Šių metų pabaigoje kompanija „Daimler“ pradės į savo „Mercedes-Benz“ automobilius diegti sistemą „Car-to-X“, kuri leis mašinoms „bendrauti“ vienoms su kita ir kitais kelių infrastruktūros objektais.
Šių metų pabaigoje kompanija „Daimler“ pradės į savo „Mercedes-Benz“ automobilius diegti sistemą „Car-to-X“, kuri leis mašinoms „bendrauti“ vienoms su kita ir kitais kelių infrastruktūros objektais. Tikslas – vairuotojų įspėjimas apie artėjantį pavojų. Gamintojai įsitikinę, kad informacija apie potencialius pavojus padės vairuotojui imtis tam tikrų priemonių ir išvengti avarijos.
„Car-to-X“ darbas pagrįstas automobilyje įdiegtomis kameromis ir jutikliais. Šie fiksuoja rodmenis, pavyzdžiui, iš kelių tarnybų automobilių arba priekyje stovinčiais sugedusiais automobiliais, turinčiais analogišką „Car-to-X“ sistemą. Beje, ekrane bus galima skaityti rekomendacijas apie alternatyvius maršrutus ar greičio mažinimo būtinybę.
Siekdama populiarinti naują technologiją, kompanija „Daimler“ ketina paversti „Car-to-X“ prieinamą ir senesnių „Mercedes-Benz“ modelių vairuotojams. Tuo tikslu bus išleistas specialus komplektas „Car-to-X Drive Kit Plus“, sujungtas su išmaniuoju telefonu, į kurį parsisiunčiama speciali taikomoji programa.
Nors „Car-to-X“ atrodo gan perspektyvus saugumo keliuose problemos sprendimo būdas, kol kas jis naudojamas tik „Mercedes-Benz“ automobiliuose. Beje, kompanija tikisi, kad konsorciumas „Car 2 Car Communications Consortium“, kuriam priklauso ne tik „Daimler“, bet ir „Audi“, BMW bei „Volvo“, supras šios sistemos privalumus ir pradės diegti ją į savo automobilius.