Lenkijos bankas „Idea Bank“ planuoja pasiūlyti klientams visiškai kitokią klientų aptarnavimo padalinių idėją.
Lenkijos bankas „Idea Bank“ planuoja pasiūlyti klientams visiškai kitokią klientų aptarnavimo padalinių idėją. Skelbiama, kad naujuose banko padaliniuose dirbs profesionalūs baristai (kavos virimo specialistai), kurie gamins klientams kavą ir kitus gėrimus.
Šio banko vadovybės nuomone, tokiu būdu bus galima pritraukti į bankus daugiau klientų. Iš esmės ši inovacija skirta smulkiojo verslo atstovams. Naujuose padaliniuose taip pat veiks belaidžio ryšio paslauga, be to, bus galima užsisakyti konferencijų salę renginiams ir seminarams ar susitikimams su klientais.
Užsukęs į banko padalinį, verslo klientas pavaišinamas nemokama kava, gauna prieigą prie spausdintuvų, skenerių, kopijavimo aparatų ir interneto. Banko atstovai tikisi, kad verslininkai, kurie dar neturi nuosavo biuro ar dirba nuotoliniu būdu, įvertins naujas paslaugas.
Naujoji banko kavinės koncepcija, anot Lenkijos finansų įstaigos vadovų, prieštarauja globaliai tendencijai paversti bankų padalinius itin technologiškai pažangiomis erdvėmis Tačiau bankų atstovai įsitikinę, kad jos iš esmės dubliuoja paslaugas, prieinamas išmaniuosiuose telefonuose.