„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Patarimai, kaip sutaupyti kalėdinėms dovanoms

Kalėdos – dovanų metas, todėl joms artėjant kasmet sukame galvą, kaip pradžiuginti savo artimuosius ir bičiulius per daug neišlaidaujant. Dažniausiai dovanoms numatytas biudžetas gerokai išsipučia. skaityti »

„Microsoft“ kuria technologiją silpnaregiams

Bendrovė „Microsoft“ aktyviai kuria įrenginį „Cities Unlocked“, padėsiantį silpnaregiams lengviau orientuotis gatvėje. skaityti »

Tokijo oro uoste išbandytas garsiakalbis-vertėjas

Tokijo Narita tarptautiniame oro uoste vyko garsiakalbio, kuris gali išversti pranešimus į anglų, kinų ir korėjiečių kalbas realiuoju laiku, bandymai. skaityti »

Amerikos centrai pelnosi siųsdami nuolaidų žinutes

JAV prekybos centruose paplito „Bluetooth“ signaliniai pranešimai, pranešantys apie nuolaidas. Tikimasi, kad jie prekybos centrams atneš papildomą 7,5 mlrd. dolerių pelną vien per šventinį periodą. skaityti »

Japonai sukūrė striukę su specialia kišene planšetiniam kompiuteriui

Japonai sukūrė striukę tiems, kurie nė minutės negali apsieiti be planšetinio kompiuterio. skaityti »

Maroke veiks milžiniška šiluminė saulės jėgainė

Didžiulė saulės jėgainė, turinti tiekti energiją Maroke esančiam Uarzazato miestui, bus atidaryta jau ateinantį mėnesį. Į vieną kompleksą bus apjungtos 4 didžiulės saulės jėgainės. skaityti »

Latviai išleido 5 eurų monetą, kurioje vaizduojami katinai

Š. m. lapkričio 24 dieną Latvijos centrinis bankas išleido naują kolekcinę 5 eurų monetą, kurioje pavaizduoti 5 katinai. skaityti »

Batai su GPS padės nepasiklysti

Japonijos įmonė „Wish Hills“ pradėjo prekiauti batais su į kulnus įtaisyta GPS įranga. Tokia navigacijos sistema padės žmogui nepasiklysti. skaityti »

Europiečiai šiemet kalėdinėms dovanoms išleis mažiau

Prognozuojama, kad šiemet daugiausia dovanoms išleis Didžiosios Britanijos, Danijos ir Prancūzijos gyventojai. skaityti »

„Microsoft“ išleido fantastikos rinkinį

Devyni fantastikos rašytojai, padirbėję bendrovėje „Microsoft“, sukūrė po fantastinę istoriją. skaityti »