„Praeities knyga“ – technologinis sprendimas, aplenkęs ateitį

Publikuota: 2012 m. lapkričio 15 d. ketvirtadienis

Savo mintis ir fotografijas išbarstome per skirtingus virtualybės kanalus, todėl jei ateityje norėsime ką nors parodyti savo vaikams, bus sudėtinga iš interneto vandenyno po gabalėlį surinkti savo praeitį. Tam sprendimą rado Stefano Cutelo – pasiūlė pasauliui prisiminimų knygą, kurią galėsite vartyti su bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu arba atsisiųsti tikrą „PastBook“ albumą.

„PastBook“ skamba paslaptingai. Gal galėtumėte paaiškinti, kas tai ir kaip tai veikia?

„PastBook“ leidžia iš naujo atrasti prisiminimus vienoje vietoje, kai esate prisijungęs prie interneto ir kai nesate.

Mes renkame visą turinį, kurį vartotojas išmėto per skirtingus socialinius tinklus ir leidžiame jam kaupti viską saugioje vietoje, kurioje turinys visada yra pasiekiamas. Jį galite pasiekti per planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, parsisiųsti „pdf“ formato failą arba atspausdintą knygą.

Kai vartotojas prisijungia prie mūsų puslapio, automatiškai visas socialinių tinklų turinys yra nukopijuojamas į mūsų patirčių knygą.

Šiuo metu „PastBook“ bandomoji versija jau veikia su „Instagram“ aplikacija, o šią savaitę ji pradės veikti ir su „Facebook“.

Kokia buvo jūsų darbo pradžia? Kaip kilo tokia idėja?

Pirmąją savo internetinių puslapių agentūrą įkūriau Italijoje, kai man buvo 18 metų. Technologijos ir puslapių programavimas visuomet buvo pirmoji mano aistra, ją jaučiau dar prieš tam tampant mano darbu.

Prieš kelerius metus pradėjau dirbti „eBay“ Italijoje. Kai atsirado laisvo laiko, nusprendžiau jį skirti naujam projektui, kad turėčiau kuo užsiimti.

„PastBook“ idėja kilo tuomet, kai tėtis man parodė savo dienoraščius ir fotografijų albumus iš savo jaunystės. Tuomet aš pagalvojau – ar kada nors galėsiu parodyti ką nors panašaus savo sūnui? Atsakymas, žinoma, buvo neigiamas. Juk visas mano gyvenimas virtualus, išbarstytas per skirtingus tinklalapius ir socialinius tinklus. Būtent todėl gimė „praeities knygos“ idėja. Ji skirta žmonėms išsaugoti, atrasti ir dalintis prisiminimais.

Projektą pradėjome Italijoje ir tuomet persikėlėme į Amsterdamą bei prisijungėme prie „RockStart“ akseleratoriaus programos.

Kiek kainuoja „PastBook“?

Knyga iki šimto puslapių kainuoja 39 eurus. Į šią kainą įtraukti mokesčiai ir atsiuntimas į bet kurį pasaulio kampelį. Vėliau bus galima įsigyti mažesnio ar didesnio formato knygas iki 500 puslapių.

Kiek knygų užsisakoma per mėnesį?

Atsiprašau, bet šių duomenų atskleisti negaliu. Galiu pasakyti, kad projektas susilaukia susidomėjimo ir mes dirbame, kad nukreiptume puslapio lankytojus teisinga linkme. Mūsų pagrindinė užduotis dabar yra pritraukti kuo daugiau užsiregistravusių vartotojų, o knygų pardavimas nėra mūsų svarbiausia užduotis, bent kol kas. Bet mes laimingi matydami, kad žmonės jas perka.

Ar galėtumėte paaiškinti technologinį „PastBook“ sprendimą? Kiek žmonių dirba šiame projekte?

Šiame projekte viskas sukasi aplink paslaugos pristatymą ir nuostabią galimybę. Dizainas ir vartotojų patirtys yra mūsų raktas į sėkmę. Esame „Agile“ metodologija dirbanti septynių žmonių komanda ir kartu sprendžiame visus projekto reikalus. Mums svarbu, kad komanda ir darbo procesas būtų labai arti vienas kito, todėl samdome tik talentingus.

Kiek pinigų prireikė pradėti verslą?

Pradinė investicija buvo 250 tūkst. dolerių. Tie pinigai leido mus sukurti produktą ir įgyvendinti savo viziją.

Kokius rinkodaros ir reklamos metodus naudojate?

Daugiausiai koncentruojamės į socialinės žiniasklaidos kanalus ir klientų konsultavimą. Mums svarbu gauti atsiliepimus iš klientų ir formuoti bendruomenę. Kol kas neužsiimame jokia reklama.

Jūsų nuomone, kas svarbiausia norint pradėti verslą?

Mąstyk apie didelius dalykus, būk susikoncentravęs ir veik greitai.

 

Silicio slėnyje projektą pristatęs S.Cutelo atvyksta į Lietuvą padėti inovatyvių idėjų turintiems žmonėms. Kitą savaitę jis skaitys pranešimą „Silicon Valley comes to the Baltics“ konferencijoje. Po jos prasidės „Startup weekend Lithuania“ renginys, kuriame užsiregistravusieji galės pristatyti savo idėjas ir rasti bendraminčių, o gal ir investuotojų. Todėl gali būti, kad jau po savaitės ir Lietuvoje atsiras idėjų, kurios pralenks ateitį.

 

Šaltinis: Viktorija Vosyliūtė / KTU „StartupSpace“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Naudojant „Zamzee“ padidėja vaikų fizinis aktyvumas

Perspektyvus prietaisas fizinio aktyvumo didinimui „Nike Fuelband“ turi rimtą konkurentą – „Zamzee“. Tai sistema smagiam fiziniam aktyvumui ir motyvacijai palaikyti. skaityti »

„eBay“ parduota žaidimų kolekcija už 1,2 mln. JAV dolerių

Kolekcionierių susidomėjimas tuo, ką jie renka, dažnai prasideda ir baigiasi naujo dalyko kolekcijai gavimu. Kolekcionavimas tikrai neskirtas kiekvienam, bet tiems, kas juo užsiima, šis hobis kartais gali atnešti nemažą pelną. Taip atsitiko prancūzui, kuris pardavė didelę dalį savo vaizdo žaidimų kolekcijos per „eBay“ už 1,2 milijono JAV dolerių. skaityti »

Vaisto rūšiai atpažinti – speciali programa

Mokslininkai rado išeitį, kaip paprastai ir greitai atpažinti vaisto rūšį. skaityti »

„Ford“ sukūrė anglies pluošto technologiją, kurią bus galima taikyti masiškai

„Ford Motor Company“ pristatė iš naujos technologijos anglies pluošto pagamintą „Ford Focus“ variklio dangtį, kuris juntamai prisidės mažinant automobilio degalų sąnaudas. skaityti »

„Disney“ patentuoja išplėstinės realybės pyragus

Jau žinoma nemažai kūrybingų išplėstinės realybės (angl. augmented reality) panaudojimo atvejų įvairiose gyvenimo srityse. Panašu, jog netrukus matysime išplėstinės realybės įgyvendinimą net ir mūsų maiste. skaityti »

„Re–Misija™“ – vaizdo žaidimas vėžiui gydyti

„Re–Misija™“ (liet. Re–Misija) yra vaizdo žaidimas, sukurtas specialiai paaugliams, jauniems ir suaugusiems žmonėms, sergantiems vėžiu. Žaidime žaidėjai valdo nano robotą Roxxi, kuris keliauja per vėžiu sergančio paciento kūną, naikindamas vėžines ląsteles, kovoja su bakterinėms infekcijoms ir valdo šalutinius poveikius, susijusius su vėžiu ir ligos gydymu. skaityti »

Nuo laukinių vakarų į „crowdfunding“ modelį

Rugsėjo 25–ąją „Gambitious“ paleido unikalią hibridinę platformą vaizdo žaidimams. „Gambitious“ sukūrė struktūrizuotą interneto platformą, kurioje suteikia galimybę žaidėjams, nepriklausomiems žaidimų kūrėjams, leidėjams ir potencialiems investuotojams saugiai investuoti lėšas naujo arba esamo žaidimo projekto plėtrai su galimybe atgauti finansus. skaityti »

„True office“ – sužaidybinta finansinių paslaugų mokymų programa

Finansinių paslaugų sektorius pakeitė požiūrį į sužaidybinimą (angl. gamification). Tą iliustruoja „True Office“ naudojimas, kuris įrodė, jog toks darbuotojų apmokymas gali būti patrauklus ir įtraukiantis. skaityti »

Barakas ir Mišelė Obamos sveikina vienas kitą su vestuvių metinėmis per „Twitter“

JAV prezidentas Barakas Obama per savo „Twitter“ paskyrą pasveikino savo žmoną Mišelę Obamą vedybų 20-mečio proga. skaityti »

„MultiTouch“ ir „Engage Production“ sukūrė milžinišką jutiklinį monitorių

Kompanija „MultiTaction“ pristatė milžinišką jutiklinį 9.9 x 2.1 ekraną, pavadintą „MultiTaction Wall“, surinktą iš 24-ių 55 colių 1920 x 1080 raiškos „Full HD“ monitorių. skaityti »