Lietuvoje startuoja žaidimų ir sužaidybinto pasaulio kūrimo konkursas

Publikuota: 2012 m. kovo 26 d. pirmadienis

Lietuvoje startuoja naujas žaidimų ir sužaidybintos realybės kūrimo konkursas. Į „Žaidimų inkubatoriaus“ ir Užupis Creative Cluster skelbiamą konkursą dalyviai kviečiami savo darbus registruoti iki balandžio 1 d.

Konkursas organizuojamas siekiant įrodyti, kad ir Lietuvoje yra inovatyviai ir kūrybiškai mąstančių žmonių, tiek norint juos visus suburti ir padėti įgyvendinti jų idėjas. Visi norintys kviečiami siūlyti savo žaidimų idėjas ir būdus, kaip mūsų realybę būtų galima sužaidybinti. Konkurse laukiamos tiek idėjos, koncepcijos, tiek jau sukurti prototipai, beta versijos ar net galutiniai produktai.

Dalyviams siūloma:

  • Pristatyti savo žaidimų vizijas bei realybės sužaidybinimo idėjas.
  • Kurti žaidimus, mobiliąsias programėlės, kompiuterines programas ar net dar pažangesnes technologijas.

„Sužaidybinimas (angl. gamification) – žaidimo elementų ir taisyklių pritaikymas įvairiose gyvenimo situacijose – tai yra mūsų ateitis. Sudėtingus mokymosi procesus galima paversti smagiais, tereikia įdiegti keletą žaidimo elementų.“ – pasakoja žaidimo organizatoriai.

Turite genialių idėjų? Norite jas įgyvendinti? Dalyvaukite konkurse! Tai pats paprasčiausias būdas patekti į Silicio slėnį (angl. Silicon Valley)! Mat Jūs galite laimėti bilietus į pirmą kartą Lietuvoje vykstančią pažangiausių technologinių idėjų konferenciją Vilnius Startup Monthly 2012. Ten dalyvaus potencialūs investuotojai, kuriems turėsite šansą pristatyti savo idėjas. Patys šauniausi laimės galimybę mokytis iš pačių geriausių. Jie keliaus į 5 savaičių trukmės verslo akseleravimo programą Silicio slėnyje, Kalifornijoje.

Registruokite savo kūrybines idėjas iki balandžio 1 d.


 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

A. Einšteino robotas mokys fizikos

Las Vegase vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ bendrovė „Hanson Robotics“ pristatė besimokantį robotą, turintį garsaus fiziko Alberto Einšteino veidą. skaityti »

Automobilio salonas tieks namams elektrą ir pramogas

Buitinės elektronikos parodoje CES automobilių gamintoja „Hyundai“ pristatė išmaniųjų namų integracijos su bepiločiu automobiliu koncepciją. skaityti »

Kinai sukūrė televizorių, plonesnį už telefoną

JAV vykusioje parodoje „CES 2017“ pristatytas naujas televizorius „Mi TV 4“. skaityti »

„Kissenger“ per nuotolį perduos bučinį

Londono universiteto inžinieriai nusprendė padovanoti žmonėms galimybę per nuotolį dalytis bučiniais. skaityti »

Japonijoje darbuotojus jau keičia dirbtinis intelektas

Japonijos draudimo bendrovė „Fukoku Mutual Life Insurance“ planuoja daugiau nei 30 savo darbuotojų pakeisti dirbtinio intelekto sistemomis. skaityti »

Du doleriai šviesos greičio

Lenkijos monetų kalykla iškalė „Šviesos greičio“ monetą Naujosios Zelandijos salai Niujė. skaityti »

Įdomiausios lietuviškos inovacijos 2016-aisiais

Lietuviški pieno baltymo pluošto ar alijošiumi prisotinti drabužiai, išmanus žvejybos sonaras, papildytos realybės knygelės vaikams, išmaniosios termožaliuzės – jau ne naujiena. Ką unikalaus šiemet sukūrė ar pristatė rinkai lietuviai? skaityti »

Kompiuteris prieš žmogų

Ar kompiuteris tikrai pranašesnis už žmogų ir gali jį visiškai pakeisti? Palyginkime. skaityti »

Išmanusis veidrodis – tobulam makiažui

išmanusis veidrodis „Juno“ imituoja norimą apšvietimą, kad makiažas būtų kuo tobulesnis. skaityti »

Latvijos bankas išleido beveik permatomą kolekcinę monetą

Latvijos centrinis bankas pristatė kolekcinę 5 eurų monetą „Žemė“, pagamintą iš pusiau permatomos keramikos. skaityti »