Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Išmanioji spinta kasryt pagelbės apsirengti, kava nebenuplikys, nes apie karštį perspės puodelio termodaviklis, darbuotojų judėjimas ir naudojimasis kompanijos duomenimis bus kontroliuojamas elektroninėmis apyrankėmis, prie žmogaus rankos prisitaikančiais įrankiais bus malonu darbuotis, mokytis pagelbės nuotolinių mokymų platforma, o po darbų net ir sutemus bus drąsu grįžti namo pėsčiomis, nes kelyje apsaugos pavojaus mygtukas ir purškiamas atšvaitas, vaikai ir keturkojai augintiniai segės GPS daviklius, todėl bus galima ramiai poilsiauti unikaliame smėlio viešbutyje Palangoje…

Šios ir kitos studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. Jis vyko VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC).

„Perspektyviausios idėjos“ apdovanojimas atiteko VU Ekonomikos fakulteto komandai „Mokslinčius Team“, kuri jau įgyvendina savo projektą – kuria nuotolinių mokymų platformą moksleiviams. „Mokslinčiaus“ verslo idėją sukūrė broliai dvyniai Artūras ir Miroslavas Romanovskiai. Ši idėja įvertinta trečia vieta konkurse „Verslauk!“.

„Metų idėjos“ apdovanojimą laimėjo „Konkurenta“. Ši komanda pristatė peilius, kurių rankenos pritaikomos prie naudotojo plaštakos. „Prisitaikanti rankena yra saugesnė, mažiau varginanti ranką ir, svarbiausia, ypač patogi, todėl tokį įrankį tiesiog privalo turėti kiekvienas: tiek profesionalus virtuvės šefas, tiek namų šeimininkė“, – teigė idėjos sumanytojai VU Fizikos fakulteto III kurso studentai Ernestas Zdaniauskis ir Agnė Kaluževičiūtė.

Keletas žingsnių iki idėjos įgyvendinimo liko ir VU Ekonomikos fakulteto III kurso vadybos informacinių sistemų studentų komandai „Rekursija“ (Laura Balkiūtė, Gytis Taločka, Paulius Tuzikas, Ieva Vitkutė), už kurios projektą gausiausiai balsavo susirinkusieji. Komandai įteiktas „Liaudies balso“ apdovanojimas.

Pasak VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros dėstytojo ir konkurso kuratoriaus doc. Algio Gaižučio, studentų darbai išties geri, o vertinimo komisiją stebino nestandartinės, puikiai įgyvendintos idėjos. „Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų prekės pristatymą, kurie sugeba apginti rinkodaros sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam būsimoje profesinėje veikloje“, – teigė projekto kuratorius.

„Konkurso finalas – tarsi nedidelė geriausių inovatorių šventė, iki kurios studentai turėjo kaip reikiant paplušėti: atlikti rinkos tyrimus, sukurti kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Taip komandos galėjo pajusti reklamos agentūrų kasdienybę ir įgyti verslo pagrindų“, – pasakojo Valentinas Čirba, „Idėjos“ studentų organizacinio komiteto vadovas. Jis tikisi, kad vis dažniau imsis įgyvendinti savo projektus.

„Idėja“ – tai nuo 2004 m. kasmet organizuojamas konkursas, kuriame aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas. Iš viso šiame konkurse jau dalyvavo daugiau nei 4000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, pristatyta apie 600 originalių marketingo idėjų. Šiemet finale varžėsi komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Vilniaus kolegijos.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

12 įdomių faktų apie Vilniaus turistus

Vilniuje turistų skaičius nuolat auga – Lietuvos sostinę, kaip dar nepažintą ir neatrastą pasaulio kampelį, renkasi vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių šalių, bet ir iš tolimojo užsienio. skaityti »

Kas telefone svarbiausia jaunimui?

Patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį jaunam žmogui renkantis naują, tačiau ne patį brangiausią telefoną, dalinosi „Samsung“ rinkodaros koordinatorius Jonas Ožekauskas. skaityti »

Estijoje pristatoma brangiausia pasaulio moneta

Į Estijos sostinę atkeliavo brangiausia pasaulyje moneta – sidabrinis pinigas iš 1794 m. JAV išleistų dolerių partijos. skaityti »

Robotas humanoidas nesupyksta pargriautas

„Boston Dynamics“ pristatė naują roboto humanoido „Atlas“ versiją. Nukritęs robotas sugeba pats savarankiškai atsistoti. skaityti »

Suomijos vyriausybė išleido proginę euro monetą garsiausiam visų laikų šalies konditeriui pagerbti

150-ųjų Karlo Fazerio (Karl Fazer) – garsiausio Suomijos konditerio ir iki šių dienų gyvuojančios „Fazer“ įmonės įkūrėjo – gimimo metinių proga Suomijos vyriausybė išleido konditerio vardo kolekcines 10-ies ir 20-ies eurų nominalo monetas. skaityti »

KTU absolvento sukurtą prietaisą „DataLinker“ naudoja geriausi pasaulio buriuotojai

Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Ričardas Novošinskas, vadovaujantis įmonei „SailRacer.net“, o laisvalaikiu buriuojantis, sukūrė prietaisą, padėsiantį buriavimo varžybose dalyvaujančioms jachtų įguloms lengviau apdoroti laivo duomenis. skaityti »

Automatinės kėdės – tvarkingam biurui

„Nissan“ įgyvendino reklaminę akciją, kurios metu pademonstravo, kaip automatiškai į savo vietas susistato kėdės. skaityti »

Kanadoje įrengti trimetriniai bankomatai krepšininkams

Toronte įrengti bankomatai krepšininkams, kurių ekraną net krepšininkas gali pasiekti tik pašokdamas į viršų. skaityti »

„Microsoft“ kuria virtualų ateities futbolą

„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole. skaityti »

„BPS Sberbank“ išleido romantiškas monetas

Baltarusijos bankas „BPS Sberbank“ artėjant šv. Valentino šventei išleido progines sidabrines monetas su kačiukais ir triušiukais. skaityti »