Lietuvoje pristatytos pirmosios „Monton“ batų bei džinsų kolekcijos

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 21 d. antradienis

„Monton“ batai
„Monton“ batai
Penktuosius veiklos metus minintis tarptautinis mados prekės ženklas „Monton“ plečia savo profilį – nuo šiol „Monton“ parduotuvėse pristatoma ir šio prekės ženklo avalynė bei naujo „Monton“ priklausančio prekės ženklo „Spice M“ džinsų kolekcijos.

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, pristačius vyriškos ir moteriškos avalynės kolekcijas bei išplėtus džinsų asortimentą, įgyvendinama kompanijos plėtros strategija – plėsti ne tik parduotuvių tinklą, bet ir prekių grupių asortimentą.

„Jei prieš penkerius metus pagrindinė “Monton„ kryptis buvo drabužiai biurui, tai šiandien “Monton„ yra kur kas daugiau. Klientams siūlome ir laisvalaikio madą, apatinio trikotažo, paplūdimio drabužių, o nuo šiol ir avalynės kolekcijas bei platų džinsų asortimentą“, – sako D. Daubarė.    
 
„Monton“ prekės ženklu pažymėta avalynė gaminama specialiai šiam parduotuvių tinklui. Firminės avalynės privalumas – modeliai kruopščiai priderinti prie nuolat besikeičiančių drabužių kolekcijų („Monton“ naujos kolekcijos pristatomos 4 kartus per metus, naujais modeliais papildomos kiekvieną savaitę). Avalynės kolekcijos taip pat bus atnaujinamos keletą kartų per sezoną, o modelių skaičius ribotas. 

„Monton“ džinsai
„Monton“ džinsai
Naujosios „Spice M“ kolekcijos stiprybė – modeliai, kurie tenkina ir nuosaikaus skonio klientų, ir madingo jaunimo poreikius. Vadovaudamiesi šūkiu „Spice Up Your Life!“ („Suteik gyvenimui prieskonį“), „Spice M“ kolekcijos dizaineriai pateikia dvi pagrindines linijas: klasikinius džinsus ir naujausias mados tendencijas įkūnijančius modelius. Šioje kolekcijoje pirkėjai ras ir visame pasaulyje džinsų „gurmanų“ vertinamus itin kokybiško japoniško denimo džinsus, džinsus iš specialiu aliejumi apdirbto, odą primenančio denimo ar šiuo metu itin madingus moteriškus džinsus – korsetus.

„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdo bendrovė „Baltika Lietuva“. Šiai bendrovei priklauso ir „Mosaic“, „Baltman“ bei „Ivo Nikkolo“ prekės ženklai. Lietuvoje veikia 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės.

Iš viso tarptautinei mažmeninės prekybos bendrovei „Baltika Group“ priklauso 47 „Monton“ parduotuvės Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Šį rudenį duris atvers ir pirmoji parduotuvė Čekijoje.

Šaltinis: UAB „Baltika Lietuva“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

12 įdomių faktų apie Vilniaus turistus

Vilniuje turistų skaičius nuolat auga – Lietuvos sostinę, kaip dar nepažintą ir neatrastą pasaulio kampelį, renkasi vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių šalių, bet ir iš tolimojo užsienio. skaityti »

Kas telefone svarbiausia jaunimui?

Patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį jaunam žmogui renkantis naują, tačiau ne patį brangiausią telefoną, dalinosi „Samsung“ rinkodaros koordinatorius Jonas Ožekauskas. skaityti »

Estijoje pristatoma brangiausia pasaulio moneta

Į Estijos sostinę atkeliavo brangiausia pasaulyje moneta – sidabrinis pinigas iš 1794 m. JAV išleistų dolerių partijos. skaityti »

Robotas humanoidas nesupyksta pargriautas

„Boston Dynamics“ pristatė naują roboto humanoido „Atlas“ versiją. Nukritęs robotas sugeba pats savarankiškai atsistoti. skaityti »

Suomijos vyriausybė išleido proginę euro monetą garsiausiam visų laikų šalies konditeriui pagerbti

150-ųjų Karlo Fazerio (Karl Fazer) – garsiausio Suomijos konditerio ir iki šių dienų gyvuojančios „Fazer“ įmonės įkūrėjo – gimimo metinių proga Suomijos vyriausybė išleido konditerio vardo kolekcines 10-ies ir 20-ies eurų nominalo monetas. skaityti »

KTU absolvento sukurtą prietaisą „DataLinker“ naudoja geriausi pasaulio buriuotojai

Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Ričardas Novošinskas, vadovaujantis įmonei „SailRacer.net“, o laisvalaikiu buriuojantis, sukūrė prietaisą, padėsiantį buriavimo varžybose dalyvaujančioms jachtų įguloms lengviau apdoroti laivo duomenis. skaityti »

Automatinės kėdės – tvarkingam biurui

„Nissan“ įgyvendino reklaminę akciją, kurios metu pademonstravo, kaip automatiškai į savo vietas susistato kėdės. skaityti »

Kanadoje įrengti trimetriniai bankomatai krepšininkams

Toronte įrengti bankomatai krepšininkams, kurių ekraną net krepšininkas gali pasiekti tik pašokdamas į viršų. skaityti »

„Microsoft“ kuria virtualų ateities futbolą

„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole. skaityti »

„BPS Sberbank“ išleido romantiškas monetas

Baltarusijos bankas „BPS Sberbank“ artėjant šv. Valentino šventei išleido progines sidabrines monetas su kačiukais ir triušiukais. skaityti »