„Samsung“ pristatė Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių rėmimo kampaniją

Publikuota: 2013 m. vasario 1 d. penktadienis

Pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė „Samsung Electronics“ pristatė rėmimo kampanijos veiksmus 2014 m. Rusijos mieste Sočyje vyksiančioms žiemos olimpinėms žaidynėms.

„Samsung“ tęsia savo strategiją „Kiekvieno olimpinės žaidynės“. 2014 m. olimpiadoje planuojama suburti žymiausių sportininkų komandą, kurie dalyvaus pasaulinėje rinkodaros kampanijoje. Tarp jų – greitojo čiuožimo atstovė Elizaveta Tuktamysheva, slidininkas Nikita Kriukovas, dailiojo čiuožimo atstovė Tatjana Borodulina ir kt. „Samsung“ prekės ženklo ambasadorė tenisininkė Marija Šarapova, bendradarbiaujanti su „Samsung“, taip pat kviečia žmones sportuoti ir įsitraukti į olimpinį judėjimą.

„Man didelė garbė būti „Samsung“ komandos„ dalimi, – sakė Tatjana Borodulina. – Džiaugiuosi dalyvaudama „Samsung“ olimpinio judėjimo rėmimo kampanijoje. Sportas ir sveika gyvensena turi tapti kiekvieno sporto sirgaliaus gyvenimo dalimi.“

Dar viena „Samsung“ kampanijos programa – „Viešoji belaidė olimpinė sistema“ („Public WOW – Wireless Olympic Works“), yra žaidynėms pritaikyta ryšių struktūra. Sistema leis žaidynių organizatoriams, sportininkams, svarbiems asmenims gauti naujausią informaciją apie žaidynes, naudojant oficialius žaidynių mobiliuosius „Samsung“ telefonus. Unikali ryšių sistema bus prieinama vartotojams visame pasaulyje Sočio 2014 m. žiemos olimpinių žaidynių metu, ji veiks daugumoje išmaniųjų telefonų. Inovatyvioji viešoji WOW paslauga sporto sirgaliams ir žiniasklaidos atstovams suteiks nemokamą prieigą realiuoju laiku prie naujienų ir kitos informacijos apie žaidynes (naujausi varžybų rezultatų, medalių, rekordų statistika ir kt).

„Samsung“ tikslas – suteikti galimybę sporto sirgaliams Sočio 2014 m. olimpinių žaidynių metu aktyviai dalyvauti ir keistis įspūdžiais bet kuriuo metu bet kurioje vietoje. Olimpinei šeimai suteiksime pažangiausias belaides technologijas, padėsiančias sklandžiai ir sėkmingai organizuoti žaidynes„, – kalbėjo Yung Kook Lee, „Samsung Electronics“ Pasaulinio sporto rinkodaros padalinio vadovas.

Kompanija planuoja tęsti savo tarptautinę programą „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas“ („Samsung Global Blogger“), kviečiančią tinklaraščių autorius apžvelgti žaidynių naujienas, vykstančius renginius ir dalintis įspūdžiais. Tarptautinė tinklaraštininkų įtraukimo programa pirmą kartą buvo naudojama dar 1998 m. Nagano olimpinėse žaidynėse. Naudodamas inovatyviąsias belaides „Samsung“ technologijas kiekvienas programos dalyvis galės savo įspūdžiais apie Sočio 2014 m. olimpines žaidynes dalintis su visu pasauliu.

76 kūrybingiausi jauni žmonės iš viso pasaulio pernai buvo pakviesti į Londono 2012 m. olimpines žaidynes kaip programos „Samsung“ pasaulinis tinklaraštininkas" dalyviai, be to, tūkstančiai žmonių įvairiuose miestuose prisijungė prie olimpinio deglo nešimo estafetės.

„Daugelį metų „Samsung“ yra aistringa olimpinių žaidynių rėmėja. Naudodami pažangiausias technologijas siekiame padėti žaidynių dalyviams ir svečiams dalintis įsimintinomis akimirkomis ir šventine atmosfera su draugais ir artimaisiais“, – sakė Timo Lumme, Tarptautinio olimpinio komiteto televizijos ir rinkodaros paslaugų direktorius.

„Samsung“ paramos olimpiniam judėjimui istorija prasidėjo Seulo 1988 m. olimpinėmis žaidynėmis. Nuo 1997 m. „Samsung“ yra pasaulinė olimpinių žaidynių partnerė suteikiant belaidį telekomunikacijų ryšį.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanioji apyrankė iš el. popieriaus

Sukurta išmanioji apyrankė „Eyecatcher“, kuri, pasak gamintojų, gali neįkrauta veikti metus. Apyrankė pagaminta iš elektroninio popieriaus, kuris ekonomiškai eikvoja energiją. skaityti »

„Nissan“ sukūrė automobilį socialinių tinklų gerbėjams

Naujojo „Nissan“ automobilio „Teatro for Dayz“ viduje įtaisyti jutikliniai ekranai – ne tik automobilio priekyje, bet ir prie kiekvienos sėdynės. skaityti »

Sukurta akimis valdoma dirbtinė ranka

Aldo Faizal, dirbantis Imperatoriškame koledže Londone, sukūrė robotą-dailininką, kurį žmogus gali valdyti akimis. Robotas tėra mechaninė ranka, į kurią įdiegta žvilgsnio sekimo sistema. skaityti »

„Apple“ sukūrė žiedą, palaikantį NFC technologiją

Kompanija „Apple“ sukūrė NFC (angl. Near field communication) žiedo koncepciją, kuri leis naudotojams atlikti mokėjimus naudojantis šiuo įrenginiu. skaityti »

„Amazon“ kurjeriais galės tapti vairuotojai ir pėstieji

Elektroninė parduotuvė „Amazon“ nusprendė, kad prekių pristatymas gali būti spartesnis, jei tam bus panaudotas įvairus transportas ir paprasti žmonės, pakeliui užnešantys prekes. skaityti »

6 britai iš 10 nežino, kas pavaizduotas ant nacionalinės valiutos

Portalas Quidco apklausė 2 tūkst. Didžiosios Britanijos gyventojų bandydamas išsiaiškinti, ar jie žino, kas pavaizduota ant 5, 10, 20 ir 50 svarų sterlingų banknotų. skaityti »

Trakai – tarp 10 įspūdingiausių senovinių pasaulio vietovių

Puiki žinia – keliautojų bendruomenė „Places to See in Your Lifetime“ senąją Lietuvos sostinę Trakus įtraukė tarp 10 pačių įspūdingiausių pasaulio senovinių miestų ir miestelių. skaityti »

Keletas faktų apie istorines asmenukes

Asmenukės atrodo kaip modernus reiškinys ne veltui — tai tiesioginis nuolat tobulėjančių technologijų produktas. Mobiliųjų telefonų kameromis dabar lengviau, nei bet kada, padaryti savo nuotrauką. skaityti »

Virtualiosios realybės įspūdį sustiprins išmanioji apyrankė

Japonijoje, Tokijo universitete, sukurta apyrankė, imituojanti prisilietimą prie virtualiosios realybės daiktų. Ant rankos tvirtinama „UnlimitedHand“ apyrankė gali išjudinti raumenis panaudojant elektrostimuliaciją. skaityti »

„AmazFit“ – sveiką gyvenseną matuojantis papuošalas

Kinijos išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ sukūrė žmogaus veiklos sekimo prietaisą „AmazFit“. skaityti »