„Microsoft“ siūlo prekybininkams pirkėjų atpažinimo sistemą

Publikuota: 2015 m. sausio 19 d. pirmadienis

Savo tinklaraštyje bendrovė „Microsoft“ pasidalijo mintimis apie parduotuves ir jų pasikeitimus 2015 metais. Įmonės atstovai pasiūlė parduotuvių vadovams bendravimą su pirkėjais perkelti į aukštesnį lygį – naudoti klientų veidų atpažinimo sistemą, paremtą „Kinect“ technologija. Beje, tokia galimybė jau buvo parodyta 2002 metais fantastiniame filme „Minority Report“.

„Microsoft“ specialistų nuomone, artimiausiu metu prekybos vietose turėtų atsirasti automatinių pirkėjų veidų atpažinimo sistemų. Vos pirkėjui peržengus parduotuvės slenkstį, jo asmenybė iš karto bus atpažįstama ir aptinkama duomenų bazėje. Tokiu būdu sužinoma, kokių prekių šis žmogus jau pirko anksčiau ir ką jam galima pasiūlyti šiandien. Pavyzdžiui, šaliką įsigijusiam pirkėjui galima pasiūlyti prie jo derantį paltą, prie kelnių priderinti naujus batus ir pan.

Visa tai atlikti padės „Kinect“ jutiklis ir įvairios papildomos biometrinės sistemos. Minėtame šaltinyje „Microsoft“ mini tokias aktualias technologijas kaip „SmartShelf“, skirtą statistiniams duomenims apie pirkėjų ir pardavėjų ryšį kaupti, išmaniuosius pirkėjų vežimėlius „Mediacart“, patariančius, kur važiuoti ir ką pirkti, „Path Tracker“ – pirkėjų maršrutus analizuojančia sistemą ir kt.

 

Šaltinis: mashable.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Japonijos bankas ketina „įdarbinti“ robotus

Japonijos bankas „Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ“ klientus pasitinkančius vadybininkus artimiausiu metu ketina pakeisti robotais. skaityti »

„Microsoft“ siūlo prekybininkams pirkėjų atpažinimo sistemą

Savo tinklaraštyje bendrovė „Microsoft“ pasidalijo mintimis apie parduotuves ir jų pasikeitimus 2015 metais. skaityti »

Veidų atpažinimo technologija – prieigai prie svetainių

Bendrovė „Intel“ sukūrė taikomąją programą „True Key“. Prieigai prie interneto svetainių ar įrenginių ji naudoja veidų atpažinimo technologiją. skaityti »

Išmanusis laikrodis – finansams valdyti

Augant dėvimų išmaniųjų įrenginių populiarumui ir skaičiui, atsiranda ir jiems skirtų specializuotų programų. skaityti »

2015 metai pailgės sekunde dėl atominio ir pasaulinio laikų derinimo

Šių metų birželio 30 d. 11 val. 59 min. 60 sek. pasauliniu laiku sekundei laikrodžiai sustos ir para bei metai sekunde pailgės. skaityti »

KTU mokslininkų plėtojama matematinė rašysenos analizė: kuo skiriasi Obamos ir jūsų rašysena?

Rašysena nedažnai patenka į „kietųjų“ mokslų tyrimų sritį. Nors internete gausu rašysenos analizės testų, o kai kurios įdarbinimo agentūros šį metodą siūlo potencialių darbuotojų atrankai, išvados retai gali nustebinti objektyviais ir tiksliais apskaičiavimais. Visai kitas dalykas, kai rašyseną tiria matematikai. skaityti »

Barselonos centre – išmaniosios stotelės

Barselonoje pradėjo veikti aštuonios išmaniosios stotelės. Jose įrengti interaktyvūs ekranai, kurie veikia 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą. skaityti »

Mokėjimai širdies ritmu

Kanados pradedančioji įmonė „Bionym“ sukūrė apyrankę, kuri matuoja žmogaus širdies dūžius. skaityti »

BMW, kuris pats suranda vietą ir prisiparkuoja daugiaaukštėje aikštelėje

Las Vegase (JAV) prasidėjusioje „CES 2015“ parodoje Vokietijos automobilių gamintojas „BMW Group“ pademonstravo naujas automobilių autonominio valdymo galimybes, kurios atvers naują puslapį kelių transporto istorijoje. skaityti »

„Apple“ gavo patentą išmaniajam rašikliui

JAV patentų ir prekių ženklų valdyba išdavė kompanijai „Apple“ patentą išmaniajam elektroniniam rašikliui. skaityti »