Londono autobusai pasipuoš šūkiu „Dievo tikriausiai nėra“

Publikuota: 2008 m. spalio 30 d. ketvirtadienis

Londonas (Jungtinė Karalystė)
Londono simboliu tapę raudonieji autobusai gali pasipuošti šūkiu „Dievo tikriausiai nėra. Liaukitės rūpintis ir džiaukitės gyvenimu“ – Didžiosios Britanijos ateistai tokiu būdu ketina atsakyti į krikščioniškųjų organizacijų platinimus reklaminius skelbimus.

Komiškų televizijos laidų scenaristė, 28 metų Ariane Sherine, pareiškė protestą dėl ant kai kurių Londono autobusuose išklijuotų krikščioniškųjų reklamų, perspėjančių, jog nuo dievo nusigręžę žmonės bus pasmerkti visą amžinybė praleisti „pragaro kančiose“. Reklamose taip pat buvo nurodytas religinės organizacijos tinklalapio adresas.

A.Sherine paragino žmones paaukoti po 5 svarus (21,5 lito) „raminančiai“ priešingą žinią skelbiančiai kampanijai, prie kurios prisidėjo Britų humanistų asociacija (BHA) ir garsus ateistas profesorius Richardas Dawkinsas.

Nors kampanija iš pradžių tikėjosi surinkti 5 500 svarų (apie 23,6 tūkst. litų), pinigų paaukota gerokai daugiau, todėl sausį ateistų šūkis tikriausiai pasirodys ant kai kurių Londono autobusų.

„Matome tiek daug plakatų, raginančių ieškoti išsigelbėjimo Jėzuje arba grasinančių amžinu pasmerkimu, todėl neabejoju, jog tokia reklama ant autobusu taps sveikintinu gaivaus oro gurkšniu“, – sakė BHA vykdančioji direktorė Hanne Stinson.

„Kampanija, siekianti patalpinti ant Londono autobusų alternatyviuosius šūkius privers žmones susimąstyti, o mąstymas – tai religijos prakeiksmas“, – pareiškė R.Dawkinsas.

„Mes ginsime bet kurių religinius arba filosofinius įsitikinimus atstovaujančių grupių teisę reikšti savo pažiūras atitinkamomis priemonėmis, – sakė vienas anglikonų bažnyčios atstovas. – Tačiau krikščionių tikėjimas neskatina nerimauti arba vengti džiaugtis gyvenimu.“

„Priešingai – mūsų tikėjimas įgalina suteikti šiam gyvenimui teisingą perspektyvą“, – pridūrė jis.

Londono susiekimo tarnybos (LST) atstovas naujienų agentūrai sakė, kad jo įstaiga dar negavo prašymo patalpinti tokią reklamą, todėl nesvarsto, ar šūkis atitinka reklamos nuostatus.

„Kol kas nepateiktas joks prašymas tokio pobūdžio reklamai, – sakė jis. – Jeigu ji būtų patvirtinta, reklama atsirastų mūsų tinkle“.

 

 

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »