Londono autobusai pasipuoš šūkiu „Dievo tikriausiai nėra“

Publikuota: 2008 m. spalio 30 d. ketvirtadienis

Londonas (Jungtinė Karalystė)
Londono simboliu tapę raudonieji autobusai gali pasipuošti šūkiu „Dievo tikriausiai nėra. Liaukitės rūpintis ir džiaukitės gyvenimu“ – Didžiosios Britanijos ateistai tokiu būdu ketina atsakyti į krikščioniškųjų organizacijų platinimus reklaminius skelbimus.

Komiškų televizijos laidų scenaristė, 28 metų Ariane Sherine, pareiškė protestą dėl ant kai kurių Londono autobusuose išklijuotų krikščioniškųjų reklamų, perspėjančių, jog nuo dievo nusigręžę žmonės bus pasmerkti visą amžinybė praleisti „pragaro kančiose“. Reklamose taip pat buvo nurodytas religinės organizacijos tinklalapio adresas.

A.Sherine paragino žmones paaukoti po 5 svarus (21,5 lito) „raminančiai“ priešingą žinią skelbiančiai kampanijai, prie kurios prisidėjo Britų humanistų asociacija (BHA) ir garsus ateistas profesorius Richardas Dawkinsas.

Nors kampanija iš pradžių tikėjosi surinkti 5 500 svarų (apie 23,6 tūkst. litų), pinigų paaukota gerokai daugiau, todėl sausį ateistų šūkis tikriausiai pasirodys ant kai kurių Londono autobusų.

„Matome tiek daug plakatų, raginančių ieškoti išsigelbėjimo Jėzuje arba grasinančių amžinu pasmerkimu, todėl neabejoju, jog tokia reklama ant autobusu taps sveikintinu gaivaus oro gurkšniu“, – sakė BHA vykdančioji direktorė Hanne Stinson.

„Kampanija, siekianti patalpinti ant Londono autobusų alternatyviuosius šūkius privers žmones susimąstyti, o mąstymas – tai religijos prakeiksmas“, – pareiškė R.Dawkinsas.

„Mes ginsime bet kurių religinius arba filosofinius įsitikinimus atstovaujančių grupių teisę reikšti savo pažiūras atitinkamomis priemonėmis, – sakė vienas anglikonų bažnyčios atstovas. – Tačiau krikščionių tikėjimas neskatina nerimauti arba vengti džiaugtis gyvenimu.“

„Priešingai – mūsų tikėjimas įgalina suteikti šiam gyvenimui teisingą perspektyvą“, – pridūrė jis.

Londono susiekimo tarnybos (LST) atstovas naujienų agentūrai sakė, kad jo įstaiga dar negavo prašymo patalpinti tokią reklamą, todėl nesvarsto, ar šūkis atitinka reklamos nuostatus.

„Kol kas nepateiktas joks prašymas tokio pobūdžio reklamai, – sakė jis. – Jeigu ji būtų patvirtinta, reklama atsirastų mūsų tinkle“.

 

 

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Kinijoje pradedama prekiauti automobiliais su atsiskaitymo funkcija

„Alibaba Group“ pristatė sportinį automobilį RX5, kuris turi savo operacinę sistemą, yra prijungtas prie interneto ir kuriame galima atlikti mokėjimus per mokėjimo sistemą „Alipay“. skaityti »

Londono gatvėmis važinėja robotai kurjeriai

Maisto pristatymo tarnyba „Just Eat“ paskelbė, kad jau 2016 m. Londone pasirodys robotai kurjeriai, pristatantys maistą. skaityti »

Asmenukių mada nesitraukia: 7 stebinantys faktai

Prieš kelias savaites pasaulis minėjo asmenukių (angl. Selfie) dieną. Nenuostabu, kad visai neseniai išpopuliarėjusios, šio tipo fotografijos tokią dieną jau turi – juk milijonus išmaniųjų telefonų bei socialinius tinklus jos užtvindė akimirksniu. skaityti »

Sportas kitaip: technologijos, keičiančios žiūrovų įpročius

Dalis žmonių mėgsta drauge su bendraminčiais stebėti futbolą ar kitas sporto varžybas gyvai stadionuose bei sporto arenose, tačiau šiuolaikinės technologijos pateikia daugiau alternatyvų. skaityti »

Robotė žirafa padės sutvarkyti virtuvę

„Boston Dynamics“ pristatė naują keturkojį robotą „SpotMini“, panašų į žirafą. skaityti »

Maža ausinė padės suprasti kiekvieną kalbą

Bendrovės „Indiegogo“ steigėjas sukūrė belaides ausines, kurios realiuoju laiku verčia skirtingų kalbų pašnekovų kalbą. skaityti »

77 proc. paauglių net vasarą neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono

Vyresniųjų klasių moksleiviai aktyviai naudojasi įrenginiais ir mokslo metais, ir per atostogas. Remiantis „Kaspersky Lab“ duomenimis, 73 proc. 14–16 metų paauglių neįsivaizduoja gyvenimo be išmaniojo telefono, o 49 proc. negali be socialinių tinklų. skaityti »

Kaip teisingai gelbėti sušlapusį telefoną?

Vasarai atėjus lietuviai išmanųjį telefoną nešasi visur, net ir ten kur yra rizika jam sušlapti – vidury ežero valtyje, duše ar upelyje. Net ir atsitikus blogiausiam, panikuoti neverta – tereikia sekti penkiais žingsniais, kurie gali šlapią telefoną atgaivinti antram gyvenimui. skaityti »

Atmintinė atostogaujantiems: kaip apsaugoti telefoną paplūdimyje?

Siūlome laikytis trijų auksinių taisyklių, kad leisdami laiką paplūdimyje, nepakenktumėte savo telefonui. skaityti »

Sportbačiai vietoj ortopedo ir asmeninio trenerio

Lenovo“ pademonstravo išmaniuosius sportbačius, kurie pritaiko prie kojos vidpadžius ir parenka treniruočių programą. skaityti »