Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Išmanioji spinta kasryt pagelbės apsirengti, kava nebenuplikys, nes apie karštį perspės puodelio termodaviklis, darbuotojų judėjimas ir naudojimasis kompanijos duomenimis bus kontroliuojamas elektroninėmis apyrankėmis, prie žmogaus rankos prisitaikančiais įrankiais bus malonu darbuotis, mokytis pagelbės nuotolinių mokymų platforma, o po darbų net ir sutemus bus drąsu grįžti namo pėsčiomis, nes kelyje apsaugos pavojaus mygtukas ir purškiamas atšvaitas, vaikai ir keturkojai augintiniai segės GPS daviklius, todėl bus galima ramiai poilsiauti unikaliame smėlio viešbutyje Palangoje…

Šios ir kitos studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. Jis vyko VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC).

„Perspektyviausios idėjos“ apdovanojimas atiteko VU Ekonomikos fakulteto komandai „Mokslinčius Team“, kuri jau įgyvendina savo projektą – kuria nuotolinių mokymų platformą moksleiviams. „Mokslinčiaus“ verslo idėją sukūrė broliai dvyniai Artūras ir Miroslavas Romanovskiai. Ši idėja įvertinta trečia vieta konkurse „Verslauk!“.

„Metų idėjos“ apdovanojimą laimėjo „Konkurenta“. Ši komanda pristatė peilius, kurių rankenos pritaikomos prie naudotojo plaštakos. „Prisitaikanti rankena yra saugesnė, mažiau varginanti ranką ir, svarbiausia, ypač patogi, todėl tokį įrankį tiesiog privalo turėti kiekvienas: tiek profesionalus virtuvės šefas, tiek namų šeimininkė“, – teigė idėjos sumanytojai VU Fizikos fakulteto III kurso studentai Ernestas Zdaniauskis ir Agnė Kaluževičiūtė.

Keletas žingsnių iki idėjos įgyvendinimo liko ir VU Ekonomikos fakulteto III kurso vadybos informacinių sistemų studentų komandai „Rekursija“ (Laura Balkiūtė, Gytis Taločka, Paulius Tuzikas, Ieva Vitkutė), už kurios projektą gausiausiai balsavo susirinkusieji. Komandai įteiktas „Liaudies balso“ apdovanojimas.

Pasak VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros dėstytojo ir konkurso kuratoriaus doc. Algio Gaižučio, studentų darbai išties geri, o vertinimo komisiją stebino nestandartinės, puikiai įgyvendintos idėjos. „Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų prekės pristatymą, kurie sugeba apginti rinkodaros sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam būsimoje profesinėje veikloje“, – teigė projekto kuratorius.

„Konkurso finalas – tarsi nedidelė geriausių inovatorių šventė, iki kurios studentai turėjo kaip reikiant paplušėti: atlikti rinkos tyrimus, sukurti kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Taip komandos galėjo pajusti reklamos agentūrų kasdienybę ir įgyti verslo pagrindų“, – pasakojo Valentinas Čirba, „Idėjos“ studentų organizacinio komiteto vadovas. Jis tikisi, kad vis dažniau imsis įgyvendinti savo projektus.

„Idėja“ – tai nuo 2004 m. kasmet organizuojamas konkursas, kuriame aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas. Iš viso šiame konkurse jau dalyvavo daugiau nei 4000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, pristatyta apie 600 originalių marketingo idėjų. Šiemet finale varžėsi komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Vilniaus kolegijos.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

NASA siūlo apdovanojimą už geriausią Marso kolonizavimo planą

Agentūra NASA (angl. National Aeronautics and Space Administration) paskelbė konkursą, kuriame tarpusavyje rungtųsi Marso kolonizavimo idėjos. skaityti »

Robotas chirurgas užsiuvo vynuogę

„Intuitive Surgical“ pademonstravo, kaip robotas „Da Vinci“ sugeba kruopščiai užsiūti praplėštą vynuogės odelę. skaityti »

Mažiausias akumuliatorius – tik 2 mm

Ilinojaus universiteto (JAV) mokslininkai sukūrė 2 milimetrų pločio akumuliatorių. Jo talpos užteks nedidelei mikroschemai. skaityti »

Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. skaityti »

Amerikietis sukūrė kreditinės kortelės dydžio žaidimų įrenginį

8 bitų žaidimų įrenginys „Arduboy“ veikia „Arduino“ sistemos pagrindu. Jis sudarytas iš bespalvio 3,3 cm pločio OLED ekrano, šešių mygtukų, dviejų garsiakalbių ir USB jungties. skaityti »

Kompiuterinis žaidimas gydo akis?

Bendrovė „Ubisoft“ kartu su „Amblyotech“ sukūrė žaidimą „Dig Rush“, skirtą gydyti vadinamąją „tingiąją“ akį. skaityti »

Lietuvaičių sėkmė mintino skaičiavimo varžybose: pirmą kartą aplenktos visos valstybės!

Rygoje vykusiame tarptautiniame mintino skaičiavimo konkurse „Matmintinis–Pranglimine“ lietuviai iškovojo daugiau aukso medalių, nei bet kuri kita komanda ir tai padarė pirmąkart žaidimo istorijoje. skaityti »

Lietuvoje kuriami nanorobotai, lemsiantys permainas medicinoje

Fizinių ir technologijos mokslų centro (FTMC) mokslininkai kuria nanorobotus, galinčius transportuoti veikliąsias medžiagas į vėžio pažeistą audinį. skaityti »

VGTU studentai pagerino Lietuvos rekordą: tiltas iš makaronų atlaikė 251 kilogramą

Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) įvyko Lietuvos čempionato „Makaronų tiltai 2015“ finalinis etapas. Jaunųjų inžinierių iš spagečių pastatytas nė kilogramo nesveriantis tiltas atlaikė net 251 kilogramo apkrovą ir praėjusiais metais pasiektą šalies rekordą pagerino daugiau nei du kartus. skaityti »

Jono Meko interneto sakmė Venecijoje

Gegužės 6 d. Venecijos meno bienalėje atidarytas specialus paviljonas, dedikuotas nepriklausomo kino legendai Jonui Mekui. „Internet Saga“ (interneto sakmė) – vienintelis virtualus projektas, skirtas menui internete tarptautiniame renginyje. skaityti »