Lietuviai planuoja masinę elektrinių velomobilių gamybą

Publikuota: 2011 m. spalio 11 d. antradienis

Dviratį minti per sunku ir per šlapia? Automobilis Jums veikiau našta, nei komfortiško gyvenimo simbolis? Bet suprantate, kad į darbą vis tiek teks kažkaip nukeliauti. Lietuviai, hibridinio ELEKTRINIO velomobilio kūrėjai įsitikinę: jau netolimoje ateityje bus pradėta masinė elektrinių velomobilių gamyba. Kad lietuviai jau domisi šia alternatyvia transporto priemone velomobilio kūrėjai „RJK Ecological Car“ įsitikino prekybos centre „OZAS” surengtoje parodoje „Greenshow“.

Praėjusį savaitgalį prie ryškiai geltono, išskirtinio dizaino elektrinio velomobilio būriavosi smalsuoliai. Nors transporto priemonė dar nebaigta gaminti (liko patobulinti interjerą bei technines charakteristikas), ne vienas ją jau „pasimatavo“: skubėjo įsiamžinti prie vairo, klausinėjo, kuo, be to, kad įdomiai atrodo, ji skiriasi nuo įprastų transporto priemonių, aiškinosi technines galimybes.

„RJK Ecological Car“ prisipažįsta, kad didelis parodos lankytojų dėmesys nuteikia optimistiškai: „Kalbant apie mūsų produkto gamybą – planuojama masinė gamyba ir pardavimai visame pasaulyje. Techninių duomenų tobulinimas ir pretendavimas į automobilių klasę yra mūsų prioritetinis uždavinys“, - artimiausius planus atskleidė vienas iš elektrinio velomobilio kūrėjų Saulius Juozėnas.

Kuo ši transporto priemonė pranašesnė už kitas?

-          Už dviratį ir motorolerį transporto priemones elektrinis velomobilis komfortiškesni s: galima keliauti bet kokiu oru, nereikia minti pedalų.

-          Yra 2 arba 3 sėdimos vietos. Jeigu keliauja du žmonės, telpa iki 200 litrų bagažo.

-          Draugiškas gamtai.

-          Nereikia keisti tepalų, o tai reiškia, kad nebus ir dėmių nuo tepalo ir specifinio kvapo. Kalbant apie kvapus, neliks ir degalų kvapo.

-          Transporto priemonė nesukelia didelio triukšmo, todėl padidėja saugumas: žymiai geriau girdisi kiti eismo dalyviai.

-          Degalai vis brangsta, tad elektriniu velomobiliu keliauti pigiau, nei automobiliu. Akumuliatorių galima įkrauti iš buitinės paskirties elektros lizdo (110 – 230 V). Akumuliatorių įkrovimo laikas trunka nuo 30 minučių iki 8 valandų – priklausomai nuo akumuliatorių tipo bei jų kiekio ir naudojamo pakrovėjo galingumo. Netikėtai pasibaigus elektros energijai, iki artimiausios pakrovimo vietos galima numinti pedalais.

„RJK Ecological Car“ kurto elektrinio velomobilio techniniai duomenys

Greitis – leistinas oficialus 45 km/h.

Maksimalus išbandytas greitis – 90 km/h.

Svoris – su varikliu ir akumuliatoriais APIE 180 kg.

Įveikiamas atstumas – nuo 60 km iki 200 km (neminant).

Vietos – 2/3, 3 keleiviai arba 2 keleiviai ir bagažas.

Matmenys – ilgis 320 cm, plotis 135 cm, aukštis 107 cm.

Važiuoklė – aliuminio lydinys sutvirtintas anglies pluoštu.

Kėbulas – stiklo pluošto ir anglies pluošto, išklotas aliuminio plėvele šaltajam sezonui.

Pavaros – (mynimui) įmanomi įvairūs variantai, standartinė trijų ir šešių žvaigždžių kombinacija.

Stiklai – priekinis neorganinis, šoniniai neorganiniai.

Lempos – šviesos diodai (LED), ilgosios, trumposios, posūkio žibintai, gale – priešrūkinės.

Stabdžiai – hidrauliniai (priekis, galas).

Ratai – keturi, priekiniai varantieji, galiniai sukamieji, 26 arba 28 colių.

Variklis – 250-4000 W, 24-36-48 V.

Varantieji ratai – 1, 2 arba 4 WD (elektrinis variklis).

Akumuliatorius – sumontuotas priekyje, ličio jonų.

Priedai – garso aparatūra, šildymo įrenginys, dirbtinės odos salonas, akumuliatorių talpos, indikatorius, GPS, saulės baterija.

Daugiau informacijos galite rasti www.rjkecologicalcar.com.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kuriama technologija, gebanti perduoti žmogaus mintis

Išradėjas ir verslininkas Elon Musk tikisi sukurti technologiją, padedančią žmonėmis keistis mintimis per atstumą. skaityti »

Kanados banke – šokantis robotas konsultantas

Kanados bankas ATB pradėjo testuoti Japonijos įmonės „Softbank“ robotą „Pepper“. skaityti »

„Trekstor“ išleis laikrodį, veikiantį „Windows 10“ pagrindu

„Microsoft“ paskelbė, kad „Trekstor“ išleis išmanųjį laikrodį, kuris veiks valdomas operacinės sistemos „Windows 10 IoT Core“. skaityti »

Grįžta pomėgis spausdinti nuotraukas

Nors nuotraukų albumais galima grožėtis įrenginių ekranuose, vis dažniau lietuviai renkasi nuotraukas spausdinti ir saugoti popieriuje. skaityti »

Per kaulus grojančios ausinės būtų sužavėjusios L.Van Bethoveną

Ar žinote, kad L.Van Bethovenas apkurtęs naudojosi muzikos perdavimu kaulais? skaityti »

Vilniuje vėl statomi makaronų tiltai

Pavasarine tradicija jau tapęs išskirtinių tiltų statymo konkursas VGTU „Makaronų tiltai 2017“ šiemet grįžo su dar didesniais užmojais – kūrybiškos inžinerijos dvasia užkrėtęs Lietuvos mokyklas, šiemet čempionatas nusitaikė į universitetus. skaityti »

Lietuviai per internetą dažniausiai perka madingas prekes

Lietuvos gyventojai vis labiau įpranta pirkti internete ir apsipirkdami tokiu būdu išleidžia vis daugiau pinigų. skaityti »

Bepilotės skraidyklės skraidins kraują

Dvi Šveicarijos miesto Lugano ligoninės nusprendė operatyviam kraujo ir biologinių medžiagų pristatymui panaudoti skraidykles „Matternet One“. skaityti »

Vilniuje pristatytas 41 išradimas – nuo kvapų lazdelės iki elektrinės riedlentės

Kovo 31 d. – balandžio 1 d. Vilniaus „Litexpo“ parodų ir kongresų centre buvo atidarytas pirmasis ir didžiausias Lietuvoje išradėjų konkursas „Vilnius išranda 2017”. skaityti »

Mūsų planetoje jau gyvena 20 tūkst. kiborgų

Pasak mokslininkų, didžiausia problema ta, kad evoliucionuojame per lėtai ir mūsų kūnai nespėja prisitaikyti prie sparčiai kintančio šiuolaikinio gyvenimo. skaityti »