Lietuviai planuoja masinę elektrinių velomobilių gamybą

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Dviratį minti per sunku ir per šlapia? Automobilis Jums veikiau našta, nei komfortiško gyvenimo simbolis? Bet suprantate, kad į darbą vis tiek teks kažkaip nukeliauti. Lietuviai, hibridinio ELEKTRINIO velomobilio kūrėjai įsitikinę: jau netolimoje ateityje bus pradėta masinė elektrinių velomobilių gamyba. Kad lietuviai jau domisi šia alternatyvia transporto priemone velomobilio kūrėjai „RJK Ecological Car“ įsitikino prekybos centre „OZAS” surengtoje parodoje „Greenshow“.

Praėjusį savaitgalį prie ryškiai geltono, išskirtinio dizaino elektrinio velomobilio būriavosi smalsuoliai. Nors transporto priemonė dar nebaigta gaminti (liko patobulinti interjerą bei technines charakteristikas), ne vienas ją jau „pasimatavo“: skubėjo įsiamžinti prie vairo, klausinėjo, kuo, be to, kad įdomiai atrodo, ji skiriasi nuo įprastų transporto priemonių, aiškinosi technines galimybes.

„RJK Ecological Car“ prisipažįsta, kad didelis parodos lankytojų dėmesys nuteikia optimistiškai: „Kalbant apie mūsų produkto gamybą – planuojama masinė gamyba ir pardavimai visame pasaulyje. Techninių duomenų tobulinimas ir pretendavimas į automobilių klasę yra mūsų prioritetinis uždavinys“, - artimiausius planus atskleidė vienas iš elektrinio velomobilio kūrėjų Saulius Juozėnas.

Kuo ši transporto priemonė pranašesnė už kitas?

-          Už dviratį ir motorolerį transporto priemones elektrinis velomobilis komfortiškesni s: galima keliauti bet kokiu oru, nereikia minti pedalų.

-          Yra 2 arba 3 sėdimos vietos. Jeigu keliauja du žmonės, telpa iki 200 litrų bagažo.

-          Draugiškas gamtai.

-          Nereikia keisti tepalų, o tai reiškia, kad nebus ir dėmių nuo tepalo ir specifinio kvapo. Kalbant apie kvapus, neliks ir degalų kvapo.

-          Transporto priemonė nesukelia didelio triukšmo, todėl padidėja saugumas: žymiai geriau girdisi kiti eismo dalyviai.

-          Degalai vis brangsta, tad elektriniu velomobiliu keliauti pigiau, nei automobiliu. Akumuliatorių galima įkrauti iš buitinės paskirties elektros lizdo (110 – 230 V). Akumuliatorių įkrovimo laikas trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų – priklausomai nuo akumuliatorių tipo bei jų kiekio ir naudojamo pakrovėjo galingumo. Netikėtai pasibaigus elektros energijai, iki artimiausios pakrovimo vietos galima numinti pedalais.

„RJK Ecological Car“ kurto elektrinio velomobilio techniniai duomenys

Greitis – leistinas oficialus 45 km/h.

Maksimalus išbandytas greitis – 90 km/h.

Svoris – su varikliu ir akumuliatoriais APIE 180 kg.

Įveikiamas atstumas – nuo 60 km iki 200 km (neminant).

Vietos – 2/3, 3 keleiviai arba 2 keleiviai ir bagažas.

Matmenys – ilgis 320 cm, plotis 135 cm, aukštis 107 cm.

Važiuoklė – aliuminio lydinys sutvirtintas anglies pluoštu.

Kėbulas – stiklo pluošto ir anglies pluošto, išklotas aliuminio plėvele šaltajam sezonui.

Pavaros – (mynimui) įmanomi įvairūs variantai, standartinė trijų ir šešių žvaigždžių kombinacija.

Stiklai – priekinis neorganinis, šoniniai neorganiniai.

Lempos – šviesos diodai (LED), ilgosios, trumposios, posūkio žibintai, gale – priešrūkinės.

Stabdžiai – hidrauliniai (priekis, galas).

Ratai – keturi, priekiniai varantieji, galiniai sukamieji, 26 arba 28 colių.

Variklis – 250-4000 W, 24-36-48 V.

Varantieji ratai – 1, 2 arba 4 WD (elektrinis variklis).

Akumuliatorius – sumontuotas priekyje, ličio jonų.

Priedai – garso aparatūra, šildymo įrenginys, dirbtinės odos salonas, akumuliatorių talpos, indikatorius, GPS, saulės baterija.

Daugiau informacijos galite rasti www.rjkecologicalcar.com.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Šiuolaikiniai vaikai pinigus taupys skaitmeninėse taupyklėse

Kiekvienas vaikystėje esame turėjęs monetų taupyklę. Kaip vaikai taupys pinigus, jei kažkada pasaulyje nebebus grynųjų? skaityti »

Skeptiškiems tėveliams: 5 faktai apie vaizdo žaidimų naudą

Tyrimai atskleidė, kad saikingos pramogos su vaizdo žaidimais gali teikti naudą ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams. skaityti »

NATO suvažiavimą saugos ereliai

Gegužės 25 d. Briuselyje vyks NATO renginys, kuriame dalyvaus ir JAV prezidentas Donaldas Trampas. Į susitikimą suvažiuos valdžios atstovai iš 29 šalių. skaityti »

Dubajaus gatvėse patruliuoja robotas–policininkas

Į darbą priimtas pirmasis robotas–policininkas. Jis prisijungė prie policininkų būrio Arabų Emyratuose, Dubajuje. skaityti »

Kodėl lietuviai mėgsta atsiskaityti tik gavę prekes?

Mokėjimas už prekes jų pristatymo metu – vienas populiariausių būdų atsiskaityti už internetinius pirkinius Lietuvoje. skaityti »

Kad palinkus prie išmaniųjų kupra neužaugtų...

JAV vykdytas tyrimas parodė, kad nuolatinis žiūrėjimas į išmanųjį telefoną žemyn prilygsta maždaug 27 kilogramų svoriui, pakabintam ant kaklo, o tai pastarajam nėra naudinga. skaityti »

Nauja mobilioji programėlė – unikalus emocinės pagalbos sau būdas

Kiekvienas programėlės naudotojas galės žymėti ir stebėti savo emocinę būklę, tikimasi, kad šis įrankis padės ugdyti emocinį raštingumą. skaityti »

Kvadratinės Latvijos kolekcinės monetos tiražas išgraibstytas akimirksniu

Gegužės pradžioje Latvijos centrinis bankas pradėjo prekiauti nauja kolekcine moneta, skirta Latgalos kongreso šimtmečiui. skaityti »

Išleista Eurovizijos konkursui skirta moneta

Nacionalinis Ukrainos bankas gegužės 11 d. pradės prekiauti kolekcine moneta, skirta „Eurovizijos 2017“ konkursui. skaityti »

Mokslas atskleidė, ko reikia norint sukurti genialų protą

Intelektas – nėra būtinas genijaus požymis, svarbus žmogaus kūrybiškumas ir atkaklumas. skaityti »