LG tyrimas: lietuviai telefonu fotografuoja keliones, tik 9 proc. jų daro asmenukes

Publikuota: 2014 m. spalio 22 d. trečiadienis

„LG Electronics“ (LG) atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad lietuviai daugiausiai (62 proc. apklaustųjų) telefonu fotografuoja keliones, kraštovaizdį ir turizmo pramogas. Antru dažniausiai fotografuojamu objektu yra vaikai ir šeimos nariai (58 proc.). Įdomu tai, kad vos 9 proc. sakė darantys telefonu asmenukes.

LG tyrimas  buvo atliktas Baltijos šalyse. Trijose valstybėse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – rezultatai labai panašūs.

Tarp penkių dažniausiai fotografuojamų objektų lietuviai įvardija keliones ir kraštovaizdžius (62 proc.), vaikus ir šeimos narius (58 proc.), įsimintinas akimirkas (48 proc.), augintinius (35 proc.) ir šventes (35 proc.). Lietuviai pirmauja pomėgiu fotografuoti išmaniaisiais telefonais tarp Baltijos šalių – tai sako darantys 89 proc. apklaustųjų. Latvijoje telefonu fotografuoja 77 proc., Estijoje – 68 proc. žmonių.

Fotografavimo telefonu įpročiai skiriasi ir pagal lytį. Lietuvoje vyrai dažniau nei moterys fotografuoja įsimintinas akimirkas (atitinkamai 53 ir 45 proc.), smagius įvykius (38 ir 23 proc.), šventes (42 ir 30 proc.). Vyrai ir moterys vienodai mėgsta fotografuoti vaikus bei šeimos narius (35 proc.), taip pat augintinius (35 proc.). Moterys daugiau nei vyrai linkusios fotografuoti kraštovaizdį ir keliones – atitinkamai 68 ir 61 proc.

Fotografavimo telefonu įpročius, anot LG, lemia gerokai ištobulėjusios kameros, kurios kokybiškai atkuria net ir judančius vaizdus. Kompanijos flagmanas LG G3 pirmasis rinkoje turi technologiją „Laser Auto Focus“, kuri lazerio spindulio pagalba apskaičiuoja atstumą tarp objekto ir kameros, taip tiksliai fokusuoja vaizdus, išgauna gerą nuotraukų kokybę net fotografuojat prasto apšvietimo sąlygomis.

Įdomu tai, kad populiarus pasaulyje asmenukių darymas nepatenka į dažniausiai fotografuojamų situacijų ar objektų penketuką Baltijos šalyse. Daugiausiai asmenukių daro latviai – tai sako darantys 10 proc. respondentų. Lietuviai kiek mažiau – 9 proc., tuo tarpu Estijoje asmenukes daro tik 6 proc. Asmenukės Lietuvoje, kaip ir Latvijoje populiaresnės tarp moterų – mūsų šalyje jas daro 12 proc. moterų ir tik 6 proc. vyrų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »