Lietuvoje pristatytos pirmosios „Monton“ batų bei džinsų kolekcijos

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 21 d. antradienis

„Monton“ batai
„Monton“ batai
Penktuosius veiklos metus minintis tarptautinis mados prekės ženklas „Monton“ plečia savo profilį – nuo šiol „Monton“ parduotuvėse pristatoma ir šio prekės ženklo avalynė bei naujo „Monton“ priklausančio prekės ženklo „Spice M“ džinsų kolekcijos.

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, pristačius vyriškos ir moteriškos avalynės kolekcijas bei išplėtus džinsų asortimentą, įgyvendinama kompanijos plėtros strategija – plėsti ne tik parduotuvių tinklą, bet ir prekių grupių asortimentą.

„Jei prieš penkerius metus pagrindinė “Monton„ kryptis buvo drabužiai biurui, tai šiandien “Monton„ yra kur kas daugiau. Klientams siūlome ir laisvalaikio madą, apatinio trikotažo, paplūdimio drabužių, o nuo šiol ir avalynės kolekcijas bei platų džinsų asortimentą“, – sako D. Daubarė.    
 
„Monton“ prekės ženklu pažymėta avalynė gaminama specialiai šiam parduotuvių tinklui. Firminės avalynės privalumas – modeliai kruopščiai priderinti prie nuolat besikeičiančių drabužių kolekcijų („Monton“ naujos kolekcijos pristatomos 4 kartus per metus, naujais modeliais papildomos kiekvieną savaitę). Avalynės kolekcijos taip pat bus atnaujinamos keletą kartų per sezoną, o modelių skaičius ribotas. 

„Monton“ džinsai
„Monton“ džinsai
Naujosios „Spice M“ kolekcijos stiprybė – modeliai, kurie tenkina ir nuosaikaus skonio klientų, ir madingo jaunimo poreikius. Vadovaudamiesi šūkiu „Spice Up Your Life!“ („Suteik gyvenimui prieskonį“), „Spice M“ kolekcijos dizaineriai pateikia dvi pagrindines linijas: klasikinius džinsus ir naujausias mados tendencijas įkūnijančius modelius. Šioje kolekcijoje pirkėjai ras ir visame pasaulyje džinsų „gurmanų“ vertinamus itin kokybiško japoniško denimo džinsus, džinsus iš specialiu aliejumi apdirbto, odą primenančio denimo ar šiuo metu itin madingus moteriškus džinsus – korsetus.

„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdo bendrovė „Baltika Lietuva“. Šiai bendrovei priklauso ir „Mosaic“, „Baltman“ bei „Ivo Nikkolo“ prekės ženklai. Lietuvoje veikia 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės.

Iš viso tarptautinei mažmeninės prekybos bendrovei „Baltika Group“ priklauso 47 „Monton“ parduotuvės Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Šį rudenį duris atvers ir pirmoji parduotuvė Čekijoje.

Šaltinis: UAB „Baltika Lietuva“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Lenkijoje išleista kvadratinė moneta

Nacionalinis Lenkijos bankas išleido 35 tūkst. kolekcinių 5 zlotų monetų. Ypatingos jos savo kvadratine forma. Ši moneta sukurta minint Varšuvos monetų rūmų 250 metų jubiliejų. skaityti »

Žmones stebės milžiniška akis

Šveicarai sukūrė skraidyklę „Skye“, primenančią milžinišką akį. Ji sugeba skraidyti minioje tarp žmonių ir jų neužkabinti. skaityti »

Britams bankas svarbesnis už parduotuvę

Trys iš keturių britų norėtų, kad jų rajone būtų banko skyrius. Tai rodo Britanijos banko TSB tyrimas. Taip pat arti namų turėtų būti ir pašto skyrius. skaityti »

Amerikoje sukurta moters išvaizdos robotė

Amerikos bendrovės „Hanson Robotics“ įkūrėjas Davidas Hansonas sukūrė robotą Sofiją, savo išvaizda stulbinančiai panašią į moterį. Robotė netgi gali atkartoti žmogaus mimiką – iki 60 veido išraiškų. skaityti »

Kodėl „Google“ parduoda baisiausių pasaulyje robotų gamintoją?

Susižavėjimą ir pagarbią baimę keliančių robotų gamintojas „Boston Dynamics“ parduodamas. Kodėl „Google“ nebenori ganyti plieninių avių? skaityti »

„Huawei“ ambasadoriumi tapo futbolininkas Lionelis Messis

Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių. skaityti »

„Nike“ sukūrė išmaniuosius batus

„Nike“ paskelbė sukūrusi batus, kurie savaime užsiriša juos užmovus ant kojų. skaityti »

Daugiausia milijardierių gyvena JAV

Leidinio „Forbes“ naujausias reitingas rodo, kad daugiausia milijardierių gyvena Niujorke. Šiame mieste gyvena 79 žmonės, kurių turtas siekia apie 364,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Italų studentai sukūrė origami išvaizdos elektromobilį

Anot projekto autorių, automobilis ne tik važiuos pats automatiškai, bet ir reaguos į vairuotojo nuotaiką – pagal tai kurs atitinkamą atmosferą. skaityti »

Japonijos banke dirbs robotas Pepperis

Japonijos bankas „Mizuho Bank“ planuoja panaudoti kompanijos IBM technologijas ir įdarbinti savo poskyriuose robotus. skaityti »