Londono autobusai pasipuoš šūkiu „Dievo tikriausiai nėra“

Publikuota: 2008 m. spalio 30 d. ketvirtadienis

Londonas (Jungtinė Karalystė)
Londono simboliu tapę raudonieji autobusai gali pasipuošti šūkiu „Dievo tikriausiai nėra. Liaukitės rūpintis ir džiaukitės gyvenimu“ – Didžiosios Britanijos ateistai tokiu būdu ketina atsakyti į krikščioniškųjų organizacijų platinimus reklaminius skelbimus.

Komiškų televizijos laidų scenaristė, 28 metų Ariane Sherine, pareiškė protestą dėl ant kai kurių Londono autobusuose išklijuotų krikščioniškųjų reklamų, perspėjančių, jog nuo dievo nusigręžę žmonės bus pasmerkti visą amžinybė praleisti „pragaro kančiose“. Reklamose taip pat buvo nurodytas religinės organizacijos tinklalapio adresas.

A.Sherine paragino žmones paaukoti po 5 svarus (21,5 lito) „raminančiai“ priešingą žinią skelbiančiai kampanijai, prie kurios prisidėjo Britų humanistų asociacija (BHA) ir garsus ateistas profesorius Richardas Dawkinsas.

Nors kampanija iš pradžių tikėjosi surinkti 5 500 svarų (apie 23,6 tūkst. litų), pinigų paaukota gerokai daugiau, todėl sausį ateistų šūkis tikriausiai pasirodys ant kai kurių Londono autobusų.

„Matome tiek daug plakatų, raginančių ieškoti išsigelbėjimo Jėzuje arba grasinančių amžinu pasmerkimu, todėl neabejoju, jog tokia reklama ant autobusu taps sveikintinu gaivaus oro gurkšniu“, – sakė BHA vykdančioji direktorė Hanne Stinson.

„Kampanija, siekianti patalpinti ant Londono autobusų alternatyviuosius šūkius privers žmones susimąstyti, o mąstymas – tai religijos prakeiksmas“, – pareiškė R.Dawkinsas.

„Mes ginsime bet kurių religinius arba filosofinius įsitikinimus atstovaujančių grupių teisę reikšti savo pažiūras atitinkamomis priemonėmis, – sakė vienas anglikonų bažnyčios atstovas. – Tačiau krikščionių tikėjimas neskatina nerimauti arba vengti džiaugtis gyvenimu.“

„Priešingai – mūsų tikėjimas įgalina suteikti šiam gyvenimui teisingą perspektyvą“, – pridūrė jis.

Londono susiekimo tarnybos (LST) atstovas naujienų agentūrai sakė, kad jo įstaiga dar negavo prašymo patalpinti tokią reklamą, todėl nesvarsto, ar šūkis atitinka reklamos nuostatus.

„Kol kas nepateiktas joks prašymas tokio pobūdžio reklamai, – sakė jis. – Jeigu ji būtų patvirtinta, reklama atsirastų mūsų tinkle“.

 

 

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

12 įdomių faktų apie Vilniaus turistus

Vilniuje turistų skaičius nuolat auga – Lietuvos sostinę, kaip dar nepažintą ir neatrastą pasaulio kampelį, renkasi vis daugiau turistų ne tik iš kaimyninių šalių, bet ir iš tolimojo užsienio. skaityti »

Kas telefone svarbiausia jaunimui?

Patarimais, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį jaunam žmogui renkantis naują, tačiau ne patį brangiausią telefoną, dalinosi „Samsung“ rinkodaros koordinatorius Jonas Ožekauskas. skaityti »

Estijoje pristatoma brangiausia pasaulio moneta

Į Estijos sostinę atkeliavo brangiausia pasaulyje moneta – sidabrinis pinigas iš 1794 m. JAV išleistų dolerių partijos. skaityti »

Robotas humanoidas nesupyksta pargriautas

„Boston Dynamics“ pristatė naują roboto humanoido „Atlas“ versiją. Nukritęs robotas sugeba pats savarankiškai atsistoti. skaityti »

Suomijos vyriausybė išleido proginę euro monetą garsiausiam visų laikų šalies konditeriui pagerbti

150-ųjų Karlo Fazerio (Karl Fazer) – garsiausio Suomijos konditerio ir iki šių dienų gyvuojančios „Fazer“ įmonės įkūrėjo – gimimo metinių proga Suomijos vyriausybė išleido konditerio vardo kolekcines 10-ies ir 20-ies eurų nominalo monetas. skaityti »

KTU absolvento sukurtą prietaisą „DataLinker“ naudoja geriausi pasaulio buriuotojai

Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Ričardas Novošinskas, vadovaujantis įmonei „SailRacer.net“, o laisvalaikiu buriuojantis, sukūrė prietaisą, padėsiantį buriavimo varžybose dalyvaujančioms jachtų įguloms lengviau apdoroti laivo duomenis. skaityti »

Automatinės kėdės – tvarkingam biurui

„Nissan“ įgyvendino reklaminę akciją, kurios metu pademonstravo, kaip automatiškai į savo vietas susistato kėdės. skaityti »

Kanadoje įrengti trimetriniai bankomatai krepšininkams

Toronte įrengti bankomatai krepšininkams, kurių ekraną net krepšininkas gali pasiekti tik pašokdamas į viršų. skaityti »

„Microsoft“ kuria virtualų ateities futbolą

„Microsoft“ tikisi išpopuliarinti papildytosios realybės akinius amerikietiškame futbole. skaityti »

„BPS Sberbank“ išleido romantiškas monetas

Baltarusijos bankas „BPS Sberbank“ artėjant šv. Valentino šventei išleido progines sidabrines monetas su kačiukais ir triušiukais. skaityti »