LG pristato „LG G Watch“ su „Android Wear“ operacine sistema

Publikuota: 2014 m. birželio 26 d. ketvirtadienis

„LG Electronics“ (LG) pristato „LG G Watch“ laikrodį, vieną iš pirmųjų įrenginių su „Google“ operacine sistema „Android Wear“, pritaikyta dėvimiems įrenginiams. Naujasis LG laikrodis yra minimalistinio dizaino ir neturi mygtukų. Įrenginys pasižymi paprasta prieiga prie reikiamos informacijos ir suderinamumu per belaidį ryšį su kitais „Android“ operacinę sistemą naudojančiais prietaisais.

„Mes norėjome, kad „LG G Watch“, kaip vienas pirmųjų tokių įrenginių rinkoje, būtų naudingas vartotojui ir itin paprastas naudoti. Norėjome, kad įrenginio programos būtų tokios intuityvios, kad vartotojams nereiktų papildomai domėtis, kaip naudotis viena ar kita jo funkcija“, – sako Dr. Jong-seok Park, „LG Electronics Mobile Communications Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.

„Laikrodžiai su „Android Wear“ operacine sistema sukurti, kad vartotojai jiems reikiamą informaciją gautų būtent tada, kada jos ir reikia. Mums buvo malonu bendradarbiauti su LG kuriant tokį paprastą naudoti „LG G Watch“ laikrodį“, –  sako Sundar Pichai, „Android, Chrome & Apps“ vyresnysis viceprezidentas.

„LG G Watch“ veikia 1.2 GHz „Qualcomm Snapdragon 400“ procesorius kartu su mažai energijos naudojančiu „Always-On“ 1,65 colių IPS ekranu, atkuriančiu tikroviškas spalvas. LG laikrodyje veikia „Bluetooth“ ryšys, todėl jame galima peržiūrėti į išmanųjį telefoną ateinančias žinutes, matyti, kas skambina, valdyti muzikos grojaraštį ir atlikti kitus veiksmus, neišimant išmaniojo iš kišenės ar rankinės.

„LG G Watch“ turi paprastą vartotojo sąsają, kuri veikia kortelių principu. LG laikrodyje veikia balso atpažinimo funkcija, kuri leidžia vartotojui klausti klausimus ir atlikti įvairias užduotis. Dėl šios funkcijos, „LG G Watch“ neturi mygtukų, o vartotojai gali rašyti tekstines žinutes ar ieškoti informacijos tiesiog pasakę „Ok Google“.

„LG G Watch“ laikrodis sujungia formą ir funkcionalumą subtiliu, minimalistiniu dizainu su intuityvia, lietimu valdoma vartotojo sąsaja. Naujasis LG laikrodis yra apsaugotas nuo dulkių ir atsparus vandeniui (vandenyje gali būti laikomas 30 min, 1 m gylyje). Jis priskiriamas IP67 apsaugos klasei. „LG G Watch“ laikrodį bus galima įsigyti dviejų spalvų: „Black Titan“ ir „White Gold“. Naujasis LG laikrodis sukurtas iš nerūdijančio plieno, padengto PVD (kelių sluoksnių purškimas vakuume) danga, kartu su derančia silikonine apyranke. Laikrodžiui galima pritaikyti bet kokį standartinį 22 mm dirželį.

„LG G Watch“ laikrodį bus galima iš anksto užsisakyti „Google Play“ parduotuvėje nuo birželio 25 d. 12 šalių, įskaitant tokias rinkas, kaip Jungtinės Amerikos Valstijos, Kanada, Jungtinė Karalystė, Prancūzija, Vokietija, Italija, Ispanija, Pietų Korėja ir Japonija. „LG G Watch“ laikrodį taip pat bus galima netrukus įsigyti parduotuvėse Australijoje, Brazilijoje, Meksikoje, Naujojoje Zelandijoje, Singapūre, Rusijoje. Papildoma informacija bus skelbiama lokaliai.

Žiūrėti produkto vaizdo klipą >>> 

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Naudojant „Zamzee“ padidėja vaikų fizinis aktyvumas

Perspektyvus prietaisas fizinio aktyvumo didinimui „Nike Fuelband“ turi rimtą konkurentą – „Zamzee“. Tai sistema smagiam fiziniam aktyvumui ir motyvacijai palaikyti. skaityti »

„eBay“ parduota žaidimų kolekcija už 1,2 mln. JAV dolerių

Kolekcionierių susidomėjimas tuo, ką jie renka, dažnai prasideda ir baigiasi naujo dalyko kolekcijai gavimu. Kolekcionavimas tikrai neskirtas kiekvienam, bet tiems, kas juo užsiima, šis hobis kartais gali atnešti nemažą pelną. Taip atsitiko prancūzui, kuris pardavė didelę dalį savo vaizdo žaidimų kolekcijos per „eBay“ už 1,2 milijono JAV dolerių. skaityti »

Vaisto rūšiai atpažinti – speciali programa

Mokslininkai rado išeitį, kaip paprastai ir greitai atpažinti vaisto rūšį. skaityti »

„Ford“ sukūrė anglies pluošto technologiją, kurią bus galima taikyti masiškai

„Ford Motor Company“ pristatė iš naujos technologijos anglies pluošto pagamintą „Ford Focus“ variklio dangtį, kuris juntamai prisidės mažinant automobilio degalų sąnaudas. skaityti »

„Disney“ patentuoja išplėstinės realybės pyragus

Jau žinoma nemažai kūrybingų išplėstinės realybės (angl. augmented reality) panaudojimo atvejų įvairiose gyvenimo srityse. Panašu, jog netrukus matysime išplėstinės realybės įgyvendinimą net ir mūsų maiste. skaityti »

„Re–Misija™“ – vaizdo žaidimas vėžiui gydyti

„Re–Misija™“ (liet. Re–Misija) yra vaizdo žaidimas, sukurtas specialiai paaugliams, jauniems ir suaugusiems žmonėms, sergantiems vėžiu. Žaidime žaidėjai valdo nano robotą Roxxi, kuris keliauja per vėžiu sergančio paciento kūną, naikindamas vėžines ląsteles, kovoja su bakterinėms infekcijoms ir valdo šalutinius poveikius, susijusius su vėžiu ir ligos gydymu. skaityti »

Nuo laukinių vakarų į „crowdfunding“ modelį

Rugsėjo 25–ąją „Gambitious“ paleido unikalią hibridinę platformą vaizdo žaidimams. „Gambitious“ sukūrė struktūrizuotą interneto platformą, kurioje suteikia galimybę žaidėjams, nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, leidėjams ir potencialiems investuotojams saugiai investuoti lėšas naujo arba esamo žaidimo projekto plėtrai su galimybe atgauti finansus. skaityti »

„True office“ – sužaidybinta finansinių paslaugų mokymų programa

Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis. skaityti »

Barakas ir Mišelė Obamos sveikina vienas kitą su vestuvių metinėmis per „Twitter“

JAV prezidentas Barakas Obama per savo „Twitter“ paskyrą pasveikino savo žmoną Mišelę Obamą vedybų 20-mečio proga. skaityti »

„MultiTouch“ ir „Engage Production“ sukūrė milžinišką jutiklinį monitorių

Kompanija „MultiTaction“ pristatė milžinišką jutiklinį 9.9 x 2.1 ekraną, pavadintą „MultiTaction Wall“, surinktą iš 24-ių 55 colių 1920 x 1080 raiškos „Full HD“ monitorių. skaityti »