„Kung Fu Panda 2“ efektų užkulisiuose – HP technologijos“

Publikuota: 2011 m. birželio 2 d. ketvirtadienis

„HP ir „Dream Works Animation“ vėl susivienijo, kad žiūrovams pristatytų dar vieną veiksmo kupiną, 3D animacijos filmą Kung Fu Panda 2, kuris rytoj pasirodys Lietuvos kino teatruose.

upiešti ir sukurti sudėtingus ir itin detalius vaizdus – nuo vandens sūkurių ir vešlių, žalių pievų iki mūšio scenų su tūkstančiais kung fu kovotojų – „DreamWorks Animation“ kūrėjai pasitelkė didelio našumo HP Z800 darbo stotis.

 Jau daugiau nei dešimtmetį HP ir „DreamWorks Animation“ dirba petis petin, kurdami revoliucines technologijas, kurios padėjo pagimdyti tokius įspūdingus animacinius filmus, kaip „Šreko“ istorijos, „Kaip prisijaukinti slibiną“, „Kung Fu Panda“ ir naujausią kūrinį – „Kung Fu Panda 2“.

 „Kūrybinės „Kung Fu Panda 2“ ambicijos vėl „DreamWorks Animation“ pakylėjo iki pačių moderniausių technologijų. Pagrindiniai filmo veikėjai yra vieni sudėtingiausių kada nors sukurtų, o aplinkos – vienos sodriausių ir gyviausių naudotų kompiuterinės grafikos filmuose, – sakė „DreamWorks Animation“ direktorius technologijoms Edas Leonardas. – HP technologijos mums padeda peržengti ribas, plėtoti naujus filmų kūrimo standartus ir – svarbiausia – sukurti mėgstamus, pasigėrėjimo vertus filmus žiūrovams visame pasaulyje“.

Kuriant pirmąją „Kung Fu Pandos“ dalį, kuri kino ekranuose pasirodė 2008 metais, prireikė daugiau kaip 50 terabaitų duomenų ir beveik 25 mln. generavimo valandų. Perkėlus filmą į stereoskopinį 3D formatą ir dėl nuolat augančių kūrėjų poreikių, „Kung Fu Panda 2“ prireikė 100 terabaitų duomenų ir daugiau nei 55 mln. vaizdo generavimo valandų.

Įdomūs faktai apie „Kung Fu Panda 2“

  • Pažangesnių kūrybinių ir techninių sprendimų prireikė sukurti šiuolaikinius veikėjų efektus, tokius kaip kailis, plunksnos, rūbai ir šarvai, kurie užpildo visą „Kung Fu Panda 2“ filmo erdvę, neapsiribodamisplash tik pagrindiniais veikėjais.
  • Kai patrankos sviedinys nukrenta į vandenį pagrindinio mūšio scenoje, jo smūgio galiai pabrėžti sukuriamas didelis pūkštelėjimas. Specialiųjų efektų dailininkai panaudojo specializuotą firminę  programinę įrangą, kad priartintuose šios scenos kadruose pavaizduotų 10 mln. atskirų detalių
  • Filme vienam iš vilkų smogia 1220 persikų, sveriančių maždaug 207 kilogramus ir judančių beveik 170 kilometrų per valandą greičiu. Tai maždaug tokia pati jėga, kaip 70 kilometrų per valandą greičiu važiuojančio automobilio smūgis.
  • Scenoje, kurioje sugriaunamas bokštas, vaizduojama daugiau nei 50 tūkst. skeveldrų ir smulkių nuolaužų.
  • „Kung Fu Panda 2“ yra pirmasis DreamWorks Animation“ filmas, kuriame naudojami dinamiški, fizikos dėsniams paklūstantys masinių scenų veikėjai, pavyzdžiui, vilkai. Jie susikimba su Po ir Galinguoju penketuku kung fu mūšyje ir gali dinamiškai reaguoti į veiksmus. Tai užtikrina firminė „DreamWorks Animation“ kung fu fizikos dėsnių simuliavimo priemonė.
  • Apskaičiuota, kad paskutinio mūšio, kuris vyksta Gongmeno miesto uoste ir kanaluose, epizode yra vaizduojama daugiau nei 226 mln. litrų vandens. Šiai scenai sukurti prireikė daugiausiai kompiuterinių resursų ir daugiau nei 7 mln. generavimo valandų tam, kad būtų sukurta 14 tūkst. kadrų.
Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

HP technologijos – moksleiviams ir studentams

Artėjant mokslo metų pradžiai, kompiuterinė technika vis dažniau įtraukiama į šeimos ir besimokančiųjų pirkinių sąrašus. Tinkamos priemonės padės ir mokantis, ir pristatant savo sunkaus darbo rezultatus. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »