Lietuvoje startuoja pirmasis mados prekės ženklo internetinis dienoraštis–blogas http://blog.monton.lt/.
Lietuvoje startuoja pirmasis mados prekės ženklo internetinis dienoraštis–blogas http://blog.monton.lt/. Šio komunikacijos būdo iniciatorius prekės ženklas „Monton“, madai neabejingiems lankytojams suteikia progą gauti specialisto konsultaciją internete, susipažinti su mados ir šio prekės ženklo naujienomis, renginiais, kviečia dalyvauti diskusijose, gauti praktinių patarimų, susijusių su mada, drabužių priežiūra ir kitais aktualiai klausimais.
Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“, valdančios prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, rinkodaros vadovės Viktorijos Krolytės, kurti lietuviškąjį „Monton“ blogą paskatino ne tik internetinė blogų mada, bet ir didžiulis „Monton“ blogo populiarumas Estijoje.
„Lankytojams patinka interaktyvus bendravimas ir tai, kad jų nuomonė gali realiai įtakoti vieną ar kitą sprendimą. Pavyzdžiui, ypač daug lankytojų dėmesio sulaukė kvietimas balsuoti už labiausia patikusį naują drabužio modelį. Modelis, surinkęs daugiausiai balsų, buvo įtrauktas į naujausią drabužių kolekciją“, – sako V. Krolytė.
Pasak specialistės, kūrybinė grupė Lietuvoje yra pasirengusi padaryti viską, kad lietuviškasis „Monton“ blogas būtų toks pats patrauklus ir turiningas, tačiau nemažai tikimasi ir iš lankytojų. „Kviečiame visus drąsiai įsijungti į diskusijas, pateikti rūpimų klausimų dizaineriams ir kitiems mados specialistams, pasinaudoti proga iš arčiau susipažinti su mados kūrėjų darbo specifika“, – sako V. Krolytė.
Planuojama, jog be nuolat atsinaujinančių diskusijų, kiekvieną savaitę „Monton“ bloge bus publikuojami 2-3 nauji straipsniai ar pranešimai.
Mados prekinis ženklas „Monton“ rinkoje gyvuoja jau penktus metus. Šiuo metu veikia 10 „Monton“ parduotuvių Lietuvoje.