Lietuvoje pristatytos pirmosios „Monton“ batų bei džinsų kolekcijos

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 21 d. antradienis

„Monton“ batai
„Monton“ batai
Penktuosius veiklos metus minintis tarptautinis mados prekės ženklas „Monton“ plečia savo profilį – nuo šiol „Monton“ parduotuvėse pristatoma ir šio prekės ženklo avalynė bei naujo „Monton“ priklausančio prekės ženklo „Spice M“ džinsų kolekcijos.

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, pristačius vyriškos ir moteriškos avalynės kolekcijas bei išplėtus džinsų asortimentą, įgyvendinama kompanijos plėtros strategija – plėsti ne tik parduotuvių tinklą, bet ir prekių grupių asortimentą.

„Jei prieš penkerius metus pagrindinė “Monton„ kryptis buvo drabužiai biurui, tai šiandien “Monton„ yra kur kas daugiau. Klientams siūlome ir laisvalaikio madą, apatinio trikotažo, paplūdimio drabužių, o nuo šiol ir avalynės kolekcijas bei platų džinsų asortimentą“, – sako D. Daubarė.    
 
„Monton“ prekės ženklu pažymėta avalynė gaminama specialiai šiam parduotuvių tinklui. Firminės avalynės privalumas – modeliai kruopščiai priderinti prie nuolat besikeičiančių drabužių kolekcijų („Monton“ naujos kolekcijos pristatomos 4 kartus per metus, naujais modeliais papildomos kiekvieną savaitę). Avalynės kolekcijos taip pat bus atnaujinamos keletą kartų per sezoną, o modelių skaičius ribotas. 

„Monton“ džinsai
„Monton“ džinsai
Naujosios „Spice M“ kolekcijos stiprybė – modeliai, kurie tenkina ir nuosaikaus skonio klientų, ir madingo jaunimo poreikius. Vadovaudamiesi šūkiu „Spice Up Your Life!“ („Suteik gyvenimui prieskonį“), „Spice M“ kolekcijos dizaineriai pateikia dvi pagrindines linijas: klasikinius džinsus ir naujausias mados tendencijas įkūnijančius modelius. Šioje kolekcijoje pirkėjai ras ir visame pasaulyje džinsų „gurmanų“ vertinamus itin kokybiško japoniško denimo džinsus, džinsus iš specialiu aliejumi apdirbto, odą primenančio denimo ar šiuo metu itin madingus moteriškus džinsus – korsetus.

„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdo bendrovė „Baltika Lietuva“. Šiai bendrovei priklauso ir „Mosaic“, „Baltman“ bei „Ivo Nikkolo“ prekės ženklai. Lietuvoje veikia 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės.

Iš viso tarptautinei mažmeninės prekybos bendrovei „Baltika Group“ priklauso 47 „Monton“ parduotuvės Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Šį rudenį duris atvers ir pirmoji parduotuvė Čekijoje.

Šaltinis: UAB „Baltika Lietuva“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kinijoje pradedama prekiauti automobiliais su atsiskaitymo funkcija

„Alibaba Group“ pristatė sportinį automobilį RX5, kuris turi savo operacinę sistemą, yra prijungtas prie interneto ir kuriame galima atlikti mokėjimus per mokėjimo sistemą „Alipay“. skaityti »

Londono gatvėmis važinėja robotai kurjeriai

Maisto pristatymo tarnyba „Just Eat“ paskelbė, kad jau 2016 m. Londone pasirodys robotai kurjeriai, pristatantys maistą. skaityti »

Asmenukių mada nesitraukia: 7 stebinantys faktai

Prieš kelias savaites pasaulis minėjo asmenukių (angl. Selfie) dieną. Nenuostabu, kad visai neseniai išpopuliarėjusios, šio tipo fotografijos tokią dieną jau turi – juk milijonus išmaniųjų telefonų bei socialinius tinklus jos užtvindė akimirksniu. skaityti »

Sportas kitaip: technologijos, keičiančios žiūrovų įpročius

Dalis žmonių mėgsta drauge su bendraminčiais stebėti futbolą ar kitas sporto varžybas gyvai stadionuose bei sporto arenose, tačiau šiuolaikinės technologijos pateikia daugiau alternatyvų. skaityti »

Robotė žirafa padės sutvarkyti virtuvę

„Boston Dynamics“ pristatė naują keturkojį robotą „SpotMini“, panašų į žirafą. skaityti »

Maža ausinė padės suprasti kiekvieną kalbą

Bendrovės „Indiegogo“ steigėjas sukūrė belaides ausines, kurios realiuoju laiku verčia skirtingų kalbų pašnekovų kalbą. skaityti »

77 proc. paauglių net vasarą neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono

Vyresniųjų klasių moksleiviai aktyviai naudojasi įrenginiais ir mokslo metais, ir per atostogas. Remiantis „Kaspersky Lab“ duomenimis, 73 proc. 14–16 metų paauglių neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono, o 49 proc. negali be socialinių tinklų. skaityti »

Kaip teisingai gelbėti sušlapusį telefoną?

Vasarai atėjus lietuviai išmanųjį telefoną nešasi visur, net ir ten kur yra rizika jam sušlapti – vidury ežero valtyje, duše ar upelyje. Net ir atsitikus blogiausiam, panikuoti neverta – tereikia sekti penkiais žingsniais, kurie gali šlapią telefoną atgaivinti antram gyvenimui. skaityti »

Atmintinė atostogaujantiems: kaip apsaugoti telefoną paplūdimyje?

Siūlome laikytis trijų auksinių taisyklių, kad leisdami laiką paplūdimyje, nepakenktumėte savo telefonui. skaityti »

Sportbačiai vietoj ortopedo ir asmeninio trenerio

Lenovo“ pademonstravo išmaniuosius sportbačius, kurie pritaiko prie kojos vidpadžius ir parenka treniruočių programą. skaityti »