„Praeities knyga“ – technologinis sprendimas, aplenkęs ateitį

Publikuota: 2012 m. lapkričio 15 d. ketvirtadienis

Savo mintis ir fotografijas išbarstome per skirtingus virtualybės kanalus, todėl jei ateityje norėsime ką nors parodyti savo vaikams, bus sudėtinga iš interneto vandenyno po gabalėlį surinkti savo praeitį. Tam sprendimą rado Stefano Cutelo – pasiūlė pasauliui prisiminimų knygą, kurią galėsite vartyti su bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu arba atsisiųsti tikrą „PastBook“ albumą.

„PastBook“ skamba paslaptingai. Gal galėtumėte paaiškinti, kas tai ir kaip tai veikia?

„PastBook“ leidžia iš naujo atrasti prisiminimus vienoje vietoje, kai esate prisijungęs prie interneto ir kai nesate.

Mes renkame visą turinį, kurį vartotojas išmėto per skirtingus socialinius tinklus ir leidžiame jam kaupti viską saugioje vietoje, kurioje turinys visada yra pasiekiamas. Jį galite pasiekti per planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, parsisiųsti „pdf“ formato failą arba atspausdintą knygą.

Kai vartotojas prisijungia prie mūsų puslapio, automatiškai visas socialinių tinklų turinys yra nukopijuojamas į mūsų patirčių knygą.

Šiuo metu „PastBook“ bandomoji versija jau veikia su „Instagram“ aplikacija, o šią savaitę ji pradės veikti ir su „Facebook“.

Kokia buvo jūsų darbo pradžia? Kaip kilo tokia idėja?

Pirmąją savo internetinių puslapių agentūrą įkūriau Italijoje, kai man buvo 18 metų. Technologijos ir puslapių programavimas visuomet buvo pirmoji mano aistra, ją jaučiau dar prieš tam tampant mano darbu.

Prieš kelerius metus pradėjau dirbti „eBay“ Italijoje. Kai atsirado laisvo laiko, nusprendžiau jį skirti naujam projektui, kad turėčiau kuo užsiimti.

„PastBook“ idėja kilo tuomet, kai tėtis man parodė savo dienoraščius ir fotografijų albumus iš savo jaunystės. Tuomet aš pagalvojau – ar kada nors galėsiu parodyti ką nors panašaus savo sūnui? Atsakymas, žinoma, buvo neigiamas. Juk visas mano gyvenimas virtualus, išbarstytas per skirtingus tinklalapius ir socialinius tinklus. Būtent todėl gimė „praeities knygos“ idėja. Ji skirta žmonėms išsaugoti, atrasti ir dalintis prisiminimais.

Projektą pradėjome Italijoje ir tuomet persikėlėme į Amsterdamą bei prisijungėme prie „RockStart“ akseleratoriaus programos.

Kiek kainuoja „PastBook“?

Knyga iki šimto puslapių kainuoja 39 eurus. Į šią kainą įtraukti mokesčiai ir atsiuntimas į bet kurį pasaulio kampelį. Vėliau bus galima įsigyti mažesnio ar didesnio formato knygas iki 500 puslapių.

Kiek knygų užsisakoma per mėnesį?

Atsiprašau, bet šių duomenų atskleisti negaliu. Galiu pasakyti, kad projektas susilaukia susidomėjimo ir mes dirbame, kad nukreiptume puslapio lankytojus teisinga linkme. Mūsų pagrindinė užduotis dabar yra pritraukti kuo daugiau užsiregistravusių vartotojų, o knygų pardavimas nėra mūsų svarbiausia užduotis, bent kol kas. Bet mes laimingi matydami, kad žmonės jas perka.

Ar galėtumėte paaiškinti technologinį „PastBook“ sprendimą? Kiek žmonių dirba šiame projekte?

Šiame projekte viskas sukasi aplink paslaugos pristatymą ir nuostabią galimybę. Dizainas ir vartotojų patirtys yra mūsų raktas į sėkmę. Esame „Agile“ metodologija dirbanti septynių žmonių komanda ir kartu sprendžiame visus projekto reikalus. Mums svarbu, kad komanda ir darbo procesas būtų labai arti vienas kito, todėl samdome tik talentingus.

Kiek pinigų prireikė pradėti verslą?

