Lietuvoje startuoja žaidimų ir sužaidybinto pasaulio kūrimo konkursas

Publikuota: 2012 m. kovo 26 d. pirmadienis

Lietuvoje startuoja naujas žaidimų ir sužaidybintos realybės kūrimo konkursas. Į „Žaidimų inkubatoriaus“ ir Užupis Creative Cluster skelbiamą konkursą dalyviai kviečiami savo darbus registruoti iki balandžio 1 d.

Konkursas organizuojamas siekiant įrodyti, kad ir Lietuvoje yra inovatyviai ir kūrybiškai mąstančių žmonių, tiek norint juos visus suburti ir padėti įgyvendinti jų idėjas. Visi norintys kviečiami siūlyti savo žaidimų idėjas ir būdus, kaip mūsų realybę būtų galima sužaidybinti. Konkurse laukiamos tiek idėjos, koncepcijos, tiek jau sukurti prototipai, beta versijos ar net galutiniai produktai.

Dalyviams siūloma:

  • Pristatyti savo žaidimų vizijas bei realybės sužaidybinimo idėjas.
  • Kurti žaidimus, mobiliąsias programėlės, kompiuterines programas ar net dar pažangesnes technologijas.

„Sužaidybinimas (angl. gamification) – žaidimo elementų ir taisyklių pritaikymas įvairiose gyvenimo situacijose – tai yra mūsų ateitis. Sudėtingus mokymosi procesus galima paversti smagiais, tereikia įdiegti keletą žaidimo elementų.“ – pasakoja žaidimo organizatoriai.

Turite genialių idėjų? Norite jas įgyvendinti? Dalyvaukite konkurse! Tai pats paprasčiausias būdas patekti į Silicio slėnį (angl. Silicon Valley)! Mat Jūs galite laimėti bilietus į pirmą kartą Lietuvoje vykstančią pažangiausių technologinių idėjų konferenciją Vilnius Startup Monthly 2012. Ten dalyvaus potencialūs investuotojai, kuriems turėsite šansą pristatyti savo idėjas. Patys šauniausi laimės galimybę mokytis iš pačių geriausių. Jie keliaus į 5 savaičių trukmės verslo akseleravimo programą Silicio slėnyje, Kalifornijoje.

Registruokite savo kūrybines idėjas iki balandžio 1 d.


 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »