Lietuvos interneto vartotojai kviečiami rinkti laukiamiausią prekės ženklą

Publikuota: 2014 m. spalio 22 d. trečiadienis

Interneto vartotojai kviečiami dalyvauti balsavime ir nuspręsti, kokio tarptautinio prekės ženklo jie labiausiai laukia Lietuvoje. Tarp siūlomų kandidatų – pasauliniai restoranų ir kavinių tinklai, maisto gamintojai, pavyzdžiui, kavinių tinklas „Starbucks“, mėsainių restoranai „Burger King“, ledainės „Haagen-Dazs“ ir kiti. Į apklausą įtraukti 10 franšizės pagrindu veikiančių prekės ženklų, kurie gerai žinomi pasaulyje, tačiau Lietuvoje jų rasti kol kas neįmanoma.

„Atsivėrus sienoms Lietuvos gyventojai vis daugiau keliauja ir užsienyje atranda mėgstamų prekės ženklų. Dar visai neseniai nekantriai laukėme IKEA, H&M ar „Subway“ ir jie galiausiai atėjo į mūsų rinką. Tačiau dar yra daug garsių tarptautinių tinklų, kuriuos rasti galime tik nuvykę svetur: nuo „Starbucks“ iki „Burger King“. Šia apklausa siekiame išsiaiškinti, kokių prekės ženklų šiuo metu labiausiai trūksta žmonėms Lietuvoje“, – pasakoja „Franchise Hub Expo 2014“ organizatorius Ilja Malkin.

Anot jo, didelė dalis plačiai žinomų pasaulinių ženklų veikia franšizės principu, tai yra ne tiesiogiai kuria įmones įvairiose šalyse, o vietos verslui suteikia teisę už tam tikrą mokestį naudoti prekės ženklą, produktų receptūras, darbo metodiką ir kitus verslo elementus. Tai reiškia, kad šių prekės ženklų atėjimas į vietos rinką neretai priklauso ne tik nuo pačios bendrovės planų, bet ir nuo vietos verslininkų parodyto intereso bei jų potencialo.

Franšizės modelis ypač populiarus viešojo maitinimo, mažmeninės prekybos ir paslaugų srityse. Pagal franšizės principą Lietuvoje veikia tokie prekės ženklai kaip „McDonald‘s“, KFC, The Body Shop ir kt. Franšizavimu paremtą verslo plėtrą vykdo ir kitų sričių bendrovės, kaip kad baldų ir interjero prekybos tinklas IKEA, drabužių parduotuvės „Mango“ ir pan. Savo franšizes taip pat siūlo kai kurios lietuviško kapitalo bendrovės, pavyzdžiui, „Coffee Inn“, „Audimas“, „Čili Pica“, „Capital Realty“, „Charlie pizza“ ir kt.

Sužinoti daugiau apie franšizės verslo modelį ir jų įsigijimo ar pardavimo galimybes įmonės kviečiamos lapkričio 12 d. Vilniuje vyksiančiame nemokamame „Franchise Hub Expo“ renginyje. Tai konferencija ir paroda, kurioje dalyvaus per 20 franšizes siūlančių prekės ženklų, tarp jų – „Subway“, „Dairy Queen“, „Steak‘n‘Shake“ ir kt. Čia bus galima sužinoti apie verslo vystymo franšizės pagrindu privalumus bei iššūkius, išsiaiškinti konkrečių franšizių įsigijimo sąlygas, užmegzti verslo kontaktų.

Renginys vyks ne tik Vilniuje, bet ir Rygoje (lapkričio 11 d.) bei Minske (lapkričio 14 d.). Projektą inicijavo Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Latvijos universitetas bei Baltarusijos respublikinė verslo konfederacija.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »