Lietuvos interneto vartotojai kviečiami rinkti laukiamiausią prekės ženklą

Publikuota: 2014 m. spalio 22 d. trečiadienis

Interneto vartotojai kviečiami dalyvauti balsavime ir nuspręsti, kokio tarptautinio prekės ženklo jie labiausiai laukia Lietuvoje. Tarp siūlomų kandidatų – pasauliniai restoranų ir kavinių tinklai, maisto gamintojai, pavyzdžiui, kavinių tinklas „Starbucks“, mėsainių restoranai „Burger King“, ledainės „Haagen-Dazs“ ir kiti. Į apklausą įtraukti 10 franšizės pagrindu veikiančių prekės ženklų, kurie gerai žinomi pasaulyje, tačiau Lietuvoje jų rasti kol kas neįmanoma.

„Atsivėrus sienoms Lietuvos gyventojai vis daugiau keliauja ir užsienyje atranda mėgstamų prekės ženklų. Dar visai neseniai nekantriai laukėme IKEA, H&M ar „Subway“ ir jie galiausiai atėjo į mūsų rinką. Tačiau dar yra daug garsių tarptautinių tinklų, kuriuos rasti galime tik nuvykę svetur: nuo „Starbucks“ iki „Burger King“. Šia apklausa siekiame išsiaiškinti, kokių prekės ženklų šiuo metu labiausiai trūksta žmonėms Lietuvoje“, – pasakoja „Franchise Hub Expo 2014“ organizatorius Ilja Malkin.

Anot jo, didelė dalis plačiai žinomų pasaulinių ženklų veikia franšizės principu, tai yra ne tiesiogiai kuria įmones įvairiose šalyse, o vietos verslui suteikia teisę už tam tikrą mokestį naudoti prekės ženklą, produktų receptūras, darbo metodiką ir kitus verslo elementus. Tai reiškia, kad šių prekės ženklų atėjimas į vietos rinką neretai priklauso ne tik nuo pačios bendrovės planų, bet ir nuo vietos verslininkų parodyto intereso bei jų potencialo.

Franšizės modelis ypač populiarus viešojo maitinimo, mažmeninės prekybos ir paslaugų srityse. Pagal franšizės principą Lietuvoje veikia tokie prekės ženklai kaip „McDonald‘s“, KFC, The Body Shop ir kt. Franšizavimu paremtą verslo plėtrą vykdo ir kitų sričių bendrovės, kaip kad baldų ir interjero prekybos tinklas IKEA, drabužių parduotuvės „Mango“ ir pan. Savo franšizes taip pat siūlo kai kurios lietuviško kapitalo bendrovės, pavyzdžiui, „Coffee Inn“, „Audimas“, „Čili Pica“, „Capital Realty“, „Charlie pizza“ ir kt.

Sužinoti daugiau apie franšizės verslo modelį ir jų įsigijimo ar pardavimo galimybes įmonės kviečiamos lapkričio 12 d. Vilniuje vyksiančiame nemokamame „Franchise Hub Expo“ renginyje. Tai konferencija ir paroda, kurioje dalyvaus per 20 franšizes siūlančių prekės ženklų, tarp jų – „Subway“, „Dairy Queen“, „Steak‘n‘Shake“ ir kt. Čia bus galima sužinoti apie verslo vystymo franšizės pagrindu privalumus bei iššūkius, išsiaiškinti konkrečių franšizių įsigijimo sąlygas, užmegzti verslo kontaktų.

Renginys vyks ne tik Vilniuje, bet ir Rygoje (lapkričio 11 d.) bei Minske (lapkričio 14 d.). Projektą inicijavo Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Latvijos universitetas bei Baltarusijos respublikinė verslo konfederacija.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

A. Einšteino robotas mokys fizikos

Las Vegase vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ bendrovė „Hanson Robotics“ pristatė besimokantį robotą, turintį garsaus fiziko Alberto Einšteino veidą. skaityti »

Automobilio salonas tieks namams elektrą ir pramogas

Buitinės elektronikos parodoje CES automobilių gamintoja „Hyundai“ pristatė išmaniųjų namų integracijos su bepiločiu automobiliu koncepciją. skaityti »

Kinai sukūrė televizorių, plonesnį už telefoną

JAV vykusioje parodoje „CES 2017“ pristatytas naujas televizorius „Mi TV 4“. skaityti »

„Kissenger“ per nuotolį perduos bučinį

Londono universiteto inžinieriai nusprendė padovanoti žmonėms galimybę per nuotolį dalytis bučiniais. skaityti »

Japonijoje darbuotojus jau keičia dirbtinis intelektas

Japonijos draudimo bendrovė „Fukoku Mutual Life Insurance“ planuoja daugiau nei 30 savo darbuotojų pakeisti dirbtinio intelekto sistemomis. skaityti »

Du doleriai šviesos greičio

Lenkijos monetų kalykla iškalė „Šviesos greičio“ monetą Naujosios Zelandijos salai Niujė. skaityti »

Įdomiausios lietuviškos inovacijos 2016-aisiais

Lietuviški pieno baltymo pluošto ar alijošiumi prisotinti drabužiai, išmanus žvejybos sonaras, papildytos realybės knygelės vaikams, išmaniosios termožaliuzės – jau ne naujiena. Ką unikalaus šiemet sukūrė ar pristatė rinkai lietuviai? skaityti »

Kompiuteris prieš žmogų

Ar kompiuteris tikrai pranašesnis už žmogų ir gali jį visiškai pakeisti? Palyginkime. skaityti »

Išmanusis veidrodis – tobulam makiažui

išmanusis veidrodis „Juno“ imituoja norimą apšvietimą, kad makiažas būtų kuo tobulesnis. skaityti »

Latvijos bankas išleido beveik permatomą kolekcinę monetą

Latvijos centrinis bankas pristatė kolekcinę 5 eurų monetą „Žemė“, pagamintą iš pusiau permatomos keramikos. skaityti »