HP ir „DreamWorks Animation“ vėl susivienijo, kad žiūrovams pristatytų dar vieną veiksmo kupiną, 3D animacijos filmą „Kung Fu Panda 2“, kuris rytoj pasirodys Lietuvos kino teatruose.
„HP ir „Dream Works Animation“ vėl susivienijo, kad žiūrovams pristatytų dar vieną veiksmo kupiną, 3D animacijos filmą Kung Fu Panda 2, kuris rytoj pasirodys Lietuvos kino teatruose.
upiešti ir sukurti sudėtingus ir itin detalius vaizdus – nuo vandens sūkurių ir vešlių, žalių pievų iki mūšio scenų su tūkstančiais kung fu kovotojų – „DreamWorks Animation“ kūrėjai pasitelkė didelio našumo HP Z800 darbo stotis.
Jau daugiau nei dešimtmetį HP ir „DreamWorks Animation“ dirba petis petin, kurdami revoliucines technologijas, kurios padėjo pagimdyti tokius įspūdingus animacinius filmus, kaip „Šreko“ istorijos, „Kaip prisijaukinti slibiną“, „Kung Fu Panda“ ir naujausią kūrinį – „Kung Fu Panda 2“.
„Kūrybinės „Kung Fu Panda 2“ ambicijos vėl „DreamWorks Animation“ pakylėjo iki pačių moderniausių technologijų. Pagrindiniai filmo veikėjai yra vieni sudėtingiausių kada nors sukurtų, o aplinkos – vienos sodriausių ir gyviausių naudotų kompiuterinės grafikos filmuose, – sakė „DreamWorks Animation“ direktorius technologijoms Edas Leonardas. – HP technologijos mums padeda peržengti ribas, plėtoti naujus filmų kūrimo standartus ir – svarbiausia – sukurti mėgstamus, pasigėrėjimo vertus filmus žiūrovams visame pasaulyje“.
Kuriant pirmąją „Kung Fu Pandos“ dalį, kuri kino ekranuose pasirodė 2008 metais, prireikė daugiau kaip 50 terabaitų duomenų ir beveik 25 mln. generavimo valandų. Perkėlus filmą į stereoskopinį 3D formatą ir dėl nuolat augančių kūrėjų poreikių, „Kung Fu Panda 2“ prireikė 100 terabaitų duomenų ir daugiau nei 55 mln. vaizdo generavimo valandų.
Įdomūs faktai apie „Kung Fu Panda 2“
- Pažangesnių kūrybinių ir techninių sprendimų prireikė sukurti šiuolaikinius veikėjų efektus, tokius kaip kailis, plunksnos, rūbai ir šarvai, kurie užpildo visą „Kung Fu Panda 2“ filmo erdvę, neapsiribodamisplash tik pagrindiniais veikėjais.
- Kai patrankos sviedinys nukrenta į vandenį pagrindinio mūšio scenoje, jo smūgio galiai pabrėžti sukuriamas didelis pūkštelėjimas. Specialiųjų efektų dailininkai panaudojo specializuotą firminę programinę įrangą, kad priartintuose šios scenos kadruose pavaizduotų 10 mln. atskirų detalių
- Filme vienam iš vilkų smogia 1220 persikų, sveriančių maždaug 207 kilogramus ir judančių beveik 170 kilometrų per valandą greičiu. Tai maždaug tokia pati jėga, kaip 70 kilometrų per valandą greičiu važiuojančio automobilio smūgis.
- Scenoje, kurioje sugriaunamas bokštas, vaizduojama daugiau nei 50 tūkst. skeveldrų ir smulkių nuolaužų.
- „Kung Fu Panda 2“ yra pirmasis „DreamWorks Animation“ filmas, kuriame naudojami dinamiški, fizikos dėsniams paklūstantys masinių scenų veikėjai, pavyzdžiui, vilkai. Jie susikimba su Po ir Galinguoju penketuku kung fu mūšyje ir gali dinamiškai reaguoti į veiksmus. Tai užtikrina firminė „DreamWorks Animation“ kung fu fizikos dėsnių simuliavimo priemonė.
- Apskaičiuota, kad paskutinio mūšio, kuris vyksta Gongmeno miesto uoste ir kanaluose, epizode yra vaizduojama daugiau nei 226 mln. litrų vandens. Šiai scenai sukurti prireikė daugiausiai kompiuterinių resursų ir daugiau nei 7 mln. generavimo valandų tam, kad būtų sukurta 14 tūkst. kadrų.