Kasdienybę keičiančios išmanios studentų idėjos

Publikuota: 2015 m. gegužės 18 d. pirmadienis

Išmanioji spinta kasryt pagelbės apsirengti, kava nebenuplikys, nes apie karštį perspės puodelio termodaviklis, darbuotojų judėjimas ir naudojimasis kompanijos duomenimis bus kontroliuojamas elektroninėmis apyrankėmis, prie žmogaus rankos prisitaikančiais įrankiais bus malonu darbuotis, mokytis pagelbės nuotolinių mokymų platforma, o po darbų net ir sutemus bus drąsu grįžti namo pėsčiomis, nes kelyje apsaugos pavojaus mygtukas ir purškiamas atšvaitas, vaikai ir keturkojai augintiniai segės GPS daviklius, todėl bus galima ramiai poilsiauti unikaliame smėlio viešbutyje Palangoje…

Šios ir kitos studentų iš visos Lietuvos idėjos susirungė VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros kuruojamų studentų organizuojamame rinkodaros projektų konkurso „Idėja“ finale. Jis vyko VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC).

„Perspektyviausios idėjos“ apdovanojimas atiteko VU Ekonomikos fakulteto komandai „Mokslinčius Team“, kuri jau įgyvendina savo projektą – kuria nuotolinių mokymų platformą moksleiviams. „Mokslinčiaus“ verslo idėją sukūrė broliai dvyniai Artūras ir Miroslavas Romanovskiai. Ši idėja įvertinta trečia vieta konkurse „Verslauk!“.

„Metų idėjos“ apdovanojimą laimėjo „Konkurenta“. Ši komanda pristatė peilius, kurių rankenos pritaikomos prie naudotojo plaštakos. „Prisitaikanti rankena yra saugesnė, mažiau varginanti ranką ir, svarbiausia, ypač patogi, todėl tokį įrankį tiesiog privalo turėti kiekvienas: tiek profesionalus virtuvės šefas, tiek namų šeimininkė“, – teigė idėjos sumanytojai VU Fizikos fakulteto III kurso studentai Ernestas Zdaniauskis ir Agnė Kaluževičiūtė.

Keletas žingsnių iki idėjos įgyvendinimo liko ir VU Ekonomikos fakulteto III kurso vadybos informacinių sistemų studentų komandai „Rekursija“ (Laura Balkiūtė, Gytis Taločka, Paulius Tuzikas, Ieva Vitkutė), už kurios projektą gausiausiai balsavo susirinkusieji. Komandai įteiktas „Liaudies balso“ apdovanojimas.

Pasak VU Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros dėstytojo ir konkurso kuratoriaus doc. Algio Gaižučio, studentų darbai išties geri, o vertinimo komisiją stebino nestandartinės, puikiai įgyvendintos idėjos. „Laimi tie, kuriems pavyksta sukurti vientisą, suprantamą, patrauklų prekės pristatymą, kurie sugeba apginti rinkodaros sprendimus. Esu tikras, kad „Idėjoje“ įgyta patirtis labai pravers kiekvienam būsimoje profesinėje veikloje“, – teigė projekto kuratorius.

„Konkurso finalas – tarsi nedidelė geriausių inovatorių šventė, iki kurios studentai turėjo kaip reikiant paplušėti: atlikti rinkos tyrimus, sukurti kainodaros, paskirstymo ir rėmimo strategijas. Taip komandos galėjo pajusti reklamos agentūrų kasdienybę ir įgyti verslo pagrindų“, – pasakojo Valentinas Čirba, „Idėjos“ studentų organizacinio komiteto vadovas. Jis tikisi, kad vis dažniau imsis įgyvendinti savo projektus.

„Idėja“ – tai nuo 2004 m. kasmet organizuojamas konkursas, kuriame aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas. Iš viso šiame konkurse jau dalyvavo daugiau nei 4000 studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, pristatyta apie 600 originalių marketingo idėjų. Šiemet finale varžėsi komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Klaipėdos valstybinės kolegijos ir Vilniaus kolegijos.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Japonijos bankas ketina „įdarbinti“ robotus

Japonijos bankas „Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ“ klientus pasitinkančius vadybininkus artimiausiu metu ketina pakeisti robotais. skaityti »

„Microsoft“ siūlo prekybininkams pirkėjų atpažinimo sistemą

Savo tinklaraštyje bendrovė „Microsoft“ pasidalijo mintimis apie parduotuves ir jų pasikeitimus 2015 metais. skaityti »

Veidų atpažinimo technologija – prieigai prie svetainių

Bendrovė „Intel“ sukūrė taikomąją programą „True Key“. Prieigai prie interneto svetainių ar įrenginių ji naudoja veidų atpažinimo technologiją. skaityti »

Išmanusis laikrodis – finansams valdyti

Augant dėvimų išmaniųjų įrenginių populiarumui ir skaičiui, atsiranda ir jiems skirtų specializuotų programų. skaityti »

2015 metai pailgės sekunde dėl atominio ir pasaulinio laikų derinimo

Šių metų birželio 30 d. 11 val. 59 min. 60 sek. pasauliniu laiku sekundei laikrodžiai sustos ir para bei metai sekunde pailgės. skaityti »

KTU mokslininkų plėtojama matematinė rašysenos analizė: kuo skiriasi Obamos ir jūsų rašysena?

Rašysena nedažnai patenka į „kietųjų“ mokslų tyrimų sritį. Nors internete gausu rašysenos analizės testų, o kai kurios įdarbinimo agentūros šį metodą siūlo potencialių darbuotojų atrankai, išvados retai gali nustebinti objektyviais ir tiksliais apskaičiavimais. Visai kitas dalykas, kai rašyseną tiria matematikai. skaityti »

Barselonos centre – išmaniosios stotelės

Barselonoje pradėjo veikti aštuonios išmaniosios stotelės. Jose įrengti interaktyvūs ekranai, kurie veikia 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą. skaityti »

Mokėjimai širdies ritmu

Kanados pradedančioji įmonė „Bionym“ sukūrė apyrankę, kuri matuoja žmogaus širdies dūžius. skaityti »

BMW, kuris pats suranda vietą ir prisiparkuoja daugiaaukštėje aikštelėje

Las Vegase (JAV) prasidėjusioje „CES 2015“ parodoje Vokietijos automobilių gamintojas „BMW Group“ pademonstravo naujas automobilių autonominio valdymo galimybes, kurios atvers naują puslapį kelių transporto istorijoje. skaityti »

„Apple“ gavo patentą išmaniajam rašikliui

JAV patentų ir prekių ženklų valdyba išdavė kompanijai „Apple“ patentą išmaniajam elektroniniam rašikliui. skaityti »