Lietuvos interneto vartotojai kviečiami rinkti laukiamiausią prekės ženklą

Publikuota: 2014 m. spalio 22 d. trečiadienis

Interneto vartotojai kviečiami dalyvauti balsavime ir nuspręsti, kokio tarptautinio prekės ženklo jie labiausiai laukia Lietuvoje. Tarp siūlomų kandidatų – pasauliniai restoranų ir kavinių tinklai, maisto gamintojai, pavyzdžiui, kavinių tinklas „Starbucks“, mėsainių restoranai „Burger King“, ledainės „Haagen-Dazs“ ir kiti. Į apklausą įtraukti 10 franšizės pagrindu veikiančių prekės ženklų, kurie gerai žinomi pasaulyje, tačiau Lietuvoje jų rasti kol kas neįmanoma.

„Atsivėrus sienoms Lietuvos gyventojai vis daugiau keliauja ir užsienyje atranda mėgstamų prekės ženklų. Dar visai neseniai nekantriai laukėme IKEA, H&M ar „Subway“ ir jie galiausiai atėjo į mūsų rinką. Tačiau dar yra daug garsių tarptautinių tinklų, kuriuos rasti galime tik nuvykę svetur: nuo „Starbucks“ iki „Burger King“. Šia apklausa siekiame išsiaiškinti, kokių prekės ženklų šiuo metu labiausiai trūksta žmonėms Lietuvoje“, – pasakoja „Franchise Hub Expo 2014“ organizatorius Ilja Malkin.

Anot jo, didelė dalis plačiai žinomų pasaulinių ženklų veikia franšizės principu, tai yra ne tiesiogiai kuria įmones įvairiose šalyse, o vietos verslui suteikia teisę už tam tikrą mokestį naudoti prekės ženklą, produktų receptūras, darbo metodiką ir kitus verslo elementus. Tai reiškia, kad šių prekės ženklų atėjimas į vietos rinką neretai priklauso ne tik nuo pačios bendrovės planų, bet ir nuo vietos verslininkų parodyto intereso bei jų potencialo.

Franšizės modelis ypač populiarus viešojo maitinimo, mažmeninės prekybos ir paslaugų srityse. Pagal franšizės principą Lietuvoje veikia tokie prekės ženklai kaip „McDonald‘s“, KFC, The Body Shop ir kt. Franšizavimu paremtą verslo plėtrą vykdo ir kitų sričių bendrovės, kaip kad baldų ir interjero prekybos tinklas IKEA, drabužių parduotuvės „Mango“ ir pan. Savo franšizes taip pat siūlo kai kurios lietuviško kapitalo bendrovės, pavyzdžiui, „Coffee Inn“, „Audimas“, „Čili Pica“, „Capital Realty“, „Charlie pizza“ ir kt.

Sužinoti daugiau apie franšizės verslo modelį ir jų įsigijimo ar pardavimo galimybes įmonės kviečiamos lapkričio 12 d. Vilniuje vyksiančiame nemokamame „Franchise Hub Expo“ renginyje. Tai konferencija ir paroda, kurioje dalyvaus per 20 franšizes siūlančių prekės ženklų, tarp jų – „Subway“, „Dairy Queen“, „Steak‘n‘Shake“ ir kt. Čia bus galima sužinoti apie verslo vystymo franšizės pagrindu privalumus bei iššūkius, išsiaiškinti konkrečių franšizių įsigijimo sąlygas, užmegzti verslo kontaktų.

Renginys vyks ne tik Vilniuje, bet ir Rygoje (lapkričio 11 d.) bei Minske (lapkričio 14 d.). Projektą inicijavo Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Latvijos universitetas bei Baltarusijos respublikinė verslo konfederacija.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Dantis bus galima valytis be rankų

Elektroninis dantų šepetėlis „Amabrush“ veikia be rankų, jį tereikia įsikišti į burną. skaityti »

Kinijoje atidarytas Dirbtinio intelekto miestas

Hangzhou mieste įdiegta 90 inovatyvių projektų, veikiančių 15-os skirtingų dirbtinio intelekto sistemų pagrindu. skaityti »

Kaip ir kodėl naujosios technologijos skatina sportuoti?

Sporto populiarumo bangai vis dar augant, spėliojame, kas tam padarė įtaką. Vienas iš tai nulėmusių faktorių yra išmaniųjų technologijų tobulėjimas. skaityti »

Robotas išgelbėjo mergaitę nuo griūvančių lentynų

Permėje (Rusijoje) robotas išgelbėjo vaiką nuo griūvančių ant jo lentynų. skaityti »

Vilniuje lietuviai ir amerikiečiai filmuoja fantastinę dramą apie ateitį „001Lithium X“

Vilniuje prasidėjo bendros Lietuvos ir JAV gamybos vaidybinio filmo „001Lithium X“ filmavimo darbai. skaityti »

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų „Moby Mart“, kuri gali pati važinėti gatvėmis. skaityti »

Serveriai šildys vandenį privačiuose namuose

Olandijos bendrovė „Nerdalize“ siūlo panaudoti serverių gaminamą šilumos energiją šildyti vandeniui. skaityti »

Lietuvos gyventojai – aistringiausi serialų žiūrovai Baltijos šalyse

Duomenys rodo, kad 81 proc. apklaustųjų šalyje linkę žiūrėti net keletą mėgstamo serialo serijų iš eilės. skaityti »

Australiškas monetas puošia bananai su pižamomis

Ir kas tik nevaizduojama ant monetų! Pavyzdžiui – bananai su pižamomis! skaityti »

Slovėnijoje populiarėja skaitmeniniai antkapiai

Vienose Slovėnijos miesto Mariboro kapinėse pasirodė unikalus antkapis su didžiuliu jutikliniu ekranu, kuriame galima peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus. skaityti »