Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Išmanioji spinta kasryt pagelbės apsirengti, kava nebenuplikys, nes apie karštį perspės puodelio termodaviklis, darbuotojų judėjimas ir naudojimasis kompanijos duomenimis bus kontroliuojamas elektroninėmis apyrankėmis, prie žmogaus rankos prisitaikančiais įrankiais bus malonu darbuotis, mokytis pagelbės nuotolinių mokymų platforma, o po darbų net ir sutemus bus drąsu grįžti namo pėsčiomis, nes kelyje apsaugos pavojaus mygtukas ir purškiamas atšvaitas, vaikai ir keturkojai augintiniai segės GPS daviklius, todėl bus galima ramiai poilsiauti unikaliame smėlio viešbutyje Palangoje…

Šios ir kitos studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. Jis vyko VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC).

„Perspektyviausios idėjos“ apdovanojimas atiteko VU Ekonomikos fakulteto komandai „Mokslinčius Team“, kuri jau įgyvendina savo projektą – kuria nuotolinių mokymų platformą moksleiviams. „Mokslinčiaus“ verslo idėją sukūrė broliai dvyniai Artūras ir Miroslavas Romanovskiai. Ši idėja įvertinta trečia vieta konkurse „Verslauk!“.

„Metų idėjos“ apdovanojimą laimėjo „Konkurenta“. Ši komanda pristatė peilius, kurių rankenos pritaikomos prie naudotojo plaštakos. „Prisitaikanti rankena yra saugesnė, mažiau varginanti ranką ir, svarbiausia, ypač patogi, todėl tokį įrankį tiesiog privalo turėti kiekvienas: tiek profesionalus virtuvės šefas, tiek namų šeimininkė“, – teigė idėjos sumanytojai VU Fizikos fakulteto III kurso studentai Ernestas Zdaniauskis ir Agnė Kaluževičiūtė.

Keletas žingsnių iki idėjos įgyvendinimo liko ir VU Ekonomikos fakulteto III kurso vadybos informacinių sistemų studentų komandai „Rekursija“ (Laura Balkiūtė, Gytis Taločka, Paulius Tuzikas, Ieva Vitkutė), už kurios projektą gausiausiai balsavo susirinkusieji. Komandai įteiktas „Liaudies balso“ apdovanojimas.

Pasak VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros dėstytojo ir konkurso kuratoriaus doc. Algio Gaižučio, studentų darbai išties geri, o vertinimo komisiją stebino nestandartinės, puikiai įgyvendintos idėjos. „Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų prekės pristatymą, kurie sugeba apginti rinkodaros sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam būsimoje profesinėje veikloje“, – teigė projekto kuratorius.

„Konkurso finalas – tarsi nedidelė geriausių inovatorių šventė, iki kurios studentai turėjo kaip reikiant paplušėti: atlikti rinkos tyrimus, sukurti kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Taip komandos galėjo pajusti reklamos agentūrų kasdienybę ir įgyti verslo pagrindų“, – pasakojo Valentinas Čirba, „Idėjos“ studentų organizacinio komiteto vadovas. Jis tikisi, kad vis dažniau imsis įgyvendinti savo projektus.

„Idėja“ – tai nuo 2004 m. kasmet organizuojamas konkursas, kuriame aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas. Iš viso šiame konkurse jau dalyvavo daugiau nei 4000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, pristatyta apie 600 originalių marketingo idėjų. Šiemet finale varžėsi komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Vilniaus kolegijos.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Žmogaus smegenys bus naudojamos biometrijai

Korėjos įmonė kuria biometrijos technologiją, kuri žmogaus atpažinimui naudos kardiogramos ir elektroencefalogramos biosignalus. skaityti »

„Greenstone“ pakabukas – ryšio spragoms panaikinti

„Open Garden“ kuria pakabuką „Greenstone“, kuris galėtų užpildyti ryšio spragas tose vietose, kur telefono ryšys silpnas. skaityti »

„Amazon“ pristatė stebuklingą mygtuką

„Wi-Fi“ ryšiu su namų tinklu susisiejantis mygtukas leidžia vienu paspaudimu į namus užsisakyti norimų prekių. skaityti »

„Microsoft“ perspės apie automobilių spūstis

„Microsoft“ kuria technologiją, kuri leistų nuspėti automobilių spūstis valandą prieš jiems susidarant. skaityti »

Varšuvoje – bankomatai ant ratų

Vienas Lenkijos bankas kartu su taksi bendrove „iTaxi“ ėmėsi plėsti mobiliosios bankininkystės galimybes. Elektromobiliuose „BMW i3“ bankas įrengė bankomatus, kuriuos, naudodamiesi mobiliąja programėle „IdeaBank Money Collection“, gali išsikviesti mažų įmonių atstovai. skaityti »

Japonai sukūrė kiaušinio formos kompiuterio pelę

Japonijos bendrovė „Elecom“, norėdama paįvairinti savo asortimentą ir pasiūlyti savo klientams velykinių dovanų, sukūrė kiaušinio formos kompiuterio peles (angl. Egg Mouse). skaityti »

Naujas lietuvių sumanymas – prijungti visas pasaulio avis prie interneto

„Connect Sheep“ – tai naujas lietuvių kurtas žaidimas apie avių jungimą prie interneto, skirtas „Android“ bei „Apple“ įrenginiams. Pasak žaidimo kūrėjų, naujuoju žaidimu siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į interneto laisvės problemą. skaityti »

Su virtualiąja nardymo kauke baseinas virs vandenynu

Dėvėdamas virtualiosios realybės kaukę, žmogus gali nardyti baseine ir gėrėtis koraliniais rifais bei margaspalvėmis vandenyno žuvimis, mat šiuos vaizdus jam transliuoja į kaukę įstatomas išmanusis telefonas. skaityti »

Kiek laiko truktų kritimas per Žemę?

Kanadietis fizikos studentas suskaičiavo tikslų kritimo per Žemę laiką: užtruktumėte 38 minutes ir 11 sekundžių. skaityti »

BMW elektromobilyje – techninė integracija su „Apple iPhone“ ir „Watch“

Kaip praneša „Business Insider“, kompanijos „Apple“ ir BMW sėkmingai bendradarbiauja ir kuria naują sistemą, skirtą elektromobiliui „BMW i3“. skaityti »