Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Išmanioji spinta kasryt pagelbės apsirengti, kava nebenuplikys, nes apie karštį perspės puodelio termodaviklis, darbuotojų judėjimas ir naudojimasis kompanijos duomenimis bus kontroliuojamas elektroninėmis apyrankėmis, prie žmogaus rankos prisitaikančiais įrankiais bus malonu darbuotis, mokytis pagelbės nuotolinių mokymų platforma, o po darbų net ir sutemus bus drąsu grįžti namo pėsčiomis, nes kelyje apsaugos pavojaus mygtukas ir purškiamas atšvaitas, vaikai ir keturkojai augintiniai segės GPS daviklius, todėl bus galima ramiai poilsiauti unikaliame smėlio viešbutyje Palangoje…

Šios ir kitos studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. Jis vyko VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC).

„Perspektyviausios idėjos“ apdovanojimas atiteko VU Ekonomikos fakulteto komandai „Mokslinčius Team“, kuri jau įgyvendina savo projektą – kuria nuotolinių mokymų platformą moksleiviams. „Mokslinčiaus“ verslo idėją sukūrė broliai dvyniai Artūras ir Miroslavas Romanovskiai. Ši idėja įvertinta trečia vieta konkurse „Verslauk!“.

„Metų idėjos“ apdovanojimą laimėjo „Konkurenta“. Ši komanda pristatė peilius, kurių rankenos pritaikomos prie naudotojo plaštakos. „Prisitaikanti rankena yra saugesnė, mažiau varginanti ranką ir, svarbiausia, ypač patogi, todėl tokį įrankį tiesiog privalo turėti kiekvienas: tiek profesionalus virtuvės šefas, tiek namų šeimininkė“, – teigė idėjos sumanytojai VU Fizikos fakulteto III kurso studentai Ernestas Zdaniauskis ir Agnė Kaluževičiūtė.

Keletas žingsnių iki idėjos įgyvendinimo liko ir VU Ekonomikos fakulteto III kurso vadybos informacinių sistemų studentų komandai „Rekursija“ (Laura Balkiūtė, Gytis Taločka, Paulius Tuzikas, Ieva Vitkutė), už kurios projektą gausiausiai balsavo susirinkusieji. Komandai įteiktas „Liaudies balso“ apdovanojimas.

Pasak VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros dėstytojo ir konkurso kuratoriaus doc. Algio Gaižučio, studentų darbai išties geri, o vertinimo komisiją stebino nestandartinės, puikiai įgyvendintos idėjos. „Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų prekės pristatymą, kurie sugeba apginti rinkodaros sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam būsimoje profesinėje veikloje“, – teigė projekto kuratorius.

„Konkurso finalas – tarsi nedidelė geriausių inovatorių šventė, iki kurios studentai turėjo kaip reikiant paplušėti: atlikti rinkos tyrimus, sukurti kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Taip komandos galėjo pajusti reklamos agentūrų kasdienybę ir įgyti verslo pagrindų“, – pasakojo Valentinas Čirba, „Idėjos“ studentų organizacinio komiteto vadovas. Jis tikisi, kad vis dažniau imsis įgyvendinti savo projektus.

„Idėja“ – tai nuo 2004 m. kasmet organizuojamas konkursas, kuriame aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas. Iš viso šiame konkurse jau dalyvavo daugiau nei 4000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, pristatyta apie 600 originalių marketingo idėjų. Šiemet finale varžėsi komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Vilniaus kolegijos.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Patarimai, kaip sutaupyti kalėdinėms dovanoms

Kalėdos – dovanų metas, todėl joms artėjant kasmet sukame galvą, kaip pradžiuginti savo artimuosius ir bičiulius per daug neišlaidaujant. Dažniausiai dovanoms numatytas biudžetas gerokai išsipučia. skaityti »

„Microsoft“ kuria technologiją silpnaregiams

Bendrovė „Microsoft“ aktyviai kuria įrenginį „Cities Unlocked“, padėsiantį silpnaregiams lengviau orientuotis gatvėje. skaityti »

Tokijo oro uoste išbandytas garsiakalbis-vertėjas

Tokijo Narita tarptautiniame oro uoste vyko garsiakalbio, kuris gali išversti pranešimus į anglų, kinų ir korėjiečių kalbas realiuoju laiku, bandymai. skaityti »

Amerikos centrai pelnosi siųsdami nuolaidų žinutes

JAV prekybos centruose paplito „Bluetooth“ signaliniai pranešimai, pranešantys apie nuolaidas. Tikimasi, kad jie prekybos centrams atneš papildomą 7,5 mlrd. dolerių pelną vien per šventinį periodą. skaityti »

Japonai sukūrė striukę su specialia kišene planšetiniam kompiuteriui

Japonai sukūrė striukę tiems, kurie nė minutės negali apsieiti be planšetinio kompiuterio. skaityti »

Maroke veiks milžiniška šiluminė saulės jėgainė

Didžiulė saulės jėgainė, turinti tiekti energiją Maroke esančiam Uarzazato miestui, bus atidaryta jau ateinantį mėnesį. Į vieną kompleksą bus apjungtos 4 didžiulės saulės jėgainės. skaityti »

Latviai išleido 5 eurų monetą, kurioje vaizduojami katinai

Š. m. lapkričio 24 dieną Latvijos centrinis bankas išleido naują kolekcinę 5 eurų monetą, kurioje pavaizduoti 5 katinai. skaityti »

Batai su GPS padės nepasiklysti

Japonijos įmonė „Wish Hills“ pradėjo prekiauti batais su į kulnus įtaisyta GPS įranga. Tokia navigacijos sistema padės žmogui nepasiklysti. skaityti »

Europiečiai šiemet kalėdinėms dovanoms išleis mažiau

Prognozuojama, kad šiemet daugiausia dovanoms išleis Didžiosios Britanijos, Danijos ir Prancūzijos gyventojai. skaityti »

„Microsoft“ išleido fantastikos rinkinį

Devyni fantastikos rašytojai, padirbėję bendrovėje „Microsoft“, sukūrė po fantastinę istoriją. skaityti »