Lietuviai planuoja masinę elektrinių velomobilių gamybą

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Dviratį minti per sunku ir per šlapia? Automobilis Jums veikiau našta, nei komfortiško gyvenimo simbolis? Bet suprantate, kad į darbą vis tiek teks kažkaip nukeliauti. Lietuviai, hibridinio ELEKTRINIO velomobilio kūrėjai įsitikinę: jau netolimoje ateityje bus pradėta masinė elektrinių velomobilių gamyba. Kad lietuviai jau domisi šia alternatyvia transporto priemone velomobilio kūrėjai „RJK Ecological Car“ įsitikino prekybos centre „OZAS” surengtoje parodoje „Greenshow“.

Praėjusį savaitgalį prie ryškiai geltono, išskirtinio dizaino elektrinio velomobilio būriavosi smalsuoliai. Nors transporto priemonė dar nebaigta gaminti (liko patobulinti interjerą bei technines charakteristikas), ne vienas ją jau „pasimatavo“: skubėjo įsiamžinti prie vairo, klausinėjo, kuo, be to, kad įdomiai atrodo, ji skiriasi nuo įprastų transporto priemonių, aiškinosi technines galimybes.

„RJK Ecological Car“ prisipažįsta, kad didelis parodos lankytojų dėmesys nuteikia optimistiškai: „Kalbant apie mūsų produkto gamybą – planuojama masinė gamyba ir pardavimai visame pasaulyje. Techninių duomenų tobulinimas ir pretendavimas į automobilių klasę yra mūsų prioritetinis uždavinys“, - artimiausius planus atskleidė vienas iš elektrinio velomobilio kūrėjų Saulius Juozėnas.

Kuo ši transporto priemonė pranašesnė už kitas?

-          Už dviratį ir motorolerį transporto priemones elektrinis velomobilis komfortiškesni s: galima keliauti bet kokiu oru, nereikia minti pedalų.

-          Yra 2 arba 3 sėdimos vietos. Jeigu keliauja du žmonės, telpa iki 200 litrų bagažo.

-          Draugiškas gamtai.

-          Nereikia keisti tepalų, o tai reiškia, kad nebus ir dėmių nuo tepalo ir specifinio kvapo. Kalbant apie kvapus, neliks ir degalų kvapo.

-          Transporto priemonė nesukelia didelio triukšmo, todėl padidėja saugumas: žymiai geriau girdisi kiti eismo dalyviai.

-          Degalai vis brangsta, tad elektriniu velomobiliu keliauti pigiau, nei automobiliu. Akumuliatorių galima įkrauti iš buitinės paskirties elektros lizdo (110 – 230 V). Akumuliatorių įkrovimo laikas trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų – priklausomai nuo akumuliatorių tipo bei jų kiekio ir naudojamo pakrovėjo galingumo. Netikėtai pasibaigus elektros energijai, iki artimiausios pakrovimo vietos galima numinti pedalais.

„RJK Ecological Car“ kurto elektrinio velomobilio techniniai duomenys

Greitis – leistinas oficialus 45 km/h.

Maksimalus išbandytas greitis – 90 km/h.

Svoris – su varikliu ir akumuliatoriais APIE 180 kg.

Įveikiamas atstumas – nuo 60 km iki 200 km (neminant).

Vietos – 2/3, 3 keleiviai arba 2 keleiviai ir bagažas.

Matmenys – ilgis 320 cm, plotis 135 cm, aukštis 107 cm.

Važiuoklė – aliuminio lydinys sutvirtintas anglies pluoštu.

Kėbulas – stiklo pluošto ir anglies pluošto, išklotas aliuminio plėvele šaltajam sezonui.

Pavaros – (mynimui) įmanomi įvairūs variantai, standartinė trijų ir šešių žvaigždžių kombinacija.

Stiklai – priekinis neorganinis, šoniniai neorganiniai.

Lempos – šviesos diodai (LED), ilgosios, trumposios, posūkio žibintai, gale – priešrūkinės.

Stabdžiai – hidrauliniai (priekis, galas).

Ratai – keturi, priekiniai varantieji, galiniai sukamieji, 26 arba 28 colių.

Variklis – 250-4000 W, 24-36-48 V.

Varantieji ratai – 1, 2 arba 4 WD (elektrinis variklis).

Akumuliatorius – sumontuotas priekyje, ličio jonų.

Priedai – garso aparatūra, šildymo įrenginys, dirbtinės odos salonas, akumuliatorių talpos, indikatorius, GPS, saulės baterija.

Daugiau informacijos galite rasti www.rjkecologicalcar.com.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Bepilotės skraidyklės pristatys siuntinius

Bepilotė skraidyklė gali palikti siuntinį net tuomet, kai kliento nėra namuose, pvz., nuskraidindama jį į uždarą kiemą ar į balkoną. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kad berniukai labiau žaidžia, o mergaitės plepa mobiliaisiais

Prieš pat naujuosius mokslo metus tėvai turėtų būti pasirengę, kad jų vaikai gali praleisti dar daugiau laiko internete. Žinojimas, ką jų atžalos veikia internete ir su kokiomis grėsmėmis jos gali susidurti, tėvams padeda apsaugoti sūnus ir dukteris. skaityti »

Traktoriai vietoj šachmatų figūrų

Ispanijos kaimelyje Hinojosa vyko neįprastos šachmatų varžybos, kuriose vietoj šachmatų figūrų buvo naudojami įvairūs traktoriai. skaityti »

Sukurtas pirmas pasaulyje minkštas robotas

Grupę amerikiečių inžinierių aštuonkojis įkvėpė sukurti absoliučiai minkštą robotą. skaityti »

Iš palydovo padarytos nuotraukos padės išaiškinti skurdžiai gyvenamus rajonus

Stanfordo universiteto mokslininkai sugalvojo būdą, kaip naudojantis palydovo padarytomis Žemės nuotraukomis aptikti vargingus rajonus. skaityti »

Bilo Geitso turto vertė rekordiškai išaugo

Turtingiausio pasaulio žmogaus Bilo Geitso turto vertė pasiekė 90 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Skraidantis robotas tapys paveikslus

Kanados Makgilo universiteto inžinieriai sukūrė skraidančius robotus, kurie geba atvaizduoti paveikslus, naudodami taškų piešimo technologiją. skaityti »

Žiedas, perduodantis mylimojo širdies plakimą

Bendrovė „TheTouch“ sukūrė žiedą „HB Ring“ , leidžiantį pajusti kito žmogaus širdies plakimą. skaityti »

Inovacijų parodoje ir mintimis valdomi įrenginiai, ir virtualios realybės stebuklai

Iki sekmadienio, rugpjūčio 7 d., Vilniaus „Akropolyje“ vyksta išskirtinė inovacijų paroda, kurioje naujausias technologijas ir moderniausius sprendimus vaikams bei jų tėveliams pristato kone tuzinas įmonių ir organizacijų. skaityti »

Pažaiskime su pinigais – finansinės piramidės

JAV ir Europoje vyksta įvairiausių figūrų statymo iš monetų varžybos. skaityti »