„Praeities knyga“ – technologinis sprendimas, aplenkęs ateitį

Publikuota: 2012 m. lapkričio 15 d. ketvirtadienis

Savo mintis ir fotografijas išbarstome per skirtingus virtualybės kanalus, todėl jei ateityje norėsime ką nors parodyti savo vaikams, bus sudėtinga iš interneto vandenyno po gabalėlį surinkti savo praeitį. Tam sprendimą rado Stefano Cutelo – pasiūlė pasauliui prisiminimų knygą, kurią galėsite vartyti su bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu arba atsisiųsti tikrą „PastBook“ albumą.

„PastBook“ skamba paslaptingai. Gal galėtumėte paaiškinti, kas tai ir kaip tai veikia?

„PastBook“ leidžia iš naujo atrasti prisiminimus vienoje vietoje, kai esate prisijungęs prie interneto ir kai nesate.

Mes renkame visą turinį, kurį vartotojas išmėto per skirtingus socialinius tinklus ir leidžiame jam kaupti viską saugioje vietoje, kurioje turinys visada yra pasiekiamas. Jį galite pasiekti per planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, parsisiųsti „pdf“ formato failą arba atspausdintą knygą.

Kai vartotojas prisijungia prie mūsų puslapio, automatiškai visas socialinių tinklų turinys yra nukopijuojamas į mūsų patirčių knygą.

Šiuo metu „PastBook“ bandomoji versija jau veikia su „Instagram“ aplikacija, o šią savaitę ji pradės veikti ir su „Facebook“.

Kokia buvo jūsų darbo pradžia? Kaip kilo tokia idėja?

Pirmąją savo internetinių puslapių agentūrą įkūriau Italijoje, kai man buvo 18 metų. Technologijos ir puslapių programavimas visuomet buvo pirmoji mano aistra, ją jaučiau dar prieš tam tampant mano darbu.

Prieš kelerius metus pradėjau dirbti „eBay“ Italijoje. Kai atsirado laisvo laiko, nusprendžiau jį skirti naujam projektui, kad turėčiau kuo užsiimti.

„PastBook“ idėja kilo tuomet, kai tėtis man parodė savo dienoraščius ir fotografijų albumus iš savo jaunystės. Tuomet aš pagalvojau – ar kada nors galėsiu parodyti ką nors panašaus savo sūnui? Atsakymas, žinoma, buvo neigiamas. Juk visas mano gyvenimas virtualus, išbarstytas per skirtingus tinklalapius ir socialinius tinklus. Būtent todėl gimė „praeities knygos“ idėja. Ji skirta žmonėms išsaugoti, atrasti ir dalintis prisiminimais.

Projektą pradėjome Italijoje ir tuomet persikėlėme į Amsterdamą bei prisijungėme prie „RockStart“ akseleratoriaus programos.

Kiek kainuoja „PastBook“?

Knyga iki šimto puslapių kainuoja 39 eurus. Į šią kainą įtraukti mokesčiai ir atsiuntimas į bet kurį pasaulio kampelį. Vėliau bus galima įsigyti mažesnio ar didesnio formato knygas iki 500 puslapių.

Kiek knygų užsisakoma per mėnesį?

Atsiprašau, bet šių duomenų atskleisti negaliu. Galiu pasakyti, kad projektas susilaukia susidomėjimo ir mes dirbame, kad nukreiptume puslapio lankytojus teisinga linkme. Mūsų pagrindinė užduotis dabar yra pritraukti kuo daugiau užsiregistravusių vartotojų, o knygų pardavimas nėra mūsų svarbiausia užduotis, bent kol kas. Bet mes laimingi matydami, kad žmonės jas perka.

Ar galėtumėte paaiškinti technologinį „PastBook“ sprendimą? Kiek žmonių dirba šiame projekte?

Šiame projekte viskas sukasi aplink paslaugos pristatymą ir nuostabią galimybę. Dizainas ir vartotojų patirtys yra mūsų raktas į sėkmę. Esame „Agile“ metodologija dirbanti septynių žmonių komanda ir kartu sprendžiame visus projekto reikalus. Mums svarbu, kad komanda ir darbo procesas būtų labai arti vienas kito, todėl samdome tik talentingus.

Kiek pinigų prireikė pradėti verslą?

Pradinė investicija buvo 250 tūkst. dolerių. Tie pinigai leido mus sukurti produktą ir įgyvendinti savo viziją.

Kokius rinkodaros ir reklamos metodus naudojate?

Daugiausiai koncentruojamės į socialinės žiniasklaidos kanalus ir klientų konsultavimą. Mums svarbu gauti atsiliepimus iš klientų ir formuoti bendruomenę. Kol kas neužsiimame jokia reklama.

Jūsų nuomone, kas svarbiausia norint pradėti verslą?

Mąstyk apie didelius dalykus, būk susikoncentravęs ir veik greitai.

 

Silicio slėnyje projektą pristatęs S.Cutelo atvyksta į Lietuvą padėti inovatyvių idėjų turintiems žmonėms. Kitą savaitę jis skaitys pranešimą „Silicon Valley comes to the Baltics“ konferencijoje. Po jos prasidės „Startup weekend Lithuania“ renginys, kuriame užsiregistravusieji galės pristatyti savo idėjas ir rasti bendraminčių, o gal ir investuotojų. Todėl gali būti, kad jau po savaitės ir Lietuvoje atsiras idėjų, kurios pralenks ateitį.

 

Šaltinis: Viktorija Vosyliūtė / KTU „StartupSpace“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Telefonas su trimis ekranais

Dizaineris Jeonghwan Bae ilgai galvojo, koks gali būti išmanusis telefonas, kuris atitiktų augančius technologinius lūkesčius. Jo nuomone, tai turėtų būti telefonas su trimis ekranais. skaityti »

Vaikai iš Kalėdų senelio laukia „iPad“

Kiekvienais metais vaikai rašo laiškus Kalėdų seneliui tikėdamiesi, kad jis išklausys ir atneš jų svajonių žaislą. Kaip rodo JAV atlikti tyrimai, 21 amžiaus vaikai labiausiai nori po egle rasti „Apple“ produktus. skaityti »

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva. skaityti »

Kilnojama lemputė

Kartais mums prireikia nedidelės lemputės ieškant daiktų po spinta, arba norint nedegti šviesos ir tyliai įsėlinti į kambarį... Shannksi universiteto studentai sukūrė labai paprastą ir praktišką lemputę. skaityti »

Ekologiškas telefono kroviklis

Kartais telefonas išsikrauna pačiu netinkamiausiu metu. Tarkim, važiuojate autobusu ar sėdite kavinėje. Kompanija „TouchOfModern“ siūlo puikią išeitį – saulės energiją naudojantį kroviklį. skaityti »

Karas Sirijoje: žaidimai naudojami konfliktams suprasti

„Call of Duty“, „Medal of Honor“, „Battlefield“, „Company of Heroes“, „Commandos“, „Counter Strike“ – asmenys, net ir nesusidūrę su šiais žaidimais, galėtų nesunkiai atspėti jų temą: karas. Jei žaidimais galima karinius veiksmus paversti į pramogas, kodėl nepanaudojus jų ir gilesniam konfliktų supratimui bei sprendimui? skaityti »

Išmanieji „akmenukai“

Įkvėptas gamtos dizaineris Jeong Woo Hyeok sukūrė išmanių akmenų konceptą. Nedidelis, plokščias, juodas, labai glotnus daiktas primena paplūdimiuose randamus vėjo ir bangų mūšos nugairintus akmenis. skaityti »

Šviečiančios pirštinės

Gestų arba ženklų kalba tai kalba, kuri suvokiama vizualiai ir perduodama rankų, ir ne tik, gestais. Kai kuriems žmonėms, turintiems tam tikrą negalią, tai vienintelis būdas bendrauti. skaityti »

Penkios žaidimų industrijos tendencijos 2012 m.

Besibaigiant gruodžiui, kiekvienais metais stebimasi, kaip greitai bėga laikas, bandoma įvertinti – nuveiktus darbus, įvykusius pokyčius ir pan. Žaidimų industrijoje keliami tokie klausimai: Ar tik šiemet „Kickstarter“ programa tapo tokia populiari? Ar tikrai tik šiemet „Zynga“ investavo šimtus milijonų dolerių, braudamiesi į mobiliojo ryšio rinką? Kas dar įdomaus nutiko? skaityti »

„eBay“ atsisakys mobiliosios reklamos

Internetinis aukcionas „eBay“ 2013 metais atsisakys reklamos savo mobiliosiose programėlėse, pareiškė kompanijos globalių rinkų prezidentas Devinas Wenigas. skaityti »