Lietuvoje pristatytos pirmosios „Monton“ batų bei džinsų kolekcijos

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 21 d. antradienis

„Monton“ batai
„Monton“ batai
Penktuosius veiklos metus minintis tarptautinis mados prekės ženklas „Monton“ plečia savo profilį – nuo šiol „Monton“ parduotuvėse pristatoma ir šio prekės ženklo avalynė bei naujo „Monton“ priklausančio prekės ženklo „Spice M“ džinsų kolekcijos.

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, pristačius vyriškos ir moteriškos avalynės kolekcijas bei išplėtus džinsų asortimentą, įgyvendinama kompanijos plėtros strategija – plėsti ne tik parduotuvių tinklą, bet ir prekių grupių asortimentą.

„Jei prieš penkerius metus pagrindinė “Monton„ kryptis buvo drabužiai biurui, tai šiandien “Monton„ yra kur kas daugiau. Klientams siūlome ir laisvalaikio madą, apatinio trikotažo, paplūdimio drabužių, o nuo šiol ir avalynės kolekcijas bei platų džinsų asortimentą“, – sako D. Daubarė.    
 
„Monton“ prekės ženklu pažymėta avalynė gaminama specialiai šiam parduotuvių tinklui. Firminės avalynės privalumas – modeliai kruopščiai priderinti prie nuolat besikeičiančių drabužių kolekcijų („Monton“ naujos kolekcijos pristatomos 4 kartus per metus, naujais modeliais papildomos kiekvieną savaitę). Avalynės kolekcijos taip pat bus atnaujinamos keletą kartų per sezoną, o modelių skaičius ribotas. 

„Monton“ džinsai
„Monton“ džinsai
Naujosios „Spice M“ kolekcijos stiprybė – modeliai, kurie tenkina ir nuosaikaus skonio klientų, ir madingo jaunimo poreikius. Vadovaudamiesi šūkiu „Spice Up Your Life!“ („Suteik gyvenimui prieskonį“), „Spice M“ kolekcijos dizaineriai pateikia dvi pagrindines linijas: klasikinius džinsus ir naujausias mados tendencijas įkūnijančius modelius. Šioje kolekcijoje pirkėjai ras ir visame pasaulyje džinsų „gurmanų“ vertinamus itin kokybiško japoniško denimo džinsus, džinsus iš specialiu aliejumi apdirbto, odą primenančio denimo ar šiuo metu itin madingus moteriškus džinsus – korsetus.

„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdo bendrovė „Baltika Lietuva“. Šiai bendrovei priklauso ir „Mosaic“, „Baltman“ bei „Ivo Nikkolo“ prekės ženklai. Lietuvoje veikia 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės.

Iš viso tarptautinei mažmeninės prekybos bendrovei „Baltika Group“ priklauso 47 „Monton“ parduotuvės Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Šį rudenį duris atvers ir pirmoji parduotuvė Čekijoje.

Šaltinis: UAB „Baltika Lietuva“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kodėl planšetinis kompiuteris senjorui yra puiki dovanos idėja?

Norite senjorui padovanoti iš tikrųjų naudingą daiktą, bet jau pavargote sukti galvą? Reikia, kad tai būtų puikus pagalbininkas kasdienybėje, gerai būtų, kad turėtų naudos sveikatai ir apskritai kažkas tokio, ko Jūsų senjoras dar nėra turėjęs, bet jam praverstų? skaityti »

Kosminis sieninis kalendorius 2016-iesiems – „Year ir Space“

Legendinis kalendorius, kurį Steve Cariddi ir Planetary Society (šviesaus atminimo Carlo Sagano iniciatyva) leidžia jau daugiau kaip 20 metų, pasirodys ir 2016-aisiais. skaityti »

Pamiršai išjungti lygintuvą? Išjunk jį per telefoną

Lygintuvą „Redmond SkyIron“ galima išjungti per programėlę išmaniajame telefone arba planšetiniame kompiuteryje iš bet kurio pasaulio krašto. Beje, tokiu būdu įjungti lygintuvo nepavyks, nes tai būtų nesaugu. skaityti »

Keletas įdomių faktų apie bankus

Nors bankų šalimi laikoma Šveicarija, pirmasis bankas duris atvėrė 1584 metais Venecijoje. Vėliau bankai atidaryti ir kitose Europos šalyse. skaityti »

„Deutsche Bank“ pristatė robotą-konsultantą

Kol kontroliuojančios institucijos diskutuoja apie tai, kaip bus reguliuojama automatizuotų finansinių paslaugų rinka, Vokietijos „Deutsche Bank“ savo konsultantus ima keisti robotais. skaityti »

„Amazon“ kuria išplėstosios realybės technologiją be akinių

„Amazon“ planuoja kurti naują išplėstosios realybės technologiją, kai nereikės naudotis jokiais dėvimaisiais įrenginiais – nei akiniais, nei šalmu. skaityti »

Pirmą kartą Lietuvoje – „Samsung“ telefonams skirti „Swarovski” aksesuarai

Technologijų lyderis „Samsung Electronics“ ir papuošalų gamintojas „Swarovski“ pristatė naują prašmatnią kristalais puoštų dėklų kolekciją „Swarowski for Samsung“. skaityti »

Kosta Rikoje atidaryti bankų padaliniai moterims

Kosta Rikos valstybinis bankas „Banca Kristal“ skyrė 10 mln. JAV dolerių naujai koncepcijai plėtoti. Jos tikslas – atidaryti atskirų banko padalinių, skirtų tik moterims. skaityti »

Sukurtas telefonas, kurį galima išplauti su muilu

Japonų bendrovė „Kyocera“ pristatė išmanųjį telefoną, kuris nebijo net karšto vandens. Modelį „Digno Rafre“ galima išplauti su muilu. skaityti »

Kaip išspręsti Rubiko kubą per 5 sekundes?

Keturiolikmetis Lucas Etter pasiekė naują klasikinio Rubiko kubo rekordą Clarksville'yje, Marylande, JAV, išspręsdamas sumaišytą kubą per 4,904 sekundes. skaityti »