LG tyrimas: lietuviai telefonu fotografuoja keliones, tik 9 proc. jų daro asmenukes

Publikuota: 2014 m. spalio 22 d. trečiadienis

„LG Electronics“ (LG) atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lietuviai daugiausiai (62 proc. apklaustųjų) telefonu fotografuoja keliones, kraštovaizdį ir turizmo pramogas. Antru dažniausiai fotografuojamu objektu yra vaikai ir šeimos nariai (58 proc.). Įdomu tai, kad vos 9 proc. sakė darantys telefonu asmenukes.

LG tyrimas  buvo atliktas Baltijos šalyse. Trijose valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – rezultatai labai panašūs.

Tarp penkių dažniausiai fotografuojamų objektų lietuviai įvardija keliones ir kraštovaizdžius (62 proc.), vaikus ir šeimos narius (58 proc.), įsimintinas akimirkas (48 proc.), augintinius (35 proc.) ir šventes (35 proc.). Lietuviai pirmauja pomėgiu fotografuoti išmaniaisiais telefonais tarp Baltijos šalių – tai sako darantys 89 proc. apklaustųjų. Latvijoje telefonu fotografuoja 77 proc., Estijoje – 68 proc. žmonių.

Fotografavimo telefonu įpročiai skiriasi ir pagal lytį. Lietuvoje vyrai dažniau nei moterys fotografuoja įsimintinas akimirkas (atitinkamai 53 ir 45 proc.), smagius įvykius (38 ir 23 proc.), šventes (42 ir 30 proc.). Vyrai ir moterys vienodai mėgsta fotografuoti vaikus bei šeimos narius (35 proc.), taip pat augintinius (35 proc.). Moterys daugiau nei vyrai linkusios fotografuoti kraštovaizdį ir keliones – atitinkamai 68 ir 61 proc.

Fotografavimo telefonu įpročius, anot LG, lemia gerokai ištobulėjusios kameros, kurios kokybiškai atkuria net ir judančius vaizdus. Kompanijos flagmanas LG G3 pirmasis rinkoje turi technologiją „Laser Auto Focus“, kuri lazerio spindulio pagalba apskaičiuoja atstumą tarp objekto ir kameros, taip tiksliai fokusuoja vaizdus, išgauna gerą nuotraukų kokybę net fotografuojat prasto apšvietimo sąlygomis.

Įdomu tai, kad populiarus pasaulyje asmenukių darymas nepatenka į dažniausiai fotografuojamų situacijų ar objektų penketuką Baltijos šalyse. Daugiausiai asmenukių daro latviai – tai sako darantys 10 proc. respondentų. Lietuviai kiek mažiau – 9 proc., tuo tarpu Estijoje asmenukes daro tik 6 proc. Asmenukės Lietuvoje, kaip ir Latvijoje populiaresnės tarp moterų – mūsų šalyje jas daro 12 proc. moterų ir tik 6 proc. vyrų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

12 įdomių faktų apie Vilniaus turistus

Vilniuje turistų skaičius nuolat auga – Lietuvos sostinę, kaip dar nepažintą ir neatrastą pasaulio kampelį, renkasi vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių šalių, bet ir iš tolimojo užsienio. skaityti »

Kas telefone svarbiausia jaunimui?

Patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį jaunam žmogui renkantis naują, tačiau ne patį brangiausią telefoną, dalinosi „Samsung“ rinkodaros koordinatorius Jonas Ožekauskas. skaityti »

Estijoje pristatoma brangiausia pasaulio moneta

Į Estijos sostinę atkeliavo brangiausia pasaulyje moneta – sidabrinis pinigas iš 1794 m. JAV išleistų dolerių partijos. skaityti »

Robotas humanoidas nesupyksta pargriautas

„Boston Dynamics“ pristatė naują roboto humanoido „Atlas“ versiją. Nukritęs robotas sugeba pats savarankiškai atsistoti. skaityti »

Suomijos vyriausybė išleido proginę euro monetą garsiausiam visų laikų šalies konditeriui pagerbti

150-ųjų Karlo Fazerio (Karl Fazer) – garsiausio Suomijos konditerio ir iki šių dienų gyvuojančios „Fazer“ įmonės įkūrėjo – gimimo metinių proga Suomijos vyriausybė išleido konditerio vardo kolekcines 10-ies ir 20-ies eurų nominalo monetas. skaityti »

KTU absolvento sukurtą prietaisą „DataLinker“ naudoja geriausi pasaulio buriuotojai

Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Ričardas Novošinskas, vadovaujantis įmonei „SailRacer.net“, o laisvalaikiu buriuojantis, sukūrė prietaisą, padėsiantį buriavimo varžybose dalyvaujančioms jachtų įguloms lengviau apdoroti laivo duomenis. skaityti »

Automatinės kėdės – tvarkingam biurui

„Nissan“ įgyvendino reklaminę akciją, kurios metu pademonstravo, kaip automatiškai į savo vietas susistato kėdės. skaityti »

Kanadoje įrengti trimetriniai bankomatai krepšininkams

Toronte įrengti bankomatai krepšininkams, kurių ekraną net krepšininkas gali pasiekti tik pašokdamas į viršų. skaityti »

„Microsoft“ kuria virtualų ateities futbolą

„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole. skaityti »

„BPS Sberbank“ išleido romantiškas monetas

Baltarusijos bankas „BPS Sberbank“ artėjant šv. Valentino šventei išleido progines sidabrines monetas su kačiukais ir triušiukais. skaityti »