„Monton“ – pirmasis mados prekės ženklas Lietuvoje, turintis internetinį dienoraštį

Publikuota: 2007 m. kovo 20 d. antradienis

Monton Baltman
Monton  Baltman

Lietuvoje startuoja pirmasis mados prekės ženklo internetinis dienoraštis–blogas http://blog.monton.lt/. Šio komunikacijos būdo iniciatorius prekės ženklas „Monton“, madai neabejingiems lankytojams suteikia progą gauti specialisto konsultaciją internete, susipažinti su mados ir šio prekės ženklo naujienomis, renginiais, kviečia dalyvauti diskusijose, gauti praktinių patarimų, susijusių su mada, drabužių priežiūra ir kitais aktualiai klausimais.  

Pasak bendrovės „Baltika Lietuva“, valdančios prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, rinkodaros vadovės Viktorijos Krolytės, kurti lietuviškąjį „Monton“ blogą paskatino ne tik internetinė blogų mada, bet ir didžiulis „Monton“ blogo populiarumas Estijoje.

„Lankytojams patinka interaktyvus bendravimas ir tai, kad jų nuomonė gali realiai įtakoti vieną ar kitą sprendimą. Pavyzdžiui, ypač daug lankytojų dėmesio sulaukė kvietimas balsuoti už labiausia patikusį naują drabužio modelį. Modelis, surinkęs daugiausiai balsų, buvo įtrauktas į naujausią drabužių kolekciją“, – sako V. Krolytė.

Pasak specialistės, kūrybinė grupė Lietuvoje yra pasirengusi padaryti viską, kad lietuviškasis „Monton“ blogas būtų toks pats patrauklus ir turiningas, tačiau nemažai tikimasi ir iš lankytojų. „Kviečiame visus drąsiai įsijungti į diskusijas, pateikti rūpimų klausimų dizaineriams ir kitiems mados specialistams, pasinaudoti proga iš arčiau susipažinti su mados kūrėjų darbo specifika“, – sako V. Krolytė.

Planuojama, jog be nuolat atsinaujinančių diskusijų, kiekvieną savaitę „Monton“ bloge bus publikuojami  2-3 nauji straipsniai ar pranešimai. 

Mados prekinis ženklas „Monton“ rinkoje gyvuoja jau penktus metus. Šiuo metu veikia 10 „Monton“ parduotuvių Lietuvoje.

Šaltinis: „Monton“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »