Lietuvoje pristatytos pirmosios „Monton“ batų bei džinsų kolekcijos

Publikuota: 2007 m. rugpjūčio 21 d. antradienis

„Monton“ batai
„Monton“ batai
Penktuosius veiklos metus minintis tarptautinis mados prekės ženklas „Monton“ plečia savo profilį – nuo šiol „Monton“ parduotuvėse pristatoma ir šio prekės ženklo avalynė bei naujo „Monton“ priklausančio prekės ženklo „Spice M“ džinsų kolekcijos.

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, pristačius vyriškos ir moteriškos avalynės kolekcijas bei išplėtus džinsų asortimentą, įgyvendinama kompanijos plėtros strategija – plėsti ne tik parduotuvių tinklą, bet ir prekių grupių asortimentą.

„Jei prieš penkerius metus pagrindinė “Monton„ kryptis buvo drabužiai biurui, tai šiandien “Monton„ yra kur kas daugiau. Klientams siūlome ir laisvalaikio madą, apatinio trikotažo, paplūdimio drabužių, o nuo šiol ir avalynės kolekcijas bei platų džinsų asortimentą“, – sako D. Daubarė.    
 
„Monton“ prekės ženklu pažymėta avalynė gaminama specialiai šiam parduotuvių tinklui. Firminės avalynės privalumas – modeliai kruopščiai priderinti prie nuolat besikeičiančių drabužių kolekcijų („Monton“ naujos kolekcijos pristatomos 4 kartus per metus, naujais modeliais papildomos kiekvieną savaitę). Avalynės kolekcijos taip pat bus atnaujinamos keletą kartų per sezoną, o modelių skaičius ribotas. 

„Monton“ džinsai
„Monton“ džinsai
Naujosios „Spice M“ kolekcijos stiprybė – modeliai, kurie tenkina ir nuosaikaus skonio klientų, ir madingo jaunimo poreikius. Vadovaudamiesi šūkiu „Spice Up Your Life!“ („Suteik gyvenimui prieskonį“), „Spice M“ kolekcijos dizaineriai pateikia dvi pagrindines linijas: klasikinius džinsus ir naujausias mados tendencijas įkūnijančius modelius. Šioje kolekcijoje pirkėjai ras ir visame pasaulyje džinsų „gurmanų“ vertinamus itin kokybiško japoniško denimo džinsus, džinsus iš specialiu aliejumi apdirbto, odą primenančio denimo ar šiuo metu itin madingus moteriškus džinsus – korsetus.

„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdo bendrovė „Baltika Lietuva“. Šiai bendrovei priklauso ir „Mosaic“, „Baltman“ bei „Ivo Nikkolo“ prekės ženklai. Lietuvoje veikia 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės.

Iš viso tarptautinei mažmeninės prekybos bendrovei „Baltika Group“ priklauso 47 „Monton“ parduotuvės Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. Šį rudenį duris atvers ir pirmoji parduotuvė Čekijoje.

Šaltinis: UAB „Baltika Lietuva“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę monetą

Nacionalinis Ukrainos bankas išleido šventinę 5 grivnų monetą su šv. Mikalojaus atvaizdu. skaityti »

Ką per Kalėdas daugiausia perka Lietuvos gyventojai?

Lietuvoje kalėdiniu laikotarpiu prekybos tinklų pardavimai išauga maždaug penktadaliu, o pirkėjai gruodį užplūsta didžiausius prekybos centrus. skaityti »

Sukurtas išmanusis žiedas su daiktų interneto technologija

Kompanija „On Track Innovations Ltd.“ pristatė naują įrenginį – žiedą su įdiegta daiktų interneto technologija. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė išmanųjį parduotuvės krepšelį

„Panasonic“ pristatė išmanųjį parduotuvės krepšelį, kuris gali atstoti kasininką ir kasos aparatą. skaityti »

Tingi klotis lovą? Tegu pasikloja pati!

Jungtinių Amerikos Valstijų išradėjai sugalvojo prietaisą „Smartduvet“, kuris paverčia antklodę išmaniąja. skaityti »

Gandų patikimumą tikrins dirbtinis intelektas

„Reuters“ tyrimai rodo, kad 20 proc. naujienų visų pirma papuola į socialinius tinklus, o iš ten jau plinta į naujienų portalus. Dėl šios priežasties žinių portaluose neretai skelbiamos melagingos žinios. skaityti »

Pasaulinį inovatyvių idėjų konkursą laimėjo studentas iš Estijos

Paskelbtas visame pasaulyje vykusio tarptautinio idėjų inovatyviems namams konkurso „Electrolux Ideas Lab“ nugalėtojas – juo tapo idėjos autorius, produkto dizaino studentas Hannes Lung iš Estijos. skaityti »

„Galeries Lafayette“ prekybos centre apsigyveno šiaurės meškos

Prancūziškas prekybos tinklas „Galeries Lafayette“ vilioja pirkėjus papildytosios realybės vaizdais. skaityti »

„Intel“ pademonstravo 500 skraidyklių šviesos šou

Panaudodama 500 bepiločių skraidyklių su šviesos diodais bendrovė „Intel“ pristatė įspūdingą šviesos šou, kuris buvo įtrauktas į Gineso rekordų knygą. skaityti »

5 inovacijos, į kurias verta atkreipti dėmesį

Didieji technologijų gamintojai deda daug pastangų, siekdami naujais ir išmaniais sprendimais pagerinti žmonių gyvenimą. skaityti »