai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„SimCity“ – žaidimas, galintis įkvėpti jaunuosius inžinierius ir miestų planuotojus

„SimCity“ – miesto planavimo žaidimas, kuris šiuo metu naudojamas kaip švietimo forma, „SimCity EDU“. Žaidimas gali suteikti žinių iš įvairių sričių, pavyzdžiui, ekonomikos, miestų planavimo ir net aplinkos apsaugos tyrimų. „SimCity EDU“ tikslas – įtraukti šį žaidimą į mokyklų kl... skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę monetą

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę 5 grivnų monetą su šv. Mikalojaus atvaizdu. skaityti »

Ką per Kalėdas daugiausia perka Lietuvos gyventojai?

Lietuvoje kalėdiniu laikotarpiu prekybos tinklų pardavimai išauga maždaug penktadaliu, o pirkėjai gruodį užplūsta didžiausius prekybos centrus. skaityti »

Sukurtas išmanusis žiedas su daiktų interneto technologija

Kompanija „On Track Innovations Ltd.“ pristatė naują įrenginį – žiedą su įdiegta daiktų interneto technologija. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė išmanųjį parduotuvės krepšelį

„Panasonic“ pristatė išmanųjį parduotuvės krepšelį, kuris gali atstoti kasininką ir kasos aparatą. skaityti »

Tingi klotis lovą? Tegu pasikloja pati!

Jungtinių Amerikos Valstijų išradėjai sugalvojo prietaisą „Smartduvet“, kuris paverčia antklodę išmaniąja. skaityti »

Gandų patikimumą tikrins dirbtinis intelektas

„Reuters“ tyrimai rodo, kad 20 proc. naujienų visų pirma papuola į socialinius tinklus, o iš ten jau plinta į naujienų portalus. Dėl šios priežasties žinių portaluose neretai skelbiamos melagingos žinios. skaityti »

Pasaulinį inovatyvių idėjų konkursą laimėjo studentas iš Estijos

Paskelbtas visame pasaulyje vykusio tarptautinio idėjų inovatyviems namams konkurso „Electrolux Ideas Lab“ nugalėtojas – juo tapo idėjos autorius, produkto dizaino studentas Hannes Lung iš Estijos. skaityti »

„Galeries Lafayette“ prekybos centre apsigyveno šiaurės meškos

Prancūziškas prekybos tinklas „Galeries Lafayette“ vilioja pirkėjus papildytosios realybės vaizdais. skaityti »

„Intel“ pademonstravo 500 skraidyklių šviesos šou

Panaudodama 500 bepiločių skraidyklių su šviesos diodais bendrovė „Intel“ pristatė įspūdingą šviesos šou, kuris buvo įtrauktas į Gineso rekordų knygą. skaityti »

5 inovacijos, į kurias verta atkreipti dėmesį

Didieji technologijų gamintojai deda daug pastangų, siekdami naujais ir išmaniais sprendimais pagerinti žmonių gyvenimą. skaityti »