Lietuviai planuoja masinę elektrinių velomobilių gamybą

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Dviratį minti per sunku ir per šlapia? Automobilis Jums veikiau našta, nei komfortiško gyvenimo simbolis? Bet suprantate, kad į darbą vis tiek teks kažkaip nukeliauti. Lietuviai, hibridinio ELEKTRINIO velomobilio kūrėjai įsitikinę: jau netolimoje ateityje bus pradėta masinė elektrinių velomobilių gamyba. Kad lietuviai jau domisi šia alternatyvia transporto priemone velomobilio kūrėjai „RJK Ecological Car“ įsitikino prekybos centre „OZAS” surengtoje parodoje „Greenshow“.

Praėjusį savaitgalį prie ryškiai geltono, išskirtinio dizaino elektrinio velomobilio būriavosi smalsuoliai. Nors transporto priemonė dar nebaigta gaminti (liko patobulinti interjerą bei technines charakteristikas), ne vienas ją jau „pasimatavo“: skubėjo įsiamžinti prie vairo, klausinėjo, kuo, be to, kad įdomiai atrodo, ji skiriasi nuo įprastų transporto priemonių, aiškinosi technines galimybes.

„RJK Ecological Car“ prisipažįsta, kad didelis parodos lankytojų dėmesys nuteikia optimistiškai: „Kalbant apie mūsų produkto gamybą – planuojama masinė gamyba ir pardavimai visame pasaulyje. Techninių duomenų tobulinimas ir pretendavimas į automobilių klasę yra mūsų prioritetinis uždavinys“, - artimiausius planus atskleidė vienas iš elektrinio velomobilio kūrėjų Saulius Juozėnas.

Kuo ši transporto priemonė pranašesnė už kitas?

-          Už dviratį ir motorolerį transporto priemones elektrinis velomobilis komfortiškesni s: galima keliauti bet kokiu oru, nereikia minti pedalų.

-          Yra 2 arba 3 sėdimos vietos. Jeigu keliauja du žmonės, telpa iki 200 litrų bagažo.

-          Draugiškas gamtai.

-          Nereikia keisti tepalų, o tai reiškia, kad nebus ir dėmių nuo tepalo ir specifinio kvapo. Kalbant apie kvapus, neliks ir degalų kvapo.

-          Transporto priemonė nesukelia didelio triukšmo, todėl padidėja saugumas: žymiai geriau girdisi kiti eismo dalyviai.

-          Degalai vis brangsta, tad elektriniu velomobiliu keliauti pigiau, nei automobiliu. Akumuliatorių galima įkrauti iš buitinės paskirties elektros lizdo (110 – 230 V). Akumuliatorių įkrovimo laikas trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų – priklausomai nuo akumuliatorių tipo bei jų kiekio ir naudojamo pakrovėjo galingumo. Netikėtai pasibaigus elektros energijai, iki artimiausios pakrovimo vietos galima numinti pedalais.

„RJK Ecological Car“ kurto elektrinio velomobilio techniniai duomenys

Greitis – leistinas oficialus 45 km/h.

Maksimalus išbandytas greitis – 90 km/h.

Svoris – su varikliu ir akumuliatoriais APIE 180 kg.

Įveikiamas atstumas – nuo 60 km iki 200 km (neminant).

Vietos – 2/3, 3 keleiviai arba 2 keleiviai ir bagažas.

Matmenys – ilgis 320 cm, plotis 135 cm, aukštis 107 cm.

Važiuoklė – aliuminio lydinys sutvirtintas anglies pluoštu.

Kėbulas – stiklo pluošto ir anglies pluošto, išklotas aliuminio plėvele šaltajam sezonui.

Pavaros – (mynimui) įmanomi įvairūs variantai, standartinė trijų ir šešių žvaigždžių kombinacija.

Stiklai – priekinis neorganinis, šoniniai neorganiniai.

Lempos – šviesos diodai (LED), ilgosios, trumposios, posūkio žibintai, gale – priešrūkinės.

Stabdžiai – hidrauliniai (priekis, galas).

Ratai – keturi, priekiniai varantieji, galiniai sukamieji, 26 arba 28 colių.

Variklis – 250-4000 W, 24-36-48 V.

Varantieji ratai – 1, 2 arba 4 WD (elektrinis variklis).

Akumuliatorius – sumontuotas priekyje, ličio jonų.

Priedai – garso aparatūra, šildymo įrenginys, dirbtinės odos salonas, akumuliatorių talpos, indikatorius, GPS, saulės baterija.

Daugiau informacijos galite rasti www.rjkecologicalcar.com.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Dantis bus galima valytis be rankų

Elektroninis dantų šepetėlis „Amabrush“ veikia be rankų, jį tereikia įsikišti į burną. skaityti »

Kinijoje atidarytas Dirbtinio intelekto miestas

Hangzhou mieste įdiegta 90 inovatyvių projektų, veikiančių 15-os skirtingų dirbtinio intelekto sistemų pagrindu. skaityti »

Kaip ir kodėl naujosios technologijos skatina sportuoti?

Sporto populiarumo bangai vis dar augant, spėliojame, kas tam padarė įtaką. Vienas iš tai nulėmusių faktorių yra išmaniųjų technologijų tobulėjimas. skaityti »

Robotas išgelbėjo mergaitę nuo griūvančių lentynų

Permėje (Rusijoje) robotas išgelbėjo vaiką nuo griūvančių ant jo lentynų. skaityti »

Vilniuje lietuviai ir amerikiečiai filmuoja fantastinę dramą apie ateitį „001Lithium X“

Vilniuje prasidėjo bendros Lietuvos ir JAV gamybos vaidybinio filmo „001Lithium X“ filmavimo darbai. skaityti »

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų „Moby Mart“, kuri gali pati važinėti gatvėmis. skaityti »

Serveriai šildys vandenį privačiuose namuose

Olandijos bendrovė „Nerdalize“ siūlo panaudoti serverių gaminamą šilumos energiją šildyti vandeniui. skaityti »

Lietuvos gyventojai – aistringiausi serialų žiūrovai Baltijos šalyse

Duomenys rodo, kad 81 proc. apklaustųjų šalyje linkę žiūrėti net keletą mėgstamo serialo serijų iš eilės. skaityti »

Australiškas monetas puošia bananai su pižamomis

Ir kas tik nevaizduojama ant monetų! Pavyzdžiui – bananai su pižamomis! skaityti »

Slovėnijoje populiarėja skaitmeniniai antkapiai

Vienose Slovėnijos miesto Mariboro kapinėse pasirodė unikalus antkapis su didžiuliu jutikliniu ekranu, kuriame galima peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus. skaityti »