Kėdės kompiuterinių žaidimų mėgėjams - kovai su vaikų antsvoriu

Publikuota: 2008 m. gruodžio 16 d. antradienis

Berniukas ilsisi svorio metimo vasaros stovykloje (Kinija).
Ne paslaptis, kad didelė dalis vaikų mėgsta žaisti kompiuteriu ir gali tai daryti valandų valandas. Tiesa, neigiamų niuansų gausu - silpnėja rega, judėjimo trūkumas savo "nagus" parodo antsvorio pavidalu. Kompanija "Gamerox" problemą iš dalies bando spręsti rinkai siūlydama specialią kėdę, kurioje sėdėdami jaunieji žaidimų mėgėjai galėtų tuo pačiu stiprinti juosmeninės dalies raumenis.

Ji ypatinga tuo, kad centrinė laikančioji ašis yra lanksti visomis kryptimis - taip stiprinamos sėdinčiojo asmens nugaros, pilvo, šonų raumenų dalys. Kitaip tariant, tai yra pažangesnė mankštai skirto pripučiamo kamuolio versija. Kol kas gaminiu dar nėra prekiaujama ir informacija apie kainą nepateikiama, tačiau pirmoji jo versija turėtų pasirodyti jau netrukus ir bus skirta 7-12 metų vaikams. Ar tai tikrai padės vaikams atsikratyti (arba nepriaugti) papildomo svorio, parodys tik laikas. 

 

Šaltinis: Technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Robotas chameleonas geba keisti spalvą

Amerikos ir Kinijos inžinieriai sukūrė robotą chameleoną, kuris keičia spalvą, atsižvelgdamas į aplinkos foną. skaityti »

Pristatytas telefono dėklas, spausdinantis nuotraukas

Prancūzijos bendrovė „Prynt“ pristatė dėklą išmaniajam telefonui, į kurį įtaisytas spausdintuvas, spausdinantis „Polaroid“ nuotraukas. skaityti »

Ateities drabužiai išduos žmogaus savijautą

Bendrovė „Intel“ siekia sukurti išmaniuosius ateities drabužius. Išmanioji suknelė išskleidžia „sparnus“, pajutusi moters jaudulį. skaityti »

Dirbtinis intelektas pirmą kartą nugalėjo Go čempioną

Nauja „Google“ sukurta dirbtinio intelekto sistema „AlphaGo“ nugalėjo Europos Go žaidimo čempioną 5:0. skaityti »

6 klaidos, kurių verčiau nedaryti savo interneto svetainėje

Dėl geresnio puslapio matomumo, didesnio lankytojų skaičiaus ir paieškų sistemos „Google“ reitingo interneto svetaines tobulina tūkstančiai jų kūrėjų ir savininkų. Vis dėlto neretai daugelis neišvengia keleto pagrindinių klaidų. skaityti »

Pristatyta nauja skraidyklė, valdoma virtualios realybės akiniais

Kinijos bendrovė „Ehang“ naudotojams pristatė skraidyklės „Ghost Drone“ patobulintą versiją. „Ghost Drone 2.0“ bus pradavinėjamas kartu su specialiu virtualios realybės akiniais. skaityti »

Kuriama planšetė akliesiems

Mičigano universiteto inžinierių komanda, vadovaujama profesorės Sile O'Modhrain , nusprendė sukurti planšetinį kompiuterį akliesiems. skaityti »

Sušalo kojos – sušildys batai!

Bendrovės „Digitsole“ sukurti išmanieji batai „Smartshoe“ primena batus, rodytus filme „Atgal į ateitį“. skaityti »

Grožio konkurso nugalėtojus išrinks dirbtinis intelektas

Visi pasaulio gyventojai, besinaudojantys išmaniaisiais telefonais, kviečiami dalyvauti grožio konkurse, kurį vertins dirbtinio intelekto robotai. skaityti »

Sukurta pirštinė, juntanti daiktus per nuotolį

Japonijos Cukubos universiteto mokslininkai sukūrė pirštinę, kuri padeda justi daiktus per atstumą. Tokios pirštinės praverstų esant prasto matomumo sąlygoms po vandeniu. skaityti »