Lietuviai planuoja masinę elektrinių velomobilių gamybą

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Dviratį minti per sunku ir per šlapia? Automobilis Jums veikiau našta, nei komfortiško gyvenimo simbolis? Bet suprantate, kad į darbą vis tiek teks kažkaip nukeliauti. Lietuviai, hibridinio ELEKTRINIO velomobilio kūrėjai įsitikinę: jau netolimoje ateityje bus pradėta masinė elektrinių velomobilių gamyba. Kad lietuviai jau domisi šia alternatyvia transporto priemone velomobilio kūrėjai „RJK Ecological Car“ įsitikino prekybos centre „OZAS” surengtoje parodoje „Greenshow“.

Praėjusį savaitgalį prie ryškiai geltono, išskirtinio dizaino elektrinio velomobilio būriavosi smalsuoliai. Nors transporto priemonė dar nebaigta gaminti (liko patobulinti interjerą bei technines charakteristikas), ne vienas ją jau „pasimatavo“: skubėjo įsiamžinti prie vairo, klausinėjo, kuo, be to, kad įdomiai atrodo, ji skiriasi nuo įprastų transporto priemonių, aiškinosi technines galimybes.

„RJK Ecological Car“ prisipažįsta, kad didelis parodos lankytojų dėmesys nuteikia optimistiškai: „Kalbant apie mūsų produkto gamybą – planuojama masinė gamyba ir pardavimai visame pasaulyje. Techninių duomenų tobulinimas ir pretendavimas į automobilių klasę yra mūsų prioritetinis uždavinys“, - artimiausius planus atskleidė vienas iš elektrinio velomobilio kūrėjų Saulius Juozėnas.

Kuo ši transporto priemonė pranašesnė už kitas?

-          Už dviratį ir motorolerį transporto priemones elektrinis velomobilis komfortiškesni s: galima keliauti bet kokiu oru, nereikia minti pedalų.

-          Yra 2 arba 3 sėdimos vietos. Jeigu keliauja du žmonės, telpa iki 200 litrų bagažo.

-          Draugiškas gamtai.

-          Nereikia keisti tepalų, o tai reiškia, kad nebus ir dėmių nuo tepalo ir specifinio kvapo. Kalbant apie kvapus, neliks ir degalų kvapo.

-          Transporto priemonė nesukelia didelio triukšmo, todėl padidėja saugumas: žymiai geriau girdisi kiti eismo dalyviai.

-          Degalai vis brangsta, tad elektriniu velomobiliu keliauti pigiau, nei automobiliu. Akumuliatorių galima įkrauti iš buitinės paskirties elektros lizdo (110 – 230 V). Akumuliatorių įkrovimo laikas trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų – priklausomai nuo akumuliatorių tipo bei jų kiekio ir naudojamo pakrovėjo galingumo. Netikėtai pasibaigus elektros energijai, iki artimiausios pakrovimo vietos galima numinti pedalais.

„RJK Ecological Car“ kurto elektrinio velomobilio techniniai duomenys

Greitis – leistinas oficialus 45 km/h.

Maksimalus išbandytas greitis – 90 km/h.

Svoris – su varikliu ir akumuliatoriais APIE 180 kg.

Įveikiamas atstumas – nuo 60 km iki 200 km (neminant).

Vietos – 2/3, 3 keleiviai arba 2 keleiviai ir bagažas.

Matmenys – ilgis 320 cm, plotis 135 cm, aukštis 107 cm.

Važiuoklė – aliuminio lydinys sutvirtintas anglies pluoštu.

Kėbulas – stiklo pluošto ir anglies pluošto, išklotas aliuminio plėvele šaltajam sezonui.

Pavaros – (mynimui) įmanomi įvairūs variantai, standartinė trijų ir šešių žvaigždžių kombinacija.

Stiklai – priekinis neorganinis, šoniniai neorganiniai.

Lempos – šviesos diodai (LED), ilgosios, trumposios, posūkio žibintai, gale – priešrūkinės.

Stabdžiai – hidrauliniai (priekis, galas).

Ratai – keturi, priekiniai varantieji, galiniai sukamieji, 26 arba 28 colių.

Variklis – 250-4000 W, 24-36-48 V.

Varantieji ratai – 1, 2 arba 4 WD (elektrinis variklis).

Akumuliatorius – sumontuotas priekyje, ličio jonų.

Priedai – garso aparatūra, šildymo įrenginys, dirbtinės odos salonas, akumuliatorių talpos, indikatorius, GPS, saulės baterija.

Daugiau informacijos galite rasti www.rjkecologicalcar.com.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

„Asus“ išleido robotą šeimai

Japonų bendrovė „Asus“ pristatė namų robotą „Zenbo“, kuris pravers ir suaugusiesiems, ir vaikams. skaityti »

Elektroninė urna prikels mirusiuosius naujam gyvenimui

Bendrovė „Bios Urn“ sukūrė elektroninę urną „Bios Incube“, kurioje mirusiojo pelenai tampa augalo maistu. skaityti »

Nori pasikalbėti – pridėk pirštą prie ausies

„Samsung“ priklausanti Pietų Korėjos įmonė „Innomdle Lab“ kuria išmanųjį laikrodį, kurį dėvėdamas žmogus galės paskambinti telefonu tiesiog pridėjęs prie ausies pirštą. skaityti »

„MasterCard“ sukūrė programą robotui padavėjui

„MasterCard“ pristatė pirmą komercinę programą, skirtą robotui androidui „Pepper“. Naudodamasis ja, robotas taps paslaugiu padavėju. skaityti »

Šunys paramą priims mokėjimo kortelėmis

„Blue Cross“ šunims pasiuvo liemenes su įdiegtu bekontakčiu „PayPal“ kortelių skaitytuvu. skaityti »

Langai bus gaminami iš permatomos medienos

Profesoriaus Liangbing Hu vadovaujama grupė atrado būdą, kaip paversti medieną visiškai permatoma pašalinant iš jos ligniną. skaityti »

Šunys irgi kelia nuotraukas į „Facebook“

„Pedigree“ sukūrė fotografuojančią liemenę šunims „The Posting Tail“, kuri fotografuoja vaizdus tuomet, kai šuo ima smarkiai vizginti uodegą. skaityti »

Tėvai galės sekti vaikams pasakas nebūdami šalia

Korėjiečių įmonė „Samsung“ nusprendė padėti tėvams, grįžtantiems vėlai iš darbo ar dažnai būnantiems komandiruotėse, palaikyti artimesnį ryšį su vaikais. skaityti »

Daugiausia uždirbančių vadovų sąrašo viršuje – gydytojas

JAV gydytojas Patrikas Sun Šiong 2015 metais tapo daugiausiai uždirbančiu vadovu JAV. skaityti »

Kinė humanoidė nustebino grožiu

Kinijos mokslo ir technologijų universitete Hefėjuje oficialiai pristatytas moteriškos išvaizdos robotas „Jiajia“. skaityti »