Pradinė investicija buvo 250 tūkst. dolerių. Tie pinigai leido mus sukurti produktą ir įgyvendinti savo viziją.

Kokius rinkodaros ir reklamos metodus naudojate?

Daugiausiai koncentruojamės į socialinės žiniasklaidos kanalus ir klientų konsultavimą. Mums svarbu gauti atsiliepimus iš klientų ir formuoti bendruomenę. Kol kas neužsiimame jokia reklama.

Jūsų nuomone, kas svarbiausia norint pradėti verslą?

Mąstyk apie didelius dalykus, būk susikoncentravęs ir veik greitai.

 

Silicio slėnyje projektą pristatęs S.Cutelo atvyksta į Lietuvą padėti inovatyvių idėjų turintiems žmonėms. Kitą savaitę jis skaitys pranešimą „Silicon Valley comes to the Baltics“ konferencijoje. Po jos prasidės „Startup weekend Lithuania“ renginys, kuriame užsiregistravusieji galės pristatyti savo idėjas ir rasti bendraminčių, o gal ir investuotojų. Todėl gali būti, kad jau po savaitės ir Lietuvoje atsiras idėjų, kurios pralenks ateitį.

 

Šaltinis: Viktorija Vosyliūtė / KTU „StartupSpace“
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Italijoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus

Visai netrukus Romoje duris atvers vaizdo žaidimų muziejus (angl. VideoGameMuseum, ViGaMus). skaityti »

Robotai varžosi savo „olimpinėse“ žaidynėse

Nors Londonas ir šeimininkavo šių metų vasaros olimpinėse žaidynėse, Bristolis yra ta vieta, kurioje turėtum dabar būti, jei esi sportiškas robotukas. skaityti »

Ko socialiniai žaidimai gali išmokyti senuosius žaidimų kūrėjus?

Šią savaitę sukanka lygiai 40 metų nuo to, kai pasaulį išvydo pirmasis kompiuterinis žaidimas „Odyssey”. Televizijos kompanija „Magnafox” sukūrė jį remdamasi patentuota kariuomenės saugumo technologija. skaityti »

Buvusi „Motorola“ darbuotoja nuteista už informacijos nutekinimą

Buvusi „Motorola“ programuotoja Hanjuan Jin, perdavusi konfidencialią informaciją kinų bendrovei, JAV nuteista ketverių metų laisvės atėmimo bausme. skaityti »

Medicinos ateitis – genomika

Genomika padeda išspręsti daugybę medicinos problemų, kurios iki šiol buvo laikomos neišsprendžiamomis ar mažų mažiausiai sudėtingomis. skaityti »

„Google“ užpatentavo „išmaniąsias" pirštines

„Google“ įregistravo specialią pirštinę, turinčią gausybę integruotos elektronikos, įskaitant vaizdo kameras ties pirštų galiukais, kompasą, giroskopus, akselerometrus ir kitokius judesio detektorius. skaityti »

Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble” tendencija. „Gramble” nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojai įtraukiami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose. skaityti »

Sukurta nanomagnetų technologija vėžio ląstelėms kraujyje tirti

Tarptautinės technologijų ir inovacijų bendrovės „Siemens“ mokslininkams pavyko atlikti kraujo ląstelių tyrimą pasitelktus magnetinio skaitymo technologiją, naudojamą kompiuterių kietuosiuose diskuose. Tam jie sukūrė magnetinį kraujo tėkmės citometrijos prototipą, kuris gali aptikti vėžio ląsteles kraujyje. Ši technologija buvo sukurta remiantis GMR (angl. giant magnetoresistance) efektu, kurio atradėjas 2007 m. buvo apdovanotas Nobelio premija fizikos srityje. skaityti »

Oksfordo universiteto spaustuvė žaidimais pavertė klasikines noveles

Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders”, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši partnerystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje”, „Makbetas” į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu. skaityti »

Lingvistai: lietuvių kalba kilusi iš Turkijos

Naujosios Zelandijos mokslininkai paskelbė, kad indoeuropiečių kalbų šeima (įskaitant anglų, prancūzų, vokiečių, indų, taip pat ir lietuvių kalbą) susiformavo prieš maždaug 9,5 tūkst. metų Vakarų Azijoje – teritorijose, kurios dabar priklauso Turkijai. skaityti